Aargh, oonko ainoa jonka mielessä tutka piippaa Juha-Tapion kohdalla?
Kommentit (17)
Ei ole piipannut mutta nyt kun otit asian esille niin voihan se olla niinkin. Vaimonsa on mielestäni jotenkin naiseksi miehisen vahva ja Juha-Tapio taas naisellisen empaattinen. Se ei kuitenkaan mielestäni ole merkki homoudesta-lesboudesta vaan usein parit valikoivat juuri näin eli miehekkäisen ja naisellisten ominaisuuksien suhde on vakio mutta niiden määrä miehessä tai naisessa voi olla erilainen kuin joissain muissa pareissa. Eihän kaikki miehet ole samanlaisia eikä kaikki naiset samanlaisia.
Olet. En näe Juhassa mitään homomaista.
Mä vaihdan kanavaa heti kun joku sen biisi alkaa.
Pitkään naimisissa ollut ison perheen isä ei ole hintti joten tunge se tutkasi peräreikääsi.
Piippaa, mutta miten niin etovaa? Ei siinä siitä ole kyse.
Ei, mutta yhdyssanavirhe-tutkani piippaa aloituksen kohdalla vahvasti.
Joo ehdottomasti. Ei ole ns. persvakoäijä miehekkäine patoineen niin pakko sen on olla gay.
Musta kans kaappihomon näkönen. Saattaa olla naimisissa mut käy varmasti salaa miesten perseitä panemassa
Eikös se oo kotoisin sieltä dildometsän tienoilta?
Oonko ainut jonka tutka piippaa Rennyn kohdalla?
Oot ainut. Mua aina huvittaa aina J. Tapio, kun vaimonsa jossain naistenlehden haastattelussa sanoi, kuinka hänen miehensä on niin komea. Komea? Se kaljupääkö?!
Onhan sillä ihan todella ihania biisejä. Tykkään, mut vaan niistä kappaleista.
Aaaaarghh!!
Miksi pitää olla noin dramaattinen.
Homo tutka🤣
Mun tutka piippaa aina kun lähestytään karikkoa, jäävuorta tms. Siksi olenkin haluttua laivamatkaseuraa :)