Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi leski on muka parempi kuin yh?

Vierailija
12.03.2017 |

Leski on valinnut puolisokseen sairaan tai onnettomuusalttiin ihmisen. Ja turha lässyttää, ettei kaikkia sairauksia ja tapaturmia voi etukäteen ennustaa. Kyllä jonkunlaisen riskin ja todennäköisyyden voi nähdä ihmisen tavoista ja olemuksesta. Kyllä lesketkin ovat huonosti puolisonsa ja parisuhteensa valinnut ja ovat yhtä halveksuttavia kuin yh:tkin. Ugh, olen puhunut!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leski on valinnut puolisokseen sairaan tai onnettomuusalttiin ihmisen. Ja turha lässyttää, ettei kaikkia sairauksia ja tapaturmia voi etukäteen ennustaa. Kyllä jonkunlaisen riskin ja todennäköisyyden voi nähdä ihmisen tavoista ja olemuksesta. Kyllä lesketkin ovat huonosti puolisonsa ja parisuhteensa valinnut ja ovat yhtä halveksuttavia kuin yh:tkin. Ugh, olen puhunut!

Sano tuo sitten, jos oma puolisosi sairastuu ja kuolee!

Vierailija
2/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Minun avioliittoni kesti 15 vuotta. Aika pitkältä olisi pitänyt nähdä, että sillä on heikko sydän. Yyhoo eroaa, leski ei ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Minun avioliittoni kesti 15 vuotta. Aika pitkältä olisi pitänyt nähdä, että sillä on heikko sydän. Yyhoo eroaa, leski ei ikinä.

Syytön minä siihen olen, ettet näe SELVIÄ sydänsairauden merkkejä. Huoh.

Vierailija
4/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kyllä hienoa ennustaa että viimeinen työmatka olisi miehen kannattanut jättää ajamatta kun rattijuoppo aiheutti kolarin.

Vierailija
5/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap varmaan yrittää olla ironinen, Mutta mielenkiintoista sinänsä, että minäkin olisin tällä logiikalla parempi ihminen jos olisin tirvaissut eksäni hengiltä sen sijaan että potkaisin pihalle. Hmmm...?

Vierailija
6/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lesken etu on se, ettei ole vaaraa siitä että mt-häiriöinen/juoppo/väkivaltainen eksä ilmestyy joku päivä ovelle.

Vierailija
7/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski ei tullut jätetyksi mt ongelmiensa tms. Vuoksi vaan vainajoitunut halusi juuri hänet vierelleen lopuksi elämäänsä.

Vierailija
8/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tuolla asenteella tulisi saamaan arvostusta olisit sitten leski tai yh. Tosin aloituksesta on aika helppo päätellä kumpi olet.

Vierailija
9/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aviolittot päättyvät aikanaan. Joko puolison kuolemaan tai eroon.

Vierailija
10/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, puolisoni juoksi elämänsä aikana 20 maratonia. Ei millään voinut arvata, että hän sairasti vakavaa, etenevää sydänsairautta, johon hän sitten äkillisesti kuoli. Jos eivät lääkäritkään huomanneet sairautta ennen kuin oli liian myöhäistä, niin miten sitten minä?

Vierailija
11/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski voi olla yh

Sinulla on käsitteet hukassa. Mitä siis halusit verrata? Leski - eronnut (siviilisääty)?

Vierailija
12/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Auerkin ihan ilman omaa syytään joutui sellaiseksi. Kuulemma ainakin. Aina ei voi itse vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin nuorena leskeksi miehen sairastuessa ja sitten kuollessa. Moni mies on sanonut arvostavansa sitä ettei hylkää puolisoaan kun elämä menee vaikeaksi. Myös nykyinen avioliittoni on kestänyt jo kauan.