Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin murrosikä

Vierailija
12.03.2017 |

Kauankohan se kestää? Teini hoitaa koulunsa yms mutta on muuttunut tosi rasittavaksi vastaanvänkyttäjäksi ja besserwisseriksi. On nyt kasilla. Jokohan tää on ysillä helpompaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella yksilöllistä.

Vierailija
2/5 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yksilöllistä ..

Meillä alkoi esikoisella n. 14-vuotiaana ihan mahdoton murrosikä ja sitä kesti sitten ainakin seuraavat 4 vuotta, tosin oli siinä taustalla muutakin kuin "pelkkä" murrosikä.

Toisella lapsella vasta 17-vuotiaana alkoi jotenkin näkyä se irtaantuminen, siihen saakka ns. helppo lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vain sanoo että kasi on pahin... tää on aina ollut itsepäinen luonne ja todella haluaa itse aina hallita asioita.

Ap

Vierailija
4/5 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vain sanoo että kasi on pahin... tää on aina ollut itsepäinen luonne ja todella haluaa itse aina hallita asioita.

Ap

No jos koulu menee hyvin jne. niin mikä siinä on, siis missä asioissa se kapinoi?

Oletko ajatellut löysätä napanuoraa, hänhän on aikuistuva nuori ..

Vierailija
5/5 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos koulu menee hyvin jne. niin mikä siinä on, siis missä asioissa se kapinoi?

Oletko ajatellut löysätä napanuoraa, hänhän on aikuistuva nuori ..

Länkyttää vastaan. Siis välillä tuntuu että mitään ei saa tehtyä ilman että hän ottaa kantaa. Nyt mietitään että jaksetaanko esim löhteä kesälomamatkalle ollenkaan vai ollaanko vaan mökillä. Matkalla tod näk kaiken mahdollisen järjestämisen on sitten sitä vänkäämistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi