Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5700 e/kk palkka, olisitko tyytyväinen?

Vierailija
11.03.2017 |

Vai et? Töitä n 40 h vko

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan työnkuvasta. Meidän alalla tuollaisella palkalla on luultavasti esimiesasemassa ja aikaa kuluu palvelussuhdeasioiden ja hallinnon pyörittämiseen. Ei kiitos. Pidän enemmän siitä että saan tehdä työkseni sitä mitä olen opiskellutkin.

Vierailija
42/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä hyvä ole, 12 000 euroa kuukaudessa on hyvä mutta vasta yli 20 000 euroa kuukaudessa on hyvä palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Nyt 600e vähempi kuukaudessa, mutta ylitöiden takia enemmän tunteja.

Sh

Vierailija
44/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaa kahden keskipalkkaisen verran, niin kuka ei olisi tyytyväinen? Siinä pitäisi tehdä sitten kahden edestä töitäkin.

Vierailija
45/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla palkoilla harvoin on 40 tunnin viikkoja. Kyllä se on 37,5h.

Vierailija
46/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan hyvä palkka parikymppiselle. 

Vierailija
47/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta palkasta nelisen tonnia tilille kk, jää.

ja sikäli mukava homma, että saan päätelllä.milloin niin sanotut

työni teen, joku pomo vaatii raporttia jostain ihme hankkeesta

josta en ole ikinä kuullutkaan, no kopioin jonkun raportin,

lähetän sen hänelle, tuskin koskaan lukeekaan, homma sillä selvä.

Ei välttämättä jää.

Minulla on palkka 6300 €/kk ja vain kännykkä"etu". Nettopalkka, kiitos himoverotuksen, 3700 €/kk.

Vierailija
48/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tienaan noin 2800/kk. Sillä olen ostanut talot, matkustelut, autot ja sijoituskämpän joten joo olisin tyytyväinen.

Vierailija
49/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona kyllä. Bruttona en, koska verot.

Vierailija
50/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Saan nyt yli 30 000/kk, mutta kokonaisverotus 70% + olen täysin ulkona kaikista "tuista" tai maksuhelpotuksista. Päiväkotimaksuissakin minut laitettiin nk. "Supermaksuluokkaan"

Ei se brutto Suomessa rikkaaksi tee 

Vierailija
51/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin tyytyväinen. 

Vierailija
52/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain vähän enemmän, mutta olen tyytyväinen, koska työkyvyttömyyseläkkeen ansiosta teen pelkästään puolta päivää.

Vierailija
53/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisihan tuo. Tällä hetkellä vähän vajaa 2500 brutto, ja olen urani huipulla. Työstäni tykkään paljon, mutta vituttaa välillä kun ei säästöön saa mitään.

Mulla samanlainen bruttopalkka ja nyt viisikymppisenä säästöön on jäänyt kaksi asunto-osaketta, osakkeita, rahastoja, säästöhenkivakuutus. Aikoihin ei ole tarvinnut varsinaisesti enää tuloista säästää kun talletusten ja vuokratun asunnon tuotot ovat hoitaneet säästämispuolen. Eka asuntolaina-aika oli se vaikein saada mitään säästöön kun tuloista piti maksaa sekä eläminen, asuntolaina, korot että kasvattaa muutamalla kympillä kuussa sitä rahastoa. Sitten kun sen sai maksettua niin alkoi jo helpottaa. Asuin siinä ekassa asunnossa velattomana kolme-neljä vuotta jona aikana matkustelin ja kasasin parin kymppitonnin osakesalkun, jonka osinkotuotot nyt sijoitan. Ostin sitten uuden omistusasunnon kokonaan

Aika heikosti jos vain 2 asunto-OSAKETTA saanut tuohon ikään mennessä. Yleensä yhdenkin asunnon hallintaan tarvitaan kymmeniä tai satoja.

Vierailija
54/54 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkka on 2000€/kk, mutta asuntolaina maksettu (asun Helsingissä, 4h + k). Ei sitä näin nelikymppisenä jaksa enää. olla velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme