Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kukaan mies normaalivartaloisesta naisesta?

Vierailija
11.03.2017 |

Olen törmännyt siihen, että kroppani on miehistä väärän kokoinen. Osa haikailee sellaista bmi 18 varsamaista, hentoa naista ja osa hekumoi kurvikkaasta, selvästi pyöreästä naisesta. Mietin, tykkääkö kukaan mies ihan normaalivartaloisesta naisesta? Oma bmi:ni on 22, liikun säännöllisesti ja keho on kohtuullisen naisellisen näköinen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain oon oppinu, miehet on tosi huonoja arvioimaan naisten painoa. Monenlaiset naiset siis menee käytännössä, ei mies erota painatko 55 vai 65 kg.

Suuri osa miehistä ei osaa. Nykyään varmasti paremmin, koska fitnessbuumin myötä painoja tarkkaillaan enemmän. Itse osaan yleensä sanoa naisen painon viiden kilon tarkkuudella ja usein arvaan tarkemminkin jos hän on suurinpiirtein normaalipainossa. Todella laihojen ja lihavien painoja on hankala sanoa tarkasti. 

Vierailija
22/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 128kg, pituus 162cm. Olen ylpeä kurveistani. Miehet villiintyvät uhkeista muodoistani. Älä ap välitä palstan lassukoista, tosimies pitää kunnon naisista eikä mistään laihasta luukasasta, josta tulee tikkuja sormiin sekä pelkkiä mustelmia.😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan läski

Vierailija
24/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen nainen (BMI 21), A-kupin rinnat, mutta muhkea takamus ja reidet (ja vyötärökin löytyy). Ei ole miehet valittaneet :)

Vierailija
25/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pläski, ja nimenomaan rumasti, läskiä on tasaisesti, mutta eniten mahassa. silti riittää vientiä ja oma mies ei näppejä osaa pitää erossa. Nuorempana kun olin hoikka ja näpsäkkä vientiä olisi ollut vielä enemmän, mutta itsetunto silloin nollissa, niin eipä napannut. Nyt en paljon välitä, niin johan pörrää ukot ympärillä, tosin olen ihan nätti enkä mikään epätoivoisen näköinen, mutta silti. Ihme homma.

Vierailija
26/37 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko et normimiehet on tällä palstalla vastailemassa?

Mitä tuolla tarkoitat? 

Vierailija
27/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa naisessa enemmänkin äly kuin muoto, enemmänkin korvien kuin haarain väli.

Vierailija
28/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseles pariskuntia ulkona liikkuessasi. Onko kaikilla muka täydellinen kroppa?

Nyt vähän realismia.

Itse olen onnellinen ja terve, BMI on lähes 30 ja silti onnistunut miehen ja lapsenkin saamaan.

Vierailija
29/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 22 ei ole mikään ongelma. Vartalo mallia leveät hartiat ja kapea lantio sen sijaan on ongelma hoikemmillakin. Tähän voi kyllä paljon vaikuttaa pyllytreenillä ja luonnetreenillä. Iloisuus on hyvä juttu.

Vierailija
30/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kyselee vauvapalstalla onko kroppa ok?

Se on tullut tällä palstalla huomattua että jos olet normaalipainoinen/laiha sinut haukutaan. Jos olet läski, saat vaan kehuja.

Vierailija
31/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti sentään ..

Jotenkin kun tässä ikää tulee, niin aina vaan vähemmän ja vähemmän merkitsee itselleni naisissa se ulkonäkö. Tärkeämmäksi on tullut henkinen tasapaino ja se millainen ihminen todellisuudessa on. Ensikohtaamisessa sydäntä liikauttaa eniten katsekontakti ja hymy. Lämmin ihminen on aina monta kertaa ns paremman näköinen, kuin se kunnon tällingissä oleva barbi. 

Älkää siis naiset(eikä toki miehetkään) huolestuko, teitä "tavallisia" saattaa moni katsoa sillä silmällä, toki täältä toisten tavallisten joukosta ;).

Vierailija
32/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää muhkummasta

Vierailija
33/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli mielestäni parhaimman näköinen 22-24bmi (165cm ja 60-65kg). Nykyisin "tavoitepainossaan" 50kg / 18bmi ja onhan tuo omaan makuun turhan hoikka, vaikken hänelle sitä tietenkään sanokaan. Ja kaunishan tuo edelleenkin on.

Vierailija
34/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ihan tavis eikä ole ollut mitään ongelmia saada miehiä. Nuorena olin hoikka tavis ja nyt keski-ikäisenä olen pullukka tavis ja ihan löytyy mies ja lapset ja erittäin ok elämä.

Pitkässä parisuhteessa tarvitaan muutakin kuin kroppaa ja ulkonäköä. Pitää olla kiva, fiksu, huumorintajuinen ja tarpeeksi kiinnostava ihminen ja toimia arjessa tiiminä puolison kanssa.

Vierailija
35/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti sentään ..

Jotenkin kun tässä ikää tulee, niin aina vaan vähemmän ja vähemmän merkitsee itselleni naisissa se ulkonäkö. Tärkeämmäksi on tullut henkinen tasapaino ja se millainen ihminen todellisuudessa on. Ensikohtaamisessa sydäntä liikauttaa eniten katsekontakti ja hymy. Lämmin ihminen on aina monta kertaa ns paremman näköinen, kuin se kunnon tällingissä oleva barbi. 

Älkää siis naiset(eikä toki miehetkään) huolestuko, teitä "tavallisia" saattaa moni katsoa sillä silmällä, toki täältä toisten tavallisten joukosta ;).

Voi se kunnon tällingissä oleva barbikin hymyillä lämpimästi, ottaa katsekontaktia ja osoittaa sydämensivistystä.

Vierailija
36/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina olettavat kaikkia ihmeellisyyksiä miesten ajatuksista.

Oikeasti varmaankin 95 prosenttia miehistä tykkää tuosta ns. normaalivartaloisesta (vaikka nyt se BMI 22) naisesta.

Ihan aidosti naiset, me miehet emme ole lainkaan niin nirsoja, kuin te luulette!

Vierailija
37/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti sentään ..

Voi se kunnon tällingissä oleva barbikin hymyillä lämpimästi, ottaa katsekontaktia ja osoittaa sydämensivistystä.

Tottakai voi, en sitä tarkoittanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä