Onko kellään palstalaisella Jaguaria?
Kommentit (37)
No on oikeastaan XF (tai XJ!) Mutta mikä tahansa malli kelpaa. Ois kiva kuulla vm, milloin hankit, möitkö jo pois, paljonko huollot tai korjaukset maksoi, oliko niitä paljon, onko se niin ihana ajaa kuin sanotaan... Kaikki!
ap
Mulla on Jaguar-merkkinen polkupyörä.
Hirveitä laivoja, hankala parkkeerata.
Ei, mutta mulla on Tiikeri. Se kiihtyy hyvin ja jaksaa tiukassakin paikassa.
Jagge ois kyllä kiva, mutta pelkkiä Rovereita tallissa.
Meillä on 2015 vuoden Jaguar XF S kaikkine lisävarusteineen. Ihana auto jonka kyyti on silkkaa luksusta, varustelut aivan omaa luokkaansa sekä kääntää varmasti katseet, mutta mieheni maksoi siitä 101 900 euroa joten kannattaa katsastaa perheen rahatilanne ennen ostoa :)
ei jaguaria mutta puuma löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä laivoja, hankala parkkeerata.
Ai miten niin laiva, tai hankala pysäköidä? Meidän XF S:ssä on pysäköintitutkat ja pysököintikamerat joka suuntaan joten ei ongelmaa.
Lisäksi on valvontakamerat jotta ei tarvitse pelätä että joku tuntematon kolhii autoamme esim. parkkihallissa koska kolhija jää tallenteelle kun kamera kuvaa 8:sta eri suunnasta ja se tallenne on helppo toimittaa tarvittaessa poliisille :)
Haaveileeko aloittaja Espoo-Kauniaistyylisestä elämästä, koska siellä Espoon Kultahammasrannikolla brittiautot ovat kova sana kuten Range Rover ja Jaguar?
Ei ole Jaguaaria, mutta uudenkarhea C-sarjan Mersu on. Minulle auto on ainut yleellisyys johon tuhlaan rahaa periaatteella paras tai ei mitään.
Eikös jagge ole Intialainen Ford? Sama avainkin;)
Vierailija kirjoitti:
Eikös jagge ole Intialainen Ford? Sama avainkin;)
amerikkalainen Ford Motor Company hankki sen omistukseensa. Vuonna 2008 Ford myi yhtiön intialaiselle Tata Motorsille.
Vanhempi Jaguar on unelmien kissa.
On ollu sellainen tavis jakke, köyhän miehen malli. On tykänny, oli nolo. Nyt Mersun AMG S Coupe alla ja kehtaa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jaguaaria, mutta uudenkarhea C-sarjan Mersu on. Minulle auto on ainut yleellisyys johon tuhlaan rahaa periaatteella paras tai ei mitään.
Paras tai ei mitään: C Mersu? Heh heh. Ei ollu sitte parhaaseen varaa kuitenkaa.
Kyllä Jaguar on tasan niin ihana kun sanotaan. Hommaa ihmeessä, jos varaa on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2015 vuoden Jaguar XF S kaikkine lisävarusteineen. Ihana auto jonka kyyti on silkkaa luksusta, varustelut aivan omaa luokkaansa sekä kääntää varmasti katseet, mutta mieheni maksoi siitä 101 900 euroa joten kannattaa katsastaa perheen rahatilanne ennen ostoa :)
Lisävarusteetko siinä niin paljon maksoivat? Koeajoin XF:n, jonka ovh oli 62 000 ja automessuilla oli tämä, eli liekö ollit se karvalakkisin malli? Ihastuin kyllä autoon...
ap
Oliko joku tietty malli mielessä?