Eksyin yöllä Helsingissä, kuolema oli todella lähellä
Miten varmistetaan, ettei ihmiset eksy Helsingissä???
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut varaa taksuun, kännykästä akku loppu ja ketään ihmisä ei näkynyt missään
Ap
Jos nyt noin iso hätä on, pysäytetään vaikka taksi ihan vain neuvon kysymiseksi. En oikein ymmärrä, missä päin Helsinkiä voi "eksyä" niin, ettei ole ihmisiä, takseja, julkisia liikennevälineitä, virkavaltaa tai mitään muutakaan mailla halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut varaa taksuun, kännykästä akku loppu ja ketään ihmisä ei näkynyt missään
ApJos nyt noin iso hätä on, pysäytetään vaikka taksi ihan vain neuvon kysymiseksi. En oikein ymmärrä, missä päin Helsinkiä voi "eksyä" niin, ettei ole ihmisiä, takseja, julkisia liikennevälineitä, virkavaltaa tai mitään muutakaan mailla halmeilla.
Ei ollut yhtään ketään missään, ei auton autoa, ei ristin sielua! Pohjois-Helsingissä!
Ap
Eksyitkö jonnekin Kruunuvuren autioituneelle huvila-alueelle vai miten muka ketään ihmistä ei missään ollut? Helsingissä kuvittelisin tuon olevan ainoa paikka jossa ihmisiä harvemmin yöllä palloilee.
Eksyin minäkin kerran nuorena tyttönä, olin 18 v ja juuri pääsin diskoon. Sieltä kotiin palatessa huomasin olevani Hietaniemen hautausmaalla, en osannut sieltä pois. Harhailin aikani, kunnes löysin portin. Tuli vielä mieleeni vitsi: nuori tyttö käveli hautausmaalla ja häntä pelotti, vanha nainen tuli kulkemaan vierelle, tyttö sanoi, että minua pelottaa täällä hautausmaalla, vanha nainen vastasi, että niin minuakin pelotti silloin, kun olin vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten varmistetaan, ettei ihmiset eksy Helsingissä???
Miten varmistetaan ettei "ihmiset" eksy Helsinkiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan normaali?
Kerro sinä kun tunnet
Vierailija kirjoitti:
Eksyin minäkin kerran nuorena tyttönä, olin 18 v ja juuri pääsin diskoon. Sieltä kotiin palatessa huomasin olevani Hietaniemen hautausmaalla, en osannut sieltä pois. Harhailin aikani, kunnes löysin portin. Tuli vielä mieleeni vitsi: nuori tyttö käveli hautausmaalla ja häntä pelotti, vanha nainen tuli kulkemaan vierelle, tyttö sanoi, että minua pelottaa täällä hautausmaalla, vanha nainen vastasi, että niin minuakin pelotti silloin, kun olin vielä elossa.
No tässähän näyttäytyy juuri monen eksyneen ongelma. Aletana harhailemaan päämäärättä ja siten varmasti eksyykin = kulkee ympyrää. Varsinkin metsässä monelle käy näin.
Kun eksyy, on helpointa pyrkiä ottamaan mahollisimman suora linja. kävellä suoraan ja olla kääntymättä muille poluille. Suoraan niin kauan kunnes lopulta tuleekin jo taloja ja teitä vastaan...
Helsinki on siitä hyvä paikka, että jos on kylmä niin on ainakin paikkoja, joihin yöllä voi päästä sisään norkoilemaan. Toista se on esim. täällä Kuopiossa
Miten selvisit tästä? Odotit kylmissäsi aamuun ja löysit ihmisiä? Miten pitkälle eksyit jos ei ollut ihmisiä missään?