Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KRIISI! Miehen haluttomuus ja avio-onni?

Vierailija
20.03.2006 |

KRIISI! Miehen haluttomuus ja avio-onni?

Mikä ihme meitä voi nyt auttaa? Mies ei halua, minä haluan. Lyhesti tiivistettynä. Kärsin tilanteesta niin paljon, että kärsin unettomuudesta ja harkitsen vakavasti jopa rintaleikkausta tehdäkseni itseni haluttavammaksi miehen silmissä.

Meillä pieniä lapsia, jotka ovat väsyttäneet molemmat. Normaalia elämäähän se vain on. Tukijoukkoja ei ole. Mies sanoo olevansa henkisesti ja fyysisti ihan loppu. Eikä ole sitä nestettä aivoissa nyt, jota tarvii halutakseen seksiä. Hän on hellä, mukava, ajattelevainen, auttaa kaikessa lastenhoidossa. Mutta minä kärsin, ettei meillä ole elämää vaimona ja miehenä, vain äitinä ja isinä. Haluan kosketusta ja koskettaa. Toinen kavahtaa ja noidankehä valmis.

Tätä jatkunut niin tai näin puolitoista vuotta. Raskausajan jotenkuten ymmärsin, vaikka silloin kärsittiin impotenssista ja stressistä raskauden takia. Minä halusin silloinkin, mies ei. Raskauden jälkeen ollut hiukan vilkastakin, yleensä minä aloitteentekijä. Ollaan oltu yhdessä vasta 4v. Toista naista ei ole, vaikka sitä olen epäillyt. Eihän mies voi olla se haluton osapuoli! Jos minä pihtaisin, mitä mies tekisi tilanteessani? Odottaisiko hamaan tulevaisuuteen kiltisti? Minä olen seksuaalinen ihminen ja mielestäni avioliittoon, hyvään, kuuluu seksi. Mies sanoo, ettei hän edes jaksa tai ehdi ajatella seksiä. Ja kuulemma edes tarvetta purkautumiseen ei ole missään määrin. Ja nyt vaaditaan seksiä, kohta enemmän seksiä ja pidempää aktia, miehen mukaan vaadin vain lisää ja lisää. Itse sanoin toivovani pidempää esileikkiä, sitä kun ei ole ollenkaan. Eikö asioista pidä puhua?

Mä olen ihan pihalla, epätoivoinen, en voi olla hyvä vaimo ja äiti jos tilanne ei aukea. Ollaan yritetty puhua, mies sanoo lopuksi vihaisena että no täytyy nyt sitten yrittää ehtiä ja jaksaa tätäkin puolta sitten hoitaa. Ja sitten taas minä itken ja valvon ja mikään ei muutu. Tulen vain kärttyisemmäksi ja vihaisemmaksi ja kuka sellaista akkaa jaksaa? On niin paha olo! Mies panostaa niin paljon työntekoon ja lastenhoitoon, ettei vaimolle jää mitään. Kun olen tullut niin monesti torjutuksi, sanoin miehellenikin, etten enää halua tehdä aloitteita saadakseni pahan mielen. Mies ei voi tietää miltä torjutuksi tuleminen tuntuu, koska en ikinä ole sanonut ei. Sanoin, että muutammeko lasten kanssa hetkeksi pois, että saa keskittyä työntekoon ja levätä. Jos ikäväkin tulisi, mutta ei sekään ollut hyvä.

Miten voin auttaa miestäni tai mies itseään? Olen tosi epätoivoinen. Ei ole ketään kelle puhua asiasta. Auttakaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä on tästä apua, mutta väestöliiton sivuilla on jotain apuja sinulle. Minulla itsellä on sellainen tilanne, että on suht tuore suhde, ja seksiä ei ole, tai ei niinpaljon, kun sitä haluisin.

Meillä on noin kerran kuussa, eikä varmaan olisi sitäkään, jos en tekisi joka kerta aloitetta.

Olen myös tullut kärttyiseksi akaksi, ja nyt jo tuore suhde on kriisissä... en myös kään tiedä miten tästä jatkaa, tai jatkaako ollenkaan :(

Vierailija
2/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän kommentoisin, että aika oudolta kuulostaa jos noin tuoreessa suhteessa noin vähän seksiä. ja vielä niin päin että mies on se haluton! Miten sitten luulet monen vuoden päästä olevan jos nyt on jo tuollaista? Ei millään pahalla, mutta ei itseäni kyllä kiinnostaisi tuollaista suhdetta jatkaa... Kuinka vanha mies on kyseessä?

Vierailija:

En tiedä on tästä apua, mutta väestöliiton sivuilla on jotain apuja sinulle. Minulla itsellä on sellainen tilanne, että on suht tuore suhde, ja seksiä ei ole, tai ei niinpaljon, kun sitä haluisin.

Meillä on noin kerran kuussa, eikä varmaan olisi sitäkään, jos en tekisi joka kerta aloitetta.

Olen myös tullut kärttyiseksi akaksi, ja nyt jo tuore suhde on kriisissä... en myös kään tiedä miten tästä jatkaa, tai jatkaako ollenkaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa minäkin olen miettinyt, että mitähän meillä on 10v jälkeen läheisyydestä. Miehelle riittäisi päänsilittely jo nyt...

Vierailija
4/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän klubiin en kyllä ketään haluaisi toivottaa tervetulleeksi.... Meillä takana 12 yhteistä vuotta, yksi lapsi ja toisen la ensi viikolla. Aina olen ollut se halukkaampi osapuoli, viime vuoden miehen passiivisuus on ollut kestoriitojen aihe. Raskausajat täysselibaattia. Muutenkaan ei mikään saa innostumaan, olisin valmis kokeleimaan mitä vaan eikä meidän seksi (silloin kun sitä on) ole kummankaan mielestä muuta kuin hyvää. Kaapissa on korkkaamaton seksipeli, hieromasauvaa käytän itsekseni vain nykyisin, vaatteet ei innosta yhtään...

" Innolla" odotan, miten tämänkin täysselibaattiraskauden jälkeen hommat alkaa taas luistamaan. Ei ainakaan meillä kukaan muu kuin minä odota sitä... Ihme, jos kesään mennessä on peli avattu.

Taustoista sen verran, että mies on kerran jäänyt kiinni pettämisestä (kaksi vuotta suhde työkaveriin) ja olemme kärsineet lapsettomuudesta, joten molempia lapsia on tekemällä tehty toista vuotta, mikä osaltaan ajoi uskottomuuteen ja pakkoseksi vei halut molemmilta hetkeksi.

Ei tähän mikään auta, tai en ainakaan tiedä mikä auttaisi. Neuvoja?

Vierailija
5/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos te olette väsyneet molemmat lastenhoitoon,onko mahdollista että ottaisitte vaikka kerran viikossa MLL:n hoitajan pariksi tunniksi ja menisitte kahdestaan johonkin?

Kun perheessä on pieniä lapsia se parisuhteen hoito jää vähälle. Todella harvoin se on mies joka seksiä välttelee mutta ei se nyt niin tavatontakaan ole. joskus mies ei sitten enää vaan näe vaimoaan naisena vaan äitinä eikä siksi halua enää fyysistä suhdetta. Olisiko mahdollista että kävisitte jossakin keskustelemassa asiasta?

Meidän vastaava tilanne oli pari vuotta sitten ja silloin sanoin miehelle että jos tämä nainen ei kiinnosta,mene muualle. Mies asui viikon veljensä luona ja olisi tullut takaisin jo kahden päivän päästä jos olisin päästänyt... Muta tuon viikon jälkeen mies kyllä tajusi että olen muutakin kun äiti hänen lapsilleen...

Voimia ja jaksamista sinulle!

Vierailija
6/8 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain liian rajulta vedolta, vaikka puolitosissani olenkin sanonut, että voin lapsineni muuttaa hetkeksi pois, jos vaikka mies kaipaisi muutakin kuin lapsiaan.

Lastenhoitajaa olemme pari kertaa käyttäneetkin, käyty leffassa tai syömässä. Tulos, äkkiää kotiin, ja nukkumaan, koska kello sata eli noin kymmenen ja väsyttää, silloin myös minua..

Mieheni on täysin tyytyväinen liittoomme, hänen mielestään mikään ei ole vialla. Kun olen sanonut, että tarvitsemme aikaa toisillemme ja että voimme jutella muustakin kuin lastenhoidosta, hän sanoo että hyvinhän me ollaan niistä samalla juteltu kotona.

Meilläkin oli kyllä lapsettomuutta joka aloitti tämän osaltaan..raskaana ei meilläkään sekstailtu juurikaan.

Vierailija
7/8 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi NIIN ihanaa olla haluttu, edes kerran vuodessa. Nyt seksiä on minun aloitteestani kerran kuussa. Kun oltiin yhdessä hotellissa yötä ja lapset (ekaa kertaa näin) mummolassa niin sekstattiin kyllä kolmekin kertaa!

Ja oli ihan ok. Siinäpä se toinen pulma. Sen lisäksi, että tulen usein torjutuksi... tai siis tulin, silloin kun jaksoin vielä yrittää useammin... ei se seksi enää kauheasti heilauta fyysisellä puolella. Tunteet kyllä nousee ja on olo, että tätä huomenna uudestaan. Siiten se ' huominen' tulee viiden viikon päästä.

Jotain piristävää pitäisi siis saada kehiin. Mutta miten? Asiasta joskus puhuin usein, mutta sain kuulla jankuttavani. No niin tein, kun mitään vastausta ei tullut.

Nyt, kahden lapsen jälkeen kroppani on muutoin huippukunnossa, mutta rinnat ovat AA :( Minua se häiritsee enemmän kuin miestä - ei ole tissityyppiä. Olen kyllä muutenkin aika laiha (tahtomattanikin), siitä en tiedä, häiritseekö se miestä.

Tietysti pitäisi puhua sen kanssa. Joskus vaan niin sapettaa edes aloittaa niitä keskusteluja kun ei niistä hyvää seuraa.

Vierailija
8/8 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaika kokonaan ilman seksiä. tuntuisi kuulemma hölmöltä " tökkiä" sinne missä oma poika on tuloillaan...

Senkin alkuun saattaminen kesti kolmatta vuotta harvan tahdin takia. Nyt raskaudesta pyöristynyt olemukseni ja muhkeat rinnat ei tee mitään vaikutusta, lähinnä tuntuu inhottavan. Odotan oikein raskauden jälkeistä aikaa mielenkiinnolla. Yritän tehdä sitten kaikkeni kiinnostuksen herättämiseksi. Vaikka luulenkin jo nyt, että mies kokee minut enemmänkin äitinä. Vaikuttaakohan miehen synnytyksessä mukanaolo tähän mielikuvaan?