Av:n tyyliniekat! Minulla on kirkkaankeltainen kynähame. Minkävärinen yläosa sen kanssa?
Kommentit (56)
Siniset
Ruskeat
Beiget
Valkeat
Tumman vihreät
Musta kauluspaita ja mustat avokkaat.
Valkoinen ja musta ainakin toimii. Sitten joku beige tai ruskea. Tummansininenkin menisi. Tai vaalea farkku.
Ota hame mukaan johonkin vaatekauppaan jossa on pukeutumisneuvoja. Tietääkseni Kekäle ja Esprit ainakin ovat tälläisiä.
Musta varmaan toimisi hyvin ja sitä väriä yleensä käytänkin paljon, mutta nyt haluaisin opiskella käyttämään värejä ja erilaisia väriyhdistelmiä enemmän. Eli sinistä ehdottaa moni, sitä voisi harkita. Olen työssä luovalla alalla, joten kauhean formaalilta ei tarvitse näyttää. ap
Musta tai valkoinen paita. Myös tummansininen-valkoraitainen yläosa voisi sopia,jos haluat rennommin tyylin.
Vierailija kirjoitti:
Polta se.
En polta, hahaa :D ap
Sinapinkeltainen toppi ja sammaleenvihreät-ruskehtavat kengät. Oranssi huivi kaulaan. Ruskea laukku.
Vierailija kirjoitti:
Ota hame mukaan johonkin vaatekauppaan jossa on pukeutumisneuvoja. Tietääkseni Kekäle ja Esprit ainakin ovat tälläisiä.
Hei kiitos hyvä idea! Se hame on mielestäni aivan ihana joten otan projektiksi nyt tämän :) ap
Vierailija kirjoitti:
Sinapinkeltainen toppi ja sammaleenvihreät-ruskehtavat kengät. Oranssi huivi kaulaan. Ruskea laukku.
Hyi kamala. Ei näin.
Musta ja keltainen, ihana yhdistelmä!
Entäs sopisko vaaleanpunainen? ap
Vierailija kirjoitti:
Musta ja keltainen, ihana yhdistelmä!
Ja ainoa siedettävä. Keltanen on hankala väri.
Mulla on kirkkaankeltainen kynä. Hyvin kirjoittaa.
Tulee ekana mieleen että sellainen valkoinen hempeä paita, sifonkia tai muuta kevyttä väljää materiaalia, toimisi hyvin kynähameen kanssa. Yhdistäisin valkoisiin avokkaisiin.
Jos oot töissä luovalla alalla, niin tiedät ite paremmin kuin nämä mammat täällä. Vai etkö tarvi työssäsi värisilmää ?
Mustaa en laittaisi. Liian kova ja räikeä yhdistelmä, ampiaisväritys ei ole kovin tyylikäs.
Itse laittaisin vaaleaa, esim beigeä tai tummanvalkoista. Kirkkaan keltaisen kanssa voisi olla murrettu sävy. Sukkikset ja kengät voivat olla mustat tai ruskeat. Ehdotettu farkunsininen voisi myös olla hauska.
yhdistäisin farkkusiniseen, mutta aika paljon vaikuttaa myös tyyli ei vain väri