Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä ollut muita

Vierailija
11.03.2017 |

Olen tapaillut erästä miestä kolmisen kuukautta ja juttelimme nyt siitä olemmeko olleet kenenkään muun kanssa tapailumme aikana. Itse en ole tehnyt mitään kenenkään kanssa, koska en ole halunnut ketään muuta. Mies sitten kertoi että ensimmäisen tapaamisemme jälkeen oli pannut kahden muun naisen kanssa, mutta sen jälkeen ei ole harrastanut seksiä muiden kun minun kanssani. Kysyin sitten mitä tuo tarkoittaa, niin on baarissa kuitenkin pussailut tapaamisemme aikana.
Mitä tästä nyt sitten ajattelisi? Jos hänellä olisi samallaiset tunteet kun minulla, niin hän ei olisi toiminut noin. Kolme kuukautta aktiivista tapailua on kuitenkin mielestäni pitkä aika. Pitäisikö kipata koko äijä roskiin. Ollaan kuitenkin molemmat kolmekymppisiä, eikä mitään teinejä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä prinsessaunelmassa. Tai sitten elän jos oletan, että tässä vaiheessa ei enää suudella muita. Kuten sanoin, nuo alkuvaiheen seksin harrastukset vielä sulatan, mutta sitä en että kännipäissään tuolla baareissa pussaillaan muita tässä vaiheessa! Selvästikään meillä ei ole ollut samat tunteet pelissä. Itselle ei tulisi mieleenkään nyt hypätä jonkun muun syliin, koska välitän hänestä.

Vierailija
22/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olettaa, ja kannattaa alkaa paneskelemaan ym. vasta kun yksiavioisuudesta on sovittu. Olen oppinut tämän kantapään kautta,kun olen pari kertaa tullut satutetuksi samalla tavalla. Olen apn kanssa samaa mieltä tosin, sitä luulisi että toinen pysyisi poissa toisista naisista, kun tunnetta yhteen on ilmaissut,mutta tää nykyaika on moniavioisuuteen kannustavaa ja yrittää erottaa seksin ja tunteet. Miehillä ne onkin usein helppo erottaa, joskin naiset tekee ihan samaa.

Kannattaa silti miettiä sitäkin,että jos ap olisi miehelle hyvin tärkeä, ei olisi riskeerannut. Ei vaikuta oikein hyvältä suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia on että suurin osa miehistä sitä piparia ottaa kun sitä tarjotaan.Jopa varatut ja naimisissaolevat.Ja te ette ole naimisissa.Että elämän realiteetit...

Vierailija
24/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ylireagointia. Kolme kuukautta on niin äärimmäisen lyhyt aika. Mies ei ole voinut ennustaa, mihin teidän suhde etenee ja tuleeko tunteita mukaan. Ne eivät kuitenkaan syty hetkessä. Ja kyllä parisuhteen pelisäännöt on hyvä sopia ihan suullisesti, koska miten muuten voi tietää, mikä on toiselle ok ja mikä ei. Ei miellä pettämisen raja mene pussailussa baarissa esimerkiksi. Jokainen pari on omanlaisensa.

Sun pitää myös miettiä, miksi ihmeessä se ällöttää, että on ollut muita. Onhan sinullakin ollut elämäsi aikana muita. Voisiko kyse olla itsetunto-ongelmista? Ällötys kuitenkin tulee mustasukkaisuudesta.

Vierailija
25/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mullakin on ollut muita miehiä. Ollaan puhuttu edellisistä suhteista ihan avoimesti, eikä ne herätä mussa mitään ällötyksen tunteita. Mutta eikö itseäsi etoisi ajatus siitä että harrastat seksiä miehen kanssa, joka on edellis iltana pannut toista naista? Se on se aikaväli mikä tuossa kuvottaa.

Vierailija
26/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut erästä miestä kolmisen kuukautta ja juttelimme nyt siitä olemmeko olleet kenenkään muun kanssa tapailumme aikana. Itse en ole tehnyt mitään kenenkään kanssa, koska en ole halunnut ketään muuta. Mies sitten kertoi että ensimmäisen tapaamisemme jälkeen oli pannut kahden muun naisen kanssa, mutta sen jälkeen ei ole harrastanut seksiä muiden kun minun kanssani. Kysyin sitten mitä tuo tarkoittaa, niin on baarissa kuitenkin pussailut tapaamisemme aikana.

Mitä tästä nyt sitten ajattelisi? Jos hänellä olisi samallaiset tunteet kun minulla, niin hän ei olisi toiminut noin. Kolme kuukautta aktiivista tapailua on kuitenkin mielestäni pitkä aika. Pitäisikö kipata koko äijä roskiin. Ollaan kuitenkin molemmat kolmekymppisiä, eikä mitään teinejä.

Kyllä sä olet ihan teini. Tapailusuhde, panosuhde,seurustelusuhde,deittailusuhde,tindersuhde ja mitähän näitä nyt vielä oikeen on. Ja riippuu ihan itsestäsi haluatko panna tuota mieshuoraa.

Vierailija
27/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi enää tapailua.

Entäs panemista? Nussuttamista? Missä vaiheessa alkaa seurustelu?

Vittu te olette idiootteja.

Vierailija
28/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tapailuun kuulu seksin harrastaminen? Kuten sanoin haluan tuntea miehen hyvin ja olla varma omista tunteistani ennen kuin esittelen hänet lapsille. Tuntuisi vähän tyhmältä seurustella jonkun kanssa, joka ei ole vielä tutustunut lapsiin ja katsonut sitten miten homma etenee. Sekö tekee minusta siis teinin/idiootin? Olis hyvä kuulla myös perusteluita, niin osaisin ottaa nää rakentavat kommentit vähän paremmin.

Vierailija
29/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailuun kuulu seksin harrastaminen? Kuten sanoin haluan tuntea miehen hyvin ja olla varma omista tunteistani ennen kuin esittelen hänet lapsille. Tuntuisi vähän tyhmältä seurustella jonkun kanssa, joka ei ole vielä tutustunut lapsiin ja katsonut sitten miten homma etenee. Sekö tekee minusta siis teinin/idiootin? Olis hyvä kuulla myös perusteluita, niin osaisin ottaa nää rakentavat kommentit vähän paremmin.

Olisi varmaan kannattanut harkita sitä lasten tekoa vähän enemmän silloin joskus.

Vierailija
30/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain brassailee ja esittää haluttavaa.

Vierailija
31/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se nyt tähän liittyy? En halua mitään parin viikon tuttavuuksia lapsilleni esitellä, sen nyt luulisi olevan jokaiselle selvää.

Vierailija
32/32 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan moraalikäsityksiltäsi samalla viivalla miehen kanssa joten sovitte hyvin yhteen.

Onnea ja happy endings :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme