Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella teistä.on muodot venuksen?

Vierailija
11.03.2017 |

Daa dirlandaa. Vanhemmat av palstalaiset varmaan muistaa tämän kipaleen. Ei siis ole posken tuotantoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, sen planeetan nimittäin.

Vierailija
2/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muodot muumien daa dirlan dirlan daa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muodot hauen, dirlan darlan dirlan dii...

Vierailija
4/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, syytetäänkö minua taas? Yritän muuttaa muotoni Venukseksi! Aaagnnnhhhhh-hhhh-hh!! Fuck ei onnistunut!

Vierailija
5/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

…ja lanteet liikkuu keinuen, daadirlanddarlanddaa….

Vierailija
6/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan on. Olen meinaan lihonut viime aikoina aika reippaasti.

Vierailija
7/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä ja pölyinen? Sinne päin ainakin. Ehkei aivan niin pölyinen ettei pinnanmuitoja erota pölypilviltä. 

Vierailija
8/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lihot oikeasta paikasta. Venuksella on pienet rinnat ja vähän roikkuva isohko pylly ja paksut reidet.

Vierailija
9/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milon Venus, eli kädet puuttuu. Lardan lirdan...

Vierailija
10/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella suomalaisella naisella on Venuksen muodot, nuorena.

Mutta, se Suomalainen Tarina

Tulee lisäkilot ja polkkatukka, porkkananvärinen pää, tatuoinnit ja kesämekkona telttakangas. Lisätään keittoon vielä että juo ja kävelee kuin äijä ja kiroilee kuin duunari.

Sitten ihmetellään kun hyvin toimeentuleva, kouluttautunut ja itsestään huolta pitävä suomalainen mies järjestäen dumppaa "BTR-72" vaimonsa ja vaihtaa sen siroon, hyvin käyttäytyvään, raittiiseen ulkomaalaiseen naiseen. Joka osaa vieläpä kokata, silittää ja on naisellinen!?! Eikä tarvitse saunakaljaa?? Go figure!

Tosin, jossain siellä ihran ja telttakankaan alla ovat vielä ne 'Venuksen' muodot?

daa laardi laardi aa

Vierailija
11/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lihot oikeasta paikasta. Venuksella on pienet rinnat ja vähän roikkuva isohko pylly ja paksut reidet.

Suvussa on kieltämättä taipumusta lihoa ennemmin omenaksi kuin tiimalasiksi! Tässä hetkellä olen aika päärynämäinen, toisaalta vatsa on kyllä jo ottanut osansa lisäläskeistä.

Vierailija
12/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla alkaa vyötärönseutu näyttää jo Venukselta, ehkä vähän pitää vielä lihottaa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Venuksen_syntymä_(Botticelli)

Vierailija
13/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTR72 kirjoitti:

Tulee lisäkilot ja polkkatukka, porkkananvärinen pää, tatuoinnit ja kesämekkona telttakangas. Lisätään keittoon vielä että juo ja kävelee kuin äijä ja kiroilee kuin duunari.

Sitten ihmetellään kun hyvin toimeentuleva, kouluttautunut ja itsestään huolta pitävä suomalainen mies järjestäen dumppaa "BTR-72" vaimonsa ja vaihtaa sen siroon, hyvin käyttäytyvään, raittiiseen ulkomaalaiseen naiseen. Joka osaa vieläpä kokata, silittää ja on naisellinen!?! Eikä tarvitse saunakaljaa?? Go figure!

Tosin, jossain siellä ihran ja telttakankaan alla ovat vielä ne 'Venuksen' muodot?

daa laardi laardi aa

Kovin marginaalisen ryhmä olet vetänyt yleistysesimerkiksesi. Paljon enemmän livenä näkee timmejä, huoliteltuja naisia mahakkaiden ja nuhjuisten miestensä kanssa.Menepä huvikses vaikka bongailemaan johonkin kauppakeskukseen niin näet että puhun totta.

Suomalainen mies on kyllä tosiaan keskimäärin varsin lihava: tämänkin sain todeta tässä yksi päivä kun jouduin viettämään useita tunteja keskussairaalan päivystyksen odotusaulassa. Siitä kärrättiin päivän mittaan ohi liuta luisevan laihoja naisia ja pallonmuotoisia miehiä - se vatsa tosiaan oikein korostui, kun se sojotti kohti taivasta itse miehen maatessa lettuna paareilla. Ilmeisesti osastolta röntgeniin vei matkalaisten tie siitä aulan ohi...

Vierailija
14/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole Venuksen muotoja, puhuttiinpa sitten jumalattaresta tai planeetasta. Tämmöinen kuivakka, rinnaton laiheliini olen. Pyöreä peppu multa tosin löytyy, jota sitäkin sain hävetä nuorena, kun pikkuruiset, kuivakat perät olivat silloin in ja räystäsperseet yleinen naurun aihe. Nyt kun peräni olisi lopultakin muodikas, sillä ei enää ole mitään väliä, kun naama on jo so last season. 😂

Vierailija
15/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Nuorena tällaiset https://urly.fi/K2e

Nyt nämä https://urly.fi/K2d

Vierailija
16/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTR72 kirjoitti:

daa laardi laardi aa

Jaa-a. Olen elänyt kohta 50 vuotta ilman että olisi tullut sukulaisissa, tuttavissa tai elämänpiirissä tai missään vastaan tällainen mies. Ehkä jos elän vielä toiset 50 lisää, pääsen yhden todistamaan? Ensin tarvis löytää se itsestään huolta pitävä suomalainen mies :D. Enemmänkin ne on vaimot jotka yrittää pitää itsestään huolta ja hillitä miehen kaljoittelua ja makkaransyöntiä. Nimimerkillä omassa perheessä juuri tämä tilanne.

Vierailija
17/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei puhuttu duunari-Kakesta, Raksa-Ranesta, Myyjä-Mikosta tai Apupakukusi-Antista vaan niistä hieman fiksummista valinnoista elämässä. Jos valinta on ollut surkeanpuolinen, ei toki tule  tavattua muuta kuin itseään makkaralla täyteen ahtaavia TV-töllöttäjä-Penoja. Jotka ovat siellä julkisessa sairaalassa vatsasyöpineen, keuhkoauhtaumineen ja sojottavine lööllömasuineen.

Vierailija
18/21 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn ikäåntyessäni Willendorfin Venusta.

Vierailija
19/21 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTR72 kirjoitti:

Sitten ihmetellään kun hyvin toimeentuleva, kouluttautunut ja itsestään huolta pitävä suomalainen mies järjestäen dumppaa

"BTR-72" vaimonsa ja vaihtaa sen siroon, hyvin käyttäytyvään, raittiiseen ulkomaalaiseen naiseen. Joka osaa vieläpä kokata, silittää ja on naisellinen!?! Eikä tarvitse saunakaljaa?? Go figure!

daa laardi laardi aa

Niimpä.ollapa venus salikissa leggarit tiukasss vaossa mutta rasvaa jätetty sopivasti rintoihin ja vatsaan nottei muodit vallan miehiseksi mene.ei värikästä siilitukkaa ei silarilolloja vaan naturelli naapurintyttö joka älyää sen että jalkatreenistä kaikki lähtee voima ha älykin päähän.ja naiseölinen pitkä ponnaritukka liehuu stepperin tahdissa peräsin keikkuen

Vierailija
20/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää , kun tuollaiset hullut autoseksuaali-lesbo-runkkarit täyttää keskustelupalstat tällaisella paskalla. Niin kuin joku sanoi, haistakaa luuserit paska!