Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vrk ilman tupakkaa..muita lopettaneita?

Vierailija
10.03.2017 |

Masentaa ja ketuttaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin tänään, jälleen kerran.

Pöydällä on tuossa nikotiinisuihke, auttaa se, mutta ösken meinasin hypätä kenkiin ja kipittää lähikauppaan.

Tunnen tuskasi!

Vierailija
2/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ja kaksi kuukautta ilman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Eka ja toka pvä oli ok..nää illat on vaikeita! Ei huvita mikään, tympii vaan kaikki! Oon polttanu puoli vuotta nyt säännöllisesti, 5-7/pvä. Kuitenkin tupakkahistoriani on pitkä. Nuorena poltin 17-24-vuotiaaksi aski/pvä. Sitten lopetin kokonaan..ja lihoin paljon! Tulin raskaksi ja pian sitten alkoi viihdepolttelu ja sitten sauhuttelin päivityäin. Tulin uudestaan raskaaksi ja lopettaminen oli helppoa. Nyt en ole raskaana, mutta sairauksien pelko on suuri..ja toisaalta myös painonnousun pelko sillä olen juuri saanut kymmeniä.kiloja pois..

Ap

Vierailija
4/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on 35v

Vierailija
5/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta polttamatta.

Ekat 1,5vuotta säänöllisen epä säännöllisesti oli välillä tuskaa mutta sitten helpotti :)

Vierailija
6/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakalla suoraan ilman oireita. n.6kk ilman päivittäistä 1-1,5 askia. Varsinaista tupakkaa polttanut silloin, kun en ole saannut kuljetettua isoa sähkötupakkaa järkevästi. n.20askia ehkä ostanut, joista 12 laivalta.

Viimeksi tupakkaa poltin 2viikkoa sitten viikonloppuna. Ei ole enää niin hyvää, kuin hopeatoffeen makuinen nikotiinineste. Lisäksi sähkötupakkaa polttaessa olen huomioinnut sen, että voin käydä asioilla yli 4tuntia, tarvitsematta henkäystä.

Jos joku urputtaa että "onhan siinäkin nikotiinia", silloin on parempi antaa parempaa esimerkkiä ja jättää purukumi ja laastari nolla linjalle kommentoijalta itsellään.

Vierailija
7/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee puolitoista vuotta ilman tupakkaa. En kyllä usko että olisin lopettanut ilman pahaa keuhkoputkentulehdusta. Ensimmäinen viikko oli vaikein. Sen jälkeen tupakka alkaa maistua pahalle ja siitä tulee paha olo.

Älä vain retkahda ensimmäiseen viikkoon!

Vierailija
8/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vrk ei tarkoita mitään. En halua olla ilkeä, mutta todennäköisesti tulet vielä sortumaan jossain vaiheessa. Itselle siihen riitti pari olutta ja tupakoivat kaverit. Voit olla erilainen!

Vierailija
9/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotta sitten teini-iässä olen pari kertaa kokeillut tupakkaa enkä todennut siinä olevan mitään sellaista mitä kaipaisin. Tosin jos sillä lähtisi vitutus niin voisin aloittaa tupakoinnin. En tosin usko että auttaa.

Vierailija
10/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kuukausi menossa. Kielenalustabuja imeskelen vieläkin silloin tällöin. Ketutus, vitutus, apeus, kaikki tuttuja tunteita. Samoin ummetus ja painonnousu. Itselleni puhkesi colitis, joten paino ei nyt ole noussut. Tupakointi voi pitää taudin pimennossa ja se puhkeaa, kun lopettaa. Usko tai älä. No sen takia en kyllä enää rupea polttamaan, koitan pärjätä muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan