Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla PITKÄ!

Vierailija
10.03.2017 |

Oon itse siis 170 cm nainen ja mulle on tärkeetä, että mies on pitkä. Tykkään pitkistä miehistä kovasti ja mitä pidempi mies on niin sitä parempi. Alle 190 cm miestä en halua miehekseni. Pituus on miehessä miehekästä. Pitkän miehen kainaloon on ihana mennä ja pitkän miehen rinnalla tuntee olonsa naiselliseksi, vaikka käyttäisi korkeita korkoja. Nainen tuntee olonsa myös turvalliseksi pitkän miehen kanssa.

Mutta sitä mä en todellakaan voi ymmärtää, miten moni mun naispuolisista kavereista, jotka ovat mua pidempiä, kelpuuttavat itselleen reilustikin alle 190 cm miehiä, useimmat näistä miehistä alle 185 cm tai jopa alle 180 cm. Mitä he näkevät noin lyhyissä miehissä, jos oma pituuskin on yli 175 cm tai yli 180 cm? Ymmärtäisin kyllä sitten, jos oma pituus olisi jotain 150 cm - 160 cm, mutta en todellakaan yli 175 cm pitkillä naisilla. Mä en ainakaan tuntisi omaa oloani ollenkaan naiselliseksi sellaisten miesten kanssa, enkä voisi käyttää korkoja. Eikä myöskään tuonpituiset miehet tarjoa samalla tavalla turvaa, kuin mitä pitkät miehet tarjoaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Miehen pitää olla vähintään 30 cm pidempi. Minä 157/46 ja mies 188/95. Missään asennoissa ei ole ongelmia. Ja löytyy asentoja, joista muut vain unelmoivat.

N33

Vierailija
22/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään pitkistä miehistä. Jos on 175 cm tai sen alle, en kovin helpolla kelpuuta. Alle 170 ovat naurettavia jos vielä kalju.

N 41, 178/62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut pitkiä miehiä, itse olen 170cm. Alle 190-senttisiä ei koskaan. Entinen oli 192cm ja nykyinen 199cm. En tiedä miksi olen viehättynyt pitkistä miehistä, ehkä johtuu siitä että isäni on alle 180-senttinen vittumainen manlet. Taisi purkaa pahaa oloaan meihin talouden naisiin omasta huonosta itsetunnostaan. Pitkissä rotevissa miehissä vetoaa pituus, voima, itsevarmuus, rauhallisuus ja jokin mystisyys. Lisään vielä että nämä miehet ovat olleet treenaattuja eivätkä mitään pulskia isimiehiä.

Suurin osa keski-ikäisistä miehistä on alle 180cm pitkiä ja nuorista varmaan puolet; muutama hikinen sentti suuntaan tai toiseen ei määritä kenenkään itsetuntoa ja on ihan turhaa kuvitella isäsi normaalin pituuden olleen hänelle suuri kompleksi saati ikävyyden aiheuttaja. Todella lyhytkasvuiset ja isot ihmiset ovat sitten erikseen; heille pituus voi olla identiteettiä enemmän muokkaava tekijä.

Suomalaisten miesten keskipituus on 182cm, joten tuskin suurin osa on alle 180-senttisiä. Jos olet itse niin voivoi. Todella pitkät miehet ovat päääsäntöisesti itsevarmoja ja menestyneitä, muutamia hinteliä poikkeuksia lukuunottaen.

Todella pitkät miehet voivat päästä seisomaan räkälän oven eteen helpommin, mutta ei heillä muuten sen helpompaa ole. Joidenkin tutkimusten mukaan miehen kannattaa kyllä olla himpun verran keskivertoa pitempi, mutta ei mikään jättiläinen.

Olen 179cm pitkä ja ei edes joka päivä tule kadulla vastaan miestä, joka olisi selvästi pitempi saati todella paljon pitempi. Pitempiä naisia ehkä yksi vuodessa. Ihmisten pituusvaihtelu on sen verran pientä, että ihmiset eivät paljon poikkea toisistaan tuossa mielessä.

Vierailija
24/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miehen pitää olla vähintään 30 cm pidempi. Minä 157/46 ja mies 188/95. Missään asennoissa ei ole ongelmia. Ja löytyy asentoja, joista muut vain unelmoivat.

N33

Toivottavasti et perusta perhettä. Pojistasi tulee todennäköisesti alle 170-senttisiä, ja joutuvat vain unelmoimaan kaikenmoisista asennoista.

Vierailija
25/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 185-senttisiä miehiä ei mielellään oteta malleiksi, koska pitkästä miesvartalosta katoaa sopusuhtaisuus.

Naismalleilla taas pituus on arvostettava ominaisuus.

Vierailija
26/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 6 kilometriä pitkä ja sillä on 3 kilometriä pitkä muna!!! Ite olen 142cm

Vierailija
27/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hölmö, kun luulin että luonne on se mikä on tärkeää, noh mitäs minä tietäisin kun vain 8 vuotta naimisissa onnellisesti yli 5 cm lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
28/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita.... Mäkin pidän pitkistä miehistä. Joku taas suurinpiirtein saman pituisesta. miehilläkin on mieltymyksiä.. Ja mun mielestä on täysin hyväksyttävää, että joku haluaa naisellensa isot tissit. Pienirintaiset eivät sytytä sitten ollenkaan.

Vierailija
29/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 6 kilometriä pitkä ja sillä on 3 kilometriä pitkä muna!!! Ite olen 142cm

Mun miehen muna ylettyy Jyväskylästä Joensuuhun. Tosi kätevää, kun oltiin etäsuhteessa.

Olette ehkä nähneet sen, jos olette siellä päin liikkuneet.

Vierailija
30/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luonnostaan vähäkarvaisesta, ajelemattomasta mallista.

Vierailija
31/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkän miehen rinnalla tuntee olonsa naiselliseksi, vaikka käyttäisi korkeita korkoja.

Kyllä mäkin tuntisin oloni naiselliseksi, vaikka mieheni käyttäisi korkeita korkoja - eikä hän ole edes pitkä!

Vierailija
32/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä minua surettaa oma epäonnistumiseni kasvattajana. Poika jäänee 188 cm pitkäksi, vaikka parhaani yritin.

Vierailija
33/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 cm jos seison kynnyksen päällä. Olen mies. Miksi mua pitäisi kiinnostaa, mitä mieltä joku on pituudestani? Ihmisarvoni on riippuvainen ihan muista asioista.

Jos joku haluaisi, niin voin kyllä käyttää korkokenkiä. ;) Satun omistamaan sellaiset. Liukkaalla kelillä en valitettavasti niitä laita, enkä kävele niillä humalassa (se jos mikä on vaarallista).

Vierailija
34/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopulta tyydyt siihen, mitä saat.

Aivan juuri näin siinä tulee käymään.

Vierailija
35/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on syytä olla alle 170 cm. 160 cm nainen on kaikkein käytännöllisin. Hän ylettää esim. kaupoissa alahyllyille kun minä tarkastan ylähyllyt. 160 cm nainen on helppo lähettää tarkastamaan rossipohja kun minä tyhjään räystäät. jne.

m190

Vierailija
36/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse olla pitkä. Ainoastaan sopivan pituinen naisen näkövinkkelistä katsoen. En mä jaksais jutelle nostokurjen kanssa, tulis niska kipeeks.

Vierailija
37/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä nainen ja voin aivan hyvin käyttää 15cm korkoja tuntematta itseäni epänaiselliseksi, vaikka mies onkin silloin mua pari senttiä lyhyempi.

Vierailija
38/39 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Toivottavasti et perusta perhettä. Pojistasi tulee todennäköisesti alle 170-senttisiä, ja joutuvat vain unelmoimaan kaikenmoisista asennoista.

Mun äiti on 154 ja isä 189. Veljet 183 ja 187. Että näin.

Vierailija
39/39 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä pituus ei ole tärkeintä. Oma rakas mieheni on minua vain pari senttiä pitempi mutta minulle paras kumppani maailmassa. Ennen häntä seurustelin epäluotettavan ja ylimielisen 190 senttisen karpaasin kanssa. Hän jäi kuin nalli kalliolle tavattuani tulevan aviomieheni, jolla on kultainen sydän ja pilkettä silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan