Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla PITKÄ!

Vierailija
10.03.2017 |

Oon itse siis 170 cm nainen ja mulle on tärkeetä, että mies on pitkä. Tykkään pitkistä miehistä kovasti ja mitä pidempi mies on niin sitä parempi. Alle 190 cm miestä en halua miehekseni. Pituus on miehessä miehekästä. Pitkän miehen kainaloon on ihana mennä ja pitkän miehen rinnalla tuntee olonsa naiselliseksi, vaikka käyttäisi korkeita korkoja. Nainen tuntee olonsa myös turvalliseksi pitkän miehen kanssa.

Mutta sitä mä en todellakaan voi ymmärtää, miten moni mun naispuolisista kavereista, jotka ovat mua pidempiä, kelpuuttavat itselleen reilustikin alle 190 cm miehiä, useimmat näistä miehistä alle 185 cm tai jopa alle 180 cm. Mitä he näkevät noin lyhyissä miehissä, jos oma pituuskin on yli 175 cm tai yli 180 cm? Ymmärtäisin kyllä sitten, jos oma pituus olisi jotain 150 cm - 160 cm, mutta en todellakaan yli 175 cm pitkillä naisilla. Mä en ainakaan tuntisi omaa oloani ollenkaan naiselliseksi sellaisten miesten kanssa, enkä voisi käyttää korkoja. Eikä myöskään tuonpituiset miehet tarjoa samalla tavalla turvaa, kuin mitä pitkät miehet tarjoaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon 170cm mies ja mulle on tärkeää, että nainen on pitkä. Ei nyt ihan 190cm tarvitse olla, mutta mielellään 180cm. Ja jos ei ole ihan noin pitkä, niin ainakin muuten isokokoinen. On niin kivaa, kun saa tuntea itsensä pieneksi ja olonsa turvalliseksi

Vierailija
2/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tietysti makuasia, mutta biologisesti ajatellen miehen pituus ei ole se kaikista maskuliinisin sekundäärinen (?) sukupuoliominaisuus. Myös nainen voi olla todella pitkä kasvuhormonin myötä; naista ja miestä erottaa eniten sukupuolihormonipitoisuudet, jotka vaikuttavat kehonkoostumukseen.

Eli siinä mielessä lihaksikas lyhyt mies on maskuliinisempi kuin laiha pitkä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Olen 150 cm ja miehen pitää olla vähintään 190 cm pitkä. Minä en mitään pätkiä huoli!

Vierailija
4/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella pitää olla ISOT TISSIT!

Vierailija
5/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta tyydyt siihen, mitä saat.

Vierailija
6/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä. Minunkin miehellä on isommat daisarit kuin itselläni! Niidenkin kanssa tulee turvallinen olo. :)

Vierailija
7/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse siis 170 cm nainen ja mulle on tärkeetä, että mies on pitkä. Tykkään pitkistä miehistä kovasti ja mitä pidempi mies on niin sitä parempi. Alle 190 cm miestä en halua miehekseni. Pituus on miehessä miehekästä. Pitkän miehen kainaloon on ihana mennä ja pitkän miehen rinnalla tuntee olonsa naiselliseksi, vaikka käyttäisi korkeita korkoja. Nainen tuntee olonsa myös turvalliseksi pitkän miehen kanssa.

Mutta sitä mä en todellakaan voi ymmärtää, miten moni mun naispuolisista kavereista, jotka ovat mua pidempiä, kelpuuttavat itselleen reilustikin alle 190 cm miehiä, useimmat näistä miehistä alle 185 cm tai jopa alle 180 cm. Mitä he näkevät noin lyhyissä miehissä, jos oma pituuskin on yli 175 cm tai yli 180 cm? Ymmärtäisin kyllä sitten, jos oma pituus olisi jotain 150 cm - 160 cm, mutta en todellakaan yli 175 cm pitkillä naisilla. Mä en ainakaan tuntisi omaa oloani ollenkaan naiselliseksi sellaisten miesten kanssa, enkä voisi käyttää korkoja. Eikä myöskään tuonpituiset miehet tarjoa samalla tavalla turvaa, kuin mitä pitkät miehet tarjoaa.

Ja mies on vielä hakusessa?

Vierailija
8/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Olen 150 cm ja miehen pitää olla vähintään 190 cm pitkä. Minä en mitään pätkiä huoli!

Saathan sinä laittaa vaikka minkälaiset hakuehdot, mutta kääpiöistä pitävät miehet ovat perverssejä ja jos vielä olet posliini, niin mahdollisella kriteerit täyttävällä miehelläsi on pedofiilisia taipumuksia. Ilmoita poliisille.

Vierailija
9/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä. Minunkin miehellä on isommat daisarit kuin itselläni! Niidenkin kanssa tulee turvallinen olo. :) <3

Khyl khyl. :) Varma keino miehellä tissien kasvamiseen on mahan kasvattaminen ja ohrapirtelön juominen. :D

Vierailija
10/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pitkiä miehiä, itse olen 170cm. Alle 190-senttisiä ei koskaan. Entinen oli 192cm ja nykyinen 199cm. En tiedä miksi olen viehättynyt pitkistä miehistä, ehkä johtuu siitä että isäni on alle 180-senttinen vittumainen manlet. Taisi purkaa pahaa oloaan meihin talouden naisiin omasta huonosta itsetunnostaan. Pitkissä rotevissa miehissä vetoaa pituus, voima, itsevarmuus, rauhallisuus ja jokin mystisyys. Lisään vielä että nämä miehet ovat olleet treenaattuja eivätkä mitään pulskia isimiehiä.

Vierailija
11/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi kehitys vammainen 197 c m pitkä mies.Huolisitko minut mieheskesi?

Vierailija
12/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 50 vuoden kokemus miehistä ja kyllä seksi on parasta suunilleen samankokoisen kanssa, kun kaikki tärkeät paikat ovat samalla tasolla puuhaili sitten missä asenossa tahansa.

Vierailija
13/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma naisellisuuteni ei ole miehen pituudesta kiinni.

Vierailija
14/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma epäonneni on, että olen lyhyt mies.

Pituuteni on vain 185, mutta minkäs teen.

Vierailija
15/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 50 vuoden kokemus miehistä ja kyllä seksi on parasta suunilleen samankokoisen kanssa, kun kaikki tärkeät paikat ovat samalla tasolla puuhaili sitten missä asenossa tahansa.

Kyllähän ne paikat samalla tasolla on, kasvot on tosin miehen rintakehän tasolla. Voi imeä tai hieroa miehen nännejä samalla, mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
16/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n perjantaitrollit, aina yhtä mitäänsanomattomia.

Vierailija
17/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut pitkiä miehiä, itse olen 170cm. Alle 190-senttisiä ei koskaan. Entinen oli 192cm ja nykyinen 199cm. En tiedä miksi olen viehättynyt pitkistä miehistä, ehkä johtuu siitä että isäni on alle 180-senttinen vittumainen manlet. Taisi purkaa pahaa oloaan meihin talouden naisiin omasta huonosta itsetunnostaan. Pitkissä rotevissa miehissä vetoaa pituus, voima, itsevarmuus, rauhallisuus ja jokin mystisyys. Lisään vielä että nämä miehet ovat olleet treenaattuja eivätkä mitään pulskia isimiehiä.

Suurin osa keski-ikäisistä miehistä on alle 180cm pitkiä ja nuorista varmaan puolet; muutama hikinen sentti suuntaan tai toiseen ei määritä kenenkään itsetuntoa ja on ihan turhaa kuvitella isäsi normaalin pituuden olleen hänelle suuri kompleksi saati ikävyyden aiheuttaja. Todella lyhytkasvuiset ja isot ihmiset ovat sitten erikseen; heille pituus voi olla identiteettiä enemmän muokkaava tekijä.

Vierailija
18/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa keski-ikäisistä miehistä on alle 180cm pitkiä ja nuorista varmaan puolet; muutama hikinen sentti suuntaan tai toiseen ei määritä kenenkään itsetuntoa ja on ihan turhaa kuvitella isäsi normaalin pituuden olleen hänelle suuri kompleksi saati ikävyyden aiheuttaja. Todella lyhytkasvuiset ja isot ihmiset ovat sitten erikseen; heille pituus voi olla identiteettiä enemmän muokkaava tekijä.

Suomalaisten miesten keskipituus on 182cm, joten tuskin suurin osa on alle 180-senttisiä. Jos olet itse niin voivoi. Todella pitkät miehet ovat päääsäntöisesti itsevarmoja ja menestyneitä, muutamia hinteliä poikkeuksia lukuunottaen.

Vierailija
19/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ei ole tärkeää. Oon 160cm ja hyvin kelpaisi 160cm mieskin. Paras pituus on joku 165-175cm, en haluaisi liian pitkää miestä suhteessa omaan pituuteeni. Vaikka ei se pituus mikään tärkein ominaisuus ole, kyllä joku 155 tai 190cm kelpaisi myös.

Vierailija
20/39 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkyys ei myöskään ole pituudesta tai lyhyydestä, saati sitten lihaksikkuudesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän