Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on jätetty porukan ulkopuolelle, syynä ero.

Vierailija
10.03.2017 |

Meitä oli tiivis ystäväporukka, kaikki lapsuudenystäviä, osan tuntenut jo tarha-ajoista. Kasvettu yhdessä. Miehet ja lapset kukanenkin saanut sittemmin. On vietetty juhlapyhiä, synttäreitä, illanidtujaisia. On käyty matkoilla yhdessä perheineen tai joskus vain pariskunnat. Nyt minut on jätetty kaiken ulkopuolelle. Saan kutsun vain menoihin joissa miehet eivät ole mukana. Minua ei koskaan myöskään pyydetä esim vain kahville jos jonkun mies on kotona... En siis enää näe ollenkaan ystävieni miehiä.

Olen loukkaantunut, nämä miehet ovat tulleet myös minulle ystäviksi. Exäni kanssa eivät taatusti ole kukaan missään tekemisissä. Kaikki tietävät eromme syyn eli perheväkivalta. Mitä tämä on? Olen niin surullinen tästä tilanteesta. Miten toimia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni myös eron mukana lähes koko sosiaalinen piiri. Exä jäi sinne kaveripiiriin, joten en pystynyt enää näkemään ketään sen piirin tuttuja ilman exän "valvontaa". Kun yhtälöön lyö mustasukkaisuuden ja kyttäämiseen taipuvaisen luonteen, katsoin paremmaksi antaa olla ja jättäytyä ulos. Vituttaa vielä vuosien jälkeen, enkä enää koskaan saanut uutta sosiaalista piiriä.

Vierailija
2/5 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä meni myös eron mukana lähes koko sosiaalinen piiri. Exä jäi sinne kaveripiiriin, joten en pystynyt enää näkemään ketään sen piirin tuttuja ilman exän "valvontaa". Kun yhtälöön lyö mustasukkaisuuden ja kyttäämiseen taipuvaisen luonteen, katsoin paremmaksi antaa olla ja jättäytyä ulos. Vituttaa vielä vuosien jälkeen, enkä enää koskaan saanut uutta sosiaalista piiriä.

Harmillista. Minun tilanteessa asia ei kuitenkaan ole noin. Exääni siedettiin minun puolisona, kukaan ei ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,kun jäin leskeksi.Enää ei kutsuta yhteisiin perheillallisiin ja uudet vuodet saa viettää itse.Ainakin puolet kaveriporukoista tippui pois.

Vierailija
4/5 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt samoin. Exän kanssa suhde oli varsin roihuava - erottiin kyllä aika sovussa. Oli yhteiset kaverit, exä jäi kaveripiiriin ja itseäni ei kiinnosta häneen törmätä joten jättäydyin pois. Osa heistä myös karttoi minua, tai oikeastaan valitsi exäni. Samanlaista kaveripiiriä en ole saanut enää.

Erottiin siis koska suhteessa oli väkivaltaa miehen puolelta.

Vierailija
5/5 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne aattelee että sulle tulee yksinäinen olo tai paha mieli jos olet ainoana sinkkuna paikalla? Keskustele asiasta ystäviesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän