Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka olisi pienentänyt häpyhuuliaan?

Vierailija
10.03.2017 |

Jatkuvasti uutisissa miten operaatiot ovat lisääntyneet, aika jännä kun en itse tiedä ketään joka olisi noissa käynyt :D

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten syyllistämistä tuo leikkauksesta moralisointikin. Ei sitä varmasti moni tee ulkonäkösyistä. JA eiköhän lähes kaikki olisi mielummin ilman kirurgiaa mutta joskus ei ole muuta vaihtoehtoa!

Vierailija
22/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuulten liikakasvu  voi aiheuttaa naiselle fyysisiä ongelmia. Iho voi hankautua rikki urheillessa tai vaatteiden hankauksesta. Varsinkin polkupyöräily tuottaa monille ongelmia ja jotkut eivät voi käyttää hankauksen takia esim. farmarihousuja.Kookkaat häpyhuulet voivat häiritä myös yhdynnässä, kun ne tunkevat ikään kuin tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikakasvu voi aiheuttaa esteettistä haittaa, paikallista ärtyneisyyttä ja epämukavuutta, esimerkiksi kävellessä, istuessa tai urheillessa. Liikakasvu voi myös vaikeuttaa hygienian hoitoa kuukautisten aikana.

Vierailija
24/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on fyysistä haitaa niin ymmärrän,

Vierailija
25/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
26/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heat kirjoitti:

Mina, skis niita ulkonevia happareita. Olin silloin vahanpaalle 20-kumppinen. Tunto lahti hetkeksi (kuukaudeks tai muutamaks) mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvat jalkifiilarit. Ei mm. Enaa haittaa pyoran satulassa eika ulkomuoto seikat!

Ja tunto palasi sitten? :O millaiselta seksi nyt tuntuu?

Joo tunto palasi pikkuhiljaa koko alueelle ja seksi on hyvaa ei mitaan ongelmia, eika mikaan oo tiella enaa. Mutta ne ekat viikot meni pelastusrenkaalla istuessa

Heat (ihan tosissani.)

Vierailija
27/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heat kirjoitti:

Mina, skis niita ulkonevia happareita. Olin silloin vahanpaalle 20-kumppinen. Tunto lahti hetkeksi (kuukaudeks tai muutamaks) mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvat jalkifiilarit. Ei mm. Enaa haittaa pyoran satulassa eika ulkomuoto seikat!

Joo tunto palasi pikkuhiljaa koko alueelle ja seksi on hyvaa ei mitaan ongelmia, eika mikaan oo tiella enaa. Mutta ne ekat viikot meni pelastusrenkaalla istuessa

Heat (ihan tosissani.)

oletko ikävöinyt häpyhuulia ja niiden tuntoa leikkauksen jälkeen?

Vierailija
28/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen leikkaus takanapäin ja tälläiset keskustelut saa surun silmään..

Vierailija
29/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heat kirjoitti:

Heat (ihan tosissani.)

oletko ikävöinyt häpyhuulia ja niiden tuntoa leikkauksen jälkeen?

Ei minulla niissä ainakaan ihmeellistä tunnetta ollut. Paitsi jatkuva kutina vaateärsytyksestä ja kipu kun jäi alushousujem väliin.

Vierailija
30/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fefe

Vierailija
31/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!! Viime syksynä

Vierailija
33/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä!! Viime syksynä

Mitkä on jälkifiilarit? ikävä häppäreitä?

Vierailija
34/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt. Tosin en pelkästään esteettisistä syistä. Harrastan ratsastusta ja suuret häpyhuuleni hinkkautuivat vereslihalle aina ratsastuksen aikana.

Vierailija
35/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt. Tosin en pelkästään esteettisistä syistä. Harrastan ratsastusta ja suuret häpyhuuleni hinkkautuivat vereslihalle aina ratsastuksen aikana.

Mikä tilanne nyt? Kaipaatko ihania häpyhuulia sitten?

Vierailija
36/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin naisvihaa että syyllistetään naisia intiimikirurgiasta, jonka tarkoituksena on helpottaa eloa ja saada kipuvapaa elämä.

Yleensä krittiikinkohteena on varmaan esteettisistä syistä tehtävä kirurgia..

Vierailija
37/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites seksi, masturbaatioja tunto?

Vierailija
38/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan on pienentänyt häpyhuuliaan, ei edes huippukirurgi, jos sellaisia edes on naisia. Mutta pienennyttänyt on, sitä ap varmasti tarkoitti.

Vierailija
39/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan on pienentänyt häpyhuuliaan, ei edes huippukirurgi, jos sellaisia edes on naisia. Mutta pienennyttänyt on, sitä ap varmasti tarkoitti.

Pöh. Monikin on ihan itse pienentänyt häpyhuuliaan. Nimittäin laihduttamalla, niitä ulkoisia.

Vierailija
40/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah itsellesi. Ei ole mitään ulkoisia häpyhuulia - ellet sitten omiasi esittele paljonkin yleisölle? On ulommat ja sisemmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi