Tiedätkö ketään joka olisi pienentänyt häpyhuuliaan?
Jatkuvasti uutisissa miten operaatiot ovat lisääntyneet, aika jännä kun en itse tiedä ketään joka olisi noissa käynyt :D
Kommentit (77)
Häpyhuulten liikakasvu voi aiheuttaa naiselle fyysisiä ongelmia. Iho voi hankautua rikki urheillessa tai vaatteiden hankauksesta. Varsinkin polkupyöräily tuottaa monille ongelmia ja jotkut eivät voi käyttää hankauksen takia esim. farmarihousuja.Kookkaat häpyhuulet voivat häiritä myös yhdynnässä, kun ne tunkevat ikään kuin tielle.
Liikakasvu voi aiheuttaa esteettistä haittaa, paikallista ärtyneisyyttä ja epämukavuutta, esimerkiksi kävellessä, istuessa tai urheillessa. Liikakasvu voi myös vaikeuttaa hygienian hoitoa kuukautisten aikana.
Jos on fyysistä haitaa niin ymmärrän,
Vierailija kirjoitti:
Heat kirjoitti:
Mina, skis niita ulkonevia happareita. Olin silloin vahanpaalle 20-kumppinen. Tunto lahti hetkeksi (kuukaudeks tai muutamaks) mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvat jalkifiilarit. Ei mm. Enaa haittaa pyoran satulassa eika ulkomuoto seikat!
Ja tunto palasi sitten? :O millaiselta seksi nyt tuntuu?
Joo tunto palasi pikkuhiljaa koko alueelle ja seksi on hyvaa ei mitaan ongelmia, eika mikaan oo tiella enaa. Mutta ne ekat viikot meni pelastusrenkaalla istuessa
Heat (ihan tosissani.)
Heat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heat kirjoitti:
Mina, skis niita ulkonevia happareita. Olin silloin vahanpaalle 20-kumppinen. Tunto lahti hetkeksi (kuukaudeks tai muutamaks) mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvat jalkifiilarit. Ei mm. Enaa haittaa pyoran satulassa eika ulkomuoto seikat!
Joo tunto palasi pikkuhiljaa koko alueelle ja seksi on hyvaa ei mitaan ongelmia, eika mikaan oo tiella enaa. Mutta ne ekat viikot meni pelastusrenkaalla istuessa
Heat (ihan tosissani.)
oletko ikävöinyt häpyhuulia ja niiden tuntoa leikkauksen jälkeen?
Kyseinen leikkaus takanapäin ja tälläiset keskustelut saa surun silmään..
Vierailija kirjoitti:
Heat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heat kirjoitti:
Heat (ihan tosissani.)oletko ikävöinyt häpyhuulia ja niiden tuntoa leikkauksen jälkeen?
Ei minulla niissä ainakaan ihmeellistä tunnetta ollut. Paitsi jatkuva kutina vaateärsytyksestä ja kipu kun jäi alushousujem väliin.
Vierailija kirjoitti:
Minä!! Viime syksynä
Mitkä on jälkifiilarit? ikävä häppäreitä?
Minä olen käynyt. Tosin en pelkästään esteettisistä syistä. Harrastan ratsastusta ja suuret häpyhuuleni hinkkautuivat vereslihalle aina ratsastuksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt. Tosin en pelkästään esteettisistä syistä. Harrastan ratsastusta ja suuret häpyhuuleni hinkkautuivat vereslihalle aina ratsastuksen aikana.
Mikä tilanne nyt? Kaipaatko ihania häpyhuulia sitten?
Vierailija kirjoitti:
On sekin naisvihaa että syyllistetään naisia intiimikirurgiasta, jonka tarkoituksena on helpottaa eloa ja saada kipuvapaa elämä.
Yleensä krittiikinkohteena on varmaan esteettisistä syistä tehtävä kirurgia..
Vierailija kirjoitti:
mites seksi, masturbaatioja tunto?
En usko että kukaan on pienentänyt häpyhuuliaan, ei edes huippukirurgi, jos sellaisia edes on naisia. Mutta pienennyttänyt on, sitä ap varmasti tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
En usko että kukaan on pienentänyt häpyhuuliaan, ei edes huippukirurgi, jos sellaisia edes on naisia. Mutta pienennyttänyt on, sitä ap varmasti tarkoitti.
Pöh. Monikin on ihan itse pienentänyt häpyhuuliaan. Nimittäin laihduttamalla, niitä ulkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Hah itsellesi. Ei ole mitään ulkoisia häpyhuulia - ellet sitten omiasi esittele paljonkin yleisölle? On ulommat ja sisemmät.
Naisten syyllistämistä tuo leikkauksesta moralisointikin. Ei sitä varmasti moni tee ulkonäkösyistä. JA eiköhän lähes kaikki olisi mielummin ilman kirurgiaa mutta joskus ei ole muuta vaihtoehtoa!