Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi mies jatkuvasti vilkuilee minua, kun ollaan samassa tilassa. Onko tuolle käytökselle mitään muuta syytä kuin ihastuminen?

Vierailija
10.03.2017 |

Olen kohta 40v, kahden lapsen kulahtanut äiti. Olen mielestäni miesmarkkinoilta jo täysin out kaikessa mielessä. Olen naimisissa ja meillä on hyvä parisuhde, onnellinen avioliitto. Panostan ulkonäkööni lähinnä mieheni vuoksi, jos mennään jonnekin, mutta muuten olen nostanut käteni ylös ajan edessä.

Tuo mies on melkein 10 vuotta minua nuorempi, sinkku, kiva, hyväkäytöksinen, fiksu jne. Hän silmäilee minua jatkuvasti huoneen toiselta puolelta, muttei tee samaa muille. Hän ei ole millään tavalla lähestynyt minua, mutta ollaan nykyään Facebook-kavereita. Siellä ei olla kommentoitu tai tykätty puoli tai toisin mistään toisen tekemisistä.

Hämmentävää. Viimeksi kun oli kenenkään kanssa tällaista silmäilyä, oli eri vuosituhat!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sinappia kulmakarvoissa tai parsakaali hampaanvälissä.

Vierailija
2/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sinappia kulmakarvoissa tai parsakaali hampaanvälissä.

Ai joka kerta kun tavataan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näytät ihan joltain sen tutulta ja se hämää sitä. Tai sä oot tuijotellut sitä ja se luulee sun olevan ihastunut siihen ja se kattoo, että mitä sä aina katot. Tai sussa on jotain hassua/erikoista/tosi hyvää, mitä se katsoo aina, mut mitä et itse tajua: isot tissit, hyvä takamus, nännit näkyy, näytät joltain naiselta, joka on esiintynyt joskus jossain Ö-luokan leffassa, mitä näitä nyt kaikkia syitä on, miksi miehet saattaa vahdata?

Tai sit se voi olla ihastunutkin.

Vierailija
4/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties muistutat hänen äitiään?

Vierailija
5/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten onvaa munakovana... voithansää yrittää vilautella sille sitä sun sormustas jotta tajuaa ettet oo saatavilla?

Vierailija
6/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänen silmissään MILF

Vierailija
7/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut että vilkuilet häntä ja siksi vilkuilee takaisin koska ihmettelee että mitähän tuokin akka kokoajan tuijottaa.

Vierailija
8/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kateus on vain naamioitunut sukupuolittuneisuuteen. Sulla on jo "setti kasassa", avioliitto jonkinlainen vakaus eli se mikä häneltä itseltään puuttuu.

Jos kade on kade, syy voi olla mikä tahansa. Voisiko huonetta jollain sermi tms järjestelyllä muuttaa? Tai laita siihen kulmaan iso ruukkukukka.

Näille on myös turha hakea älyllisempää merkitystä. Hän saattaa pohtia tiedätkö mitä MILF tarkoittaa.

Vierailija
9/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko isot tisulit?

Vierailija
10/10 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tunne alapäässä. Voin tuntea jönden kliseen ohimenevän naisen suussa tuosta noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi