Ärsyttävää salilla kun vanhemmat naiset tuijottavat jos mulla on pelkät urheiluliivit päällä yläosassa
Ovat kateellisia ja heittävät shadea kun joillain on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse peittää itseään kaapuun treenatessa! Keskittykää siihen omaan kuntoiluun vaan!
N21
Kommentit (49)
Höpöhöpö, enpä usko. Haluat vaan itseäsi korostaa aloituksellasi.
Miksi kaikki, jotka tuijottaa tai neuvoo jotain, ovat aina kateellisia? En usko että ovat kateellisia.
Saattavat katsoa että onpas paljon paljasta pintaa. Tai saattavat katsoa että nännit törröttää. Tai sitten katsovat raivostunutta ilmettäsi treenatessasi.
Mutta ei taida kovin hyv itsetunto olla jos ärsyttää muiden tuijotus. Jos edes tuijottavat. Miten tiedät että tuijottavat? Tuijotat heitä? Taidat olla kateellinen.
Anteeksi mitä heittää? Yleensä tuo tunne siitä, että on tuijotuksen kohteena on yhteydessä omaan itsetuntoon ja siihen, että on vähän epävarma omasta vaatevalinnasta tai sen sopivuudesta kyseiseen tilanteeseen. Silloin tulee helpommin noita "kaikki katsoo, painukaa hittoon" oloja. Ihmiset nyt toisiaan vilkuilee ja katsoo tahtomattaankin jossakin määrin, mutta siihen ei kiinnitä niin paljon huomiota sillon kun on itse omalla mukavuusalueella omien vaatteiden kanssa.
Jos haluat treenata vaikka laput nännien päällä ja tunnet olevasi sen kanssa ok, niin anna mennä! Kyllä se ikä viimeistään tuo sitä varmuutta eikä toisten tuijotukset paljoa häiritse taikka niitä ei muistakaan.
T. Nainen 36.v + kaksi lasta
Saattavat tuijottaa, koska ajattelevat että treenaat pelkissä rintsikoissa.
itse treenaan pelkissä rintsikoissa
Katsovat tod nak, etta "tissiliiveissa jumppaa, on tytolla unohtunut paita". Ei sen kummempaa...
Mutta ei kuitenkaan niin hyvä itsetunto ettetkö olisi siitä nokkiin ottanut ja tänne tullut tirisemään asiasta(=kerjäämään kehuja ja hyväksyntää)
Kasva aikuiseksi.
N24
Jos puolipukeisena treenaat, niin kyllähän sitä vähän ihmetellään.
Varmaan kuljet kesäisin kadulla arse vilkkuen(?)
Vierailija kirjoitti:
Saattavat tuijottaa, koska ajattelevat että treenaat pelkissä rintsikoissa.
Juuri näin, tätä minäkin ajattelin.
Mä ihmettelen moista vaatevalintaa Suomen olosuhteissa. Kesähelteillä varmasti joka paikassa on halua pukeutua kevyemmin, muina vuodenaikoina samalla valinnalla saa huomiopisteitä.:) Ja ihmettelen sitä, että haluaa herättää huomiota moisella vaatevalinnalla. Toinen, mitä kummastelisin salilla, on tissivaon paljastava toppi.
Eivät ymmärrä tuollaista mahanpaljastelun halua.
Aloittajalla taitaa treeni olla sivuseikka, koska keskittyy enemmän seuraamaan, että ovatko kaikki nyt varmasti huomanneet hänet. :D
No totta helevatissa siinä alkaa vähän tuijottaa, jos toinen pelkissä liiveissä jumppaa. Jos sinulla on kivannäköinen yläkroppa, ehkä ihailevat sitä. ;) Jos häiritsee, mikset laita paitaa päälle?
T. N27
Yleensä julkisilla paikoilla ei ole tapana liikkua pelkissä alusvaatteissa. Kyllä minä tuijottaisin sitäkin, jos joku äijä lähtisi kalsareissa maitokauppaan. Ja ei, kyse ei ole kateudesta.
Naisella on oikeus pukeutua miten haluaa ILMAN, että muut katsovat.
Treenaatko vai istutko laitteissa ja otat selfieitä ja belfieitä someen?
Shadea? Tarkoittanen sheissea.
En tuijottaa ketään. Ja olen kyllä ollut itsekin nuori ja nätti, ei minun tarvitse ketään kadehtia. Jos koet pelkät rintsikat ok:ksi asuksi, niin omapa on asiasi. Minusta löysä T-paita on mukava, koeta sinäkin kestää se.
T. Hyväkuntoinen viisikymppinen kuntosalimimmi
Miksei treenatessa voi pistää paitaa päälle? En mielellään näe puolialastomia ihmisiä, olivat hyvännäköisiä tai ei.
Kuulostaa että tissit on aika isot. Ei varmaan mistään pienistä tisseistä vedetä hernettä nenään?
Laita linkki instaan