Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa teillä on ns. Hiukan keittänyt yli?

Vierailija
10.03.2017 |

Kerrotaan tilanteita, joissa on syystä tai toisesta vähän kiehahtanut yli.

Minä voin aloittaa. Heitin naapuruston koppavaa rouvaa koiran paskalla selkään. Ensin huhuilin hänen ja koiransa perään, että teiltä taisi unohtua jotain, kun rouva taas kerran jätti koiransa paskat nurmikolle. Kääntyi vielä katsomaan halveksuva ilme naamallaan minua ja sitä maassa lojuvaa paskaa, mutta ei sanonut mitään vaan kääntyi vain ympäri ja jatkoi matkaansa.
Sitten se napsahti, sieppasin tuon pökäleen ja sinkoutin sen rouvan selkään (tähtäsin kyllä päähän..)
Huhhuh, meni ehkä vähän yli, mutta toisaalta, ehkä se oppi jotain...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla keitti yli OPn katevaraus joka syönyt tilin melkeen nollille. Tekisi mieli..

Vierailija
2/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies tarrasi junassa minua rinnasta. Iskin nyrkillä naamaan. Hermot meni sekunneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo tuli uudessa työpaikassa vaatimaan, että vastaisin ruokatauollani työpuhelimeen.  Oli edellisviikolla juuri retostellut kuinka hän itse pistää puhelimen ruokatauon ajaksi kokonaan kiinni, jotta saa syödä rauhassa.

Vierailija
4/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä perässäroikkujat liikenteessä. Ajan nopeusrajoitusten mukaan. Silti esim liukkaalla tiellä on roikuttava aivan kiinni puskurissa.

Vierailija
5/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomo laittoi kouluttamani äitiyslomasijaiseni kertomaan että mut erotetaan. Siis olin jäämässä äippälomalle, just kouluttanut sijaisen ja sitten tää munaton pomo laittaa hänet kiikuttamaan viestiä irtisanomislapun muodossa. Sijainenhan oli ihan viaton ja teki vaan työtä käskettyä, mutta pomolle napsahdin täysin. Huusin pää punaisena että saatanan munaton kusipää ja latelin oikein kunnolla miltä tuntui. Ikinä en ole ollut niin ylpeä siitä että "vähän keitti yli". Varsinkin kun työyhteisössä olin aina se korrekti ja sovitteleva tyyppi. Onneksi sain heti uuden työpaikan jossa ei tarvitse sietää moista käytöstä vaan saa tehdä lapsia ja olla normaali. 

Vierailija
6/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, oikein.

Vierailija
7/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä perässäroikkujat liikenteessä. Ajan nopeusrajoitusten mukaan. Silti esim liukkaalla tiellä on roikuttava aivan kiinni puskurissa.

Ajan nopeusrajoitusten mukaan tarkoittaa sinun kohdalla ilmeisesti että nopeusmittarin neula osoittaa maksimissaan nopeusrajoituskyltin lukemaa ja usein pyörii alle sen. Ja autossasi on mittarivirhettä jotain 5-10km/h josta et ole tietoinen.

Esim. minä ajan navigaattorin mukaan noin 5km/h yli nopeusrajoituksen ja harvoin on mitään perässäroikkujia. Mittarissa on silloin 10-15km/h yli riippuen onko kesä- vai talvirenkaat ja miten nopeasti ajan.

Vierailija
8/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä talossa naapurin kyylämummo huuteli parvekkeelta lapselleni ja hänen kavereilleen (pelasivat ihan nätisti palloa) että poliisi ja sosiaaliviranomaiset tulee kohta hakemaan teidät ja vanhemmat vankilaan jne. Otti myös valokuvia. Silloin kiehahti. Menin hänen oven taakse karjumaan että tulee keskustelemaan asiasta. Eipä avannu ovea.

Vierailija
9/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tapansa mukaan käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Sen viimeisen kerran päässäni napsahti ja pamautin kerran nyrkillä päin näköä. Se ilme hänen kasvoillaan, kun hän tajusi etten ole enää puolustuskyvytön pieni lapsi. Emme tavanneet enää ikinä.

Vierailija
10/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniääliö löi tyttöystävääni.

Vierailija
11/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
12/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei suostunut maksamaan treffeillä laskua puoliksi.

Vierailija
13/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialainen kiusasi autoilijoita väijymällä keskellä suojatietä. Kun auto oli lähellä hyppäsi näkyville valkoisen maaliviivan päälle ja autoilija joutui tekemään äkkijarrutuksen.

Vierailija
14/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan tilanteita, joissa on syystä tai toisesta vähän kiehahtanut pääyli.

Minä voin aloittaa. Heitin naapuruston koppavaa rouvaa koiran paskalla selkään. Ensin huhuilin hänen ja koiransa perään, että teiltä taisi unohtua jotain, kun rouva taas kerran jätti koiransa paskat nurmikolle. Kääntyi vielä katsomaan halveksuva ilme naamallaan minua ja sitä maassa lojuvaa paskaa, mutta ei sanonut mitään vaan kääntyi vain ympäri ja jatkoi matkaansa.

Sitten se napsahti, sieppasin tuon pökäleen ja sinkoutin sen rouvan selkään (tähtäsin kyllä päähän..)

Mitä teki koppava rouva saatuaan paskat selkäänsä?

Vierailija
15/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio kaikille: tuo Ap:n tarina on elokuvasta nimeltä I Don't Feel at Home in This World Anymore.

Ainoa muunneltu yksityiskohta on, että naapuruston koppava täti on leffassa naapuruston hipsterimies.

Vierailija
16/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan nopeusrajoitusten mukaan tarkoittaa sinun kohdalla ilmeisesti että nopeusmittarin neula osoittaa maksimissaan nopeusrajoituskyltin lukemaa ja usein pyörii alle sen. Ja autossasi on mittarivirhettä jotain 5-10km/h josta et ole tietoinen.

Esim. minä ajan navigaattorin mukaan noin 5km/h yli nopeusrajoituksen ja harvoin on mitään perässäroikkujia. Mittarissa on silloin 10-15km/h yli riippuen onko kesä- vai talvirenkaat ja miten nopeasti ajan.

Itse asiassa mittarin lukemalla ei ole mitään väliä. Tielaki kieltää yksiselitteisesti liian lähellä ajamisen. Voit tiirailla mittariasi kesät talvet ja tehdä vaikka Excel-taulukon, mutta pidä riittävä välimatka edellä ajavan perään.

Vierailija
17/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sokkeloinen rivitalokompleksi, jossa on hiekkatietä sikin sokin. Kaikki ovat myös pelastustoimi. Naapurin mies on pari vuotta sitten temppuilut kännissä ja on nyt pyörätuolissa. Hän käy aina muutaman kerran viikossa invataksilla missä käykään ja usein sillä on sama taksi.

Ja tämä taksikuski ei kunnioita eikä varo ketään. Hän ajaa surutta jalkakäytävällä ja pelottelee lapsia tahallaan. Hän ajaa ylinopeutta, ei käytä vilkkua pihalle kääntyessään jne. Joskus tuntuu että naapuri yllyttää tätä kuskia olemaan paska kaikkia kohtaan.

No, kerran sitten työnsin vauvanvaunuja jalkakäytävällä, keskellä talvea jolloin taksilla ei ollut tilaa mennä ohi eikä minulla tilaa väistää mihinkään noin viidenkymmenen metrin matkalla. Kuski alkoi töötätä minulle ja huusi ikkunasta että menisin nopeammin kun "hänellä ei ole aikaa tällaiseen". Käännyin ja kerroin että hän voi aivan hyvin mennä myös parkkipaikan kautta, että varmasti näki minun ylittävän ajotien ja jatkavan matkaa jalkakäytävälle. Kuski ei sanonut mitään vaan tööttäsi uudestaan. Minä päätin sitten madella hänen edessään ja pysähtelin kirjoittamaan miehelle viestiä siitä mitä juuri tapahtui.

Taksi lähti sitten peruuttamaan takaisin, ja olisin itse voinut olla aikuinen ja antaa olla, mutta kiihdytin vauhtia ja kurvasin uudestaan hänen eteensä siellä parkkipaikoilla. Näytin keskaria ja toivotin hänen kaltaisensa "ammatti"kuskit alimpaan helvettiin.

Vierailija
18/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan tilanteita, joissa on syystä tai toisesta vähän kiehahtanut pääyli.

Mitä teki koppava rouva saatuaan paskat selkäänsä?

Jähmettyi paikalleen. En tiedä ymmärsikö heti mitä kävi, mutta minä jatkoin matkaa kotiin. Rohkeus taisi loppua kesken uhmakkuuden, eikä tehnyt mieli jäädä kuuntelemaan hänen mielipidettään, paskanen lapanen kädessä. Mutta kyllä me tavataan vielä, asutaanhan me lähekkäin...

Vierailija
19/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio kaikille: tuo Ap:n tarina on elokuvasta nimeltä I Don't Feel at Home in This World Anymore.

Ainoa muunneltu yksityiskohta on, että naapuruston koppava täti on leffassa naapuruston hipsterimies.

Ikävä kertoa, mutta oikeastaan ihan kaikki mitä kuulet mistään kenenkään tehneen/kuulleen/nähneen niin joku on jo tehnyt sen esim. Elokuvassa, kirjassa, netissä...

Asioita tapahtuu myös oikeassa elämässä ja kovin harva asia on jotain ennennäkemätöntä ja uniikkia.

Vierailija
20/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä muniminen aka liikenteen hidastaminen ja letkan kerryttäminen, kun ajetaan esim. 60 alueella 50-60. Hyvin pystyy ajamaan reippaasti yli sen (mittarivirheen ollessa 0, niin pystyy ajamaan sen max. 70, josta varmuusvähennys 3, jolloin selviää huomautuksella, jonka raja ilman vähennystä 10 ja vähennyksen jälkeen 7 verran ylinopeutta).

ELI jos ajat 60 alueella gps:n mukaan max. 70, niin siinä on "ylinopeutta" 10 verran, josta vähennetään 3. Tämän jälkeen saadaan virallinen ylinopeus, jonka suuruudesta riippuen joko sakotetaan tai sitten ei. Tässä tapauksessa se on 7, josta saa huomautuksen. 7 on raja, ja sen ylittyessä saa sakon.

Päätelmä: Huomautusraja ja varmuusvähennys huomioon ottaen ja mittarivirheen suuruudesta riippuen pystyy esim. 60 alueella ajamaan mittarin mukaan jopa 80 ja sen yli. 60+7+3+mittarivirhe=70+mittarivirhe (esim. 10)=80 (todellinen nopeus 70)

Tämän ja turvavälin kun kaikki tajuaisivat, sujuisi liikenne paljon jouhevammin sekä tarkistakaa paljon mittarinne valehtelee. 

P.s. Nykyolosuhteet huomioon ottaen nopeusrajoitukset liian matalat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä