Miksi entiset alkoholistit (absolutistit) ovat aina kireitä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kaljaa lantatko
tai pommin laukaisette
Jos kaljantuloon tulee lakko
ruumisarkkunne aukaisette
Jos kaljanhuuruista herätätte maan
kansan päät voi alkaa vaikka toimimaanJos kansa selviää
menee viralta joka maan isä
sillä sen joka teitä äänestää
täytyy olla kännissä
Jos haluatte pitää vallankahvasta niin älkää herättäkö rahvastaHyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
on juoppolalli, jee!
(huh-hah huh-hah)
Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
ei piittaa kuka hallitsee
(huh-hah huh-hah)
(2x)Jos kansa selviää
täytyy olla kännissä
Jos haluatte pitää vallankahvasta,
niin älkää herättäkö rahvastaHyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
on juoppolalli, jee!
(huh-hah huh-hah)
(huh-hah huh-hah)
Minä olen aina ollut sosiaalinen ja leppoisa sekä kännissä että selvinpäin.Olen ajoittain juonut liikaa.Viimeaikoina olen vähentänyt juomista todella harvoin tapahtuvaksi koska voin paljon paremmin ilman alkoholia.Mutta seuralaisille tuntuu olevan välillä vaikeaa jos ei juo.Ihmetellään "etkö sä meinaa ottaa mitään".Enkä todellakaan ole mikään kyttäävä nipo selvinpäin.Se onkin hassua että jos juo kolmen promillen koomat se on ihan jees porukoitten mielestä,mutta jos et ota ihmettelijöitä riittää.Olisi kiva jos keskityttäs vaan omaan juomiseen tai juomattomuuteen ja annettas toisten olla niinku haluaa!
Suomalaiset kasvatetaan ryyppäämiseen. Alkoholisteja on enemmän kuin ikinä, sanon minä, kun uusi hieno viininlipittelykulttuuri valtasi vielä naisväenkin.
Mä oon alkoholisti, tosin en juo nyt. Mä ainakin oon ny paljon leppoisampi koska nyt on tunne, ettei ole pakko saada viinaa aina kun on vapaata. Ei tarvi joka sekunti miettiä mistä saa rahaa ja aikaa juomiseen. Olen ollut juomatta seitsemän vuotta. Sitä enne mietin lähes 20 vuotta joka sekunti viinaa.
Koska tietävät, että pikku seitinohuet toisinaan ovat elämän suola, mutta heillä ei riitä itsekuria satunnaisuuteen. Ovat siis kettuuntuneita omasta vajavaisuudestaan. Kippis!
on juoppolalli, jee!
(huh-hah huh-hah)
(huh-hah huh-hah)
(2x)
Jos kansa selviää
täytyy olla kännissä
Jos haluatte pitää vallankahvasta,