Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko Newbie-vaatteita?

Vierailija
10.03.2017 |

Ihanilta näyttävät, niin kuin aina, mutta hirveät hinnat useimmilla tuotteilla! Silloin tällöin tulee osteltua, mutta vertailun vuoksi tiedustelen, miten paljon te ostatte kyseisiä vaatteita vauvoillenne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen sinä niitä vertaat, jos tuntuvat kalliilta? Bodyt 10 e, housut 10-15 e. 

Ja itse kysymykseen, kyllä ostan. Hinta-laatusuhde on mielestäni oikein hyvä ja tyyli miellyttää silmää. 

Vierailija
2/9 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut ostettua. Pidän Newbien värimaailmasta, kauniita ja hempeitä. Toki meillä ostetaan muitakin.. ei ne mielestäni kalleimpia ole. Itse otan aina hieman reilumalla koolla niin käyttöaika nousee ja hankin vain ne jotka oikeasti miellyttää. Mielestäni pysyvät hyvin laadukkaana kun niitä joudutaan pesemään monta kertaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne musta kalliita ole. Pojalle ostin just uusia paitoja 15€/kpl ja ota 3 maksa 2 tarjous menossa.

Vierailija
4/9 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölyn pölyä

Vierailija
5/9 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri osta. Suurin osa vähän liian hempeitä. Kesällä oli joitain kivoja mekkoja, mutta helteet olivat niin tiukassa, että eipä niitäkään ollut tarpeen ostaa.

Vierailija
6/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämän merkin hehkutusta. Nämähän ovat Kappahlin vaatteita. Miten näitä jatkuvasti hehkutetaan ja kirppiksilläkin viedään käsistä, mutta h&m rytkyt, ym. vastaavat ketjuliikkeiden vaatteet eivät kelpaa edes puoli-ilmaiseksi?

Vierailija
7/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, että nämä eivät ikinä ole minkään tarjouksen piirissä. Ymmärrän, että menevät kaupaksi muutenkin, mutta menisivät vielä paremmin, jos tarjoukset (esim. 20% koko ostoksesta, osta-kolme-maksa-kaksi tmv) koskisivat myös näitä.

Vierailija
8/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myytyä tosi hyvin eteenpäin. Ei jää itselle paljoa hintaa jos vielä alesta ostaa.

Vierailija
9/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut meidän vauvoille, näissä on nätit kankaat ja mallit yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi