Sofia B ja Niko Nousiainen: Ero?
Onkohan Sofia saanut tarpeekseen Nikon köyhyydestä?! Ehkä hän ajattelee, että noilla silareilla ja treenaamisella hän ansaitsee rikkaamman miehen. Tulevaisuus esim. Cheekin rinnalla näyttäisi paljon äveriäämmältä ja nyt on sitten ilmeisesti pistetty tuulemaan...
Kommentit (36)
Kumpikaan ei käytä sormuksia, ja Sofia snäppää jatkuvasti yksin. Katselee leffoja/nukkuu yksin sohvalla/sängyssä, käy ulkomailla ja baareissa ilman nikoa, jos ovat molemmat ulkona ovat eri baareissa, jne. Tuskin jaksaisivat koko elämää järjestää kuukausien ajan uusiksi ihan vaan julkisuuden takia. :D
Sofia on maailmanluokan kaunotar. Niko tavis.
haha, sit ku ne pysyykin yhdessä ni joudutte pettymään. Joudutte myöntämään että True love. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta ole lätkävaimoksi. Tarvittaisiin hieman sitä pullantuoksuakin mukaan. Nyt pääroolissa on kaupasta ostetut munkit.
Urheiluautojen harrastajatkin tarvitsevat hetken päästä uuden ja hienomman.
Sofia on hyvä tekemään ruokaa ja leipomaan. Kannattaa katsoa välillä sen somea eikä vaan av-juttuja. Ähly muijat on kotikeskeisiä, joten ei mikään yllätys.
Mä taas olen kuullut sellaisen juorun, että Sofialla on joku rikas Losissa asuva ukko kiikarissa. Ovat tapailleet muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se seuraava mies tulee olemaan Nikoa rikkaampi, mutta ei sentään statukseltaan NHL-tasoa. Niko-suhteesta päätellen hän haluaa olla suhteessa se palvottu prinsessa, joten veikkaan että hän haluaa kuitenkin ulkonäötään/statukseltaan itseään edes hieman "matalatasoisemman" miehen.
Veikkaan jotain räppäriä. Oisko Uniikki vielä vapaalla jalalla?
Cheekin kanssa Sofia on monesti jo nähty, että miksi tyytyä räppipygmiin, kun on räpin jättiläinenkin vapaana. Ne vaan kumpikin haluaa lapsia. Sofia ei taida.
Mut jos Pia Lamberg ei kelvannut Cheekille kuin hetkeksi niin miksi Sofia kelpaisi parisuhteeseen?
Cheekki voi olla kova juttu Suomessa ja teinien keskuudessa, mutta eiköhän Pia Lambergilla ole pikkasen isommat kuvat Amerikassa. ;) Siellä kukaan ei edes Cheekkiä tunne ja on pikkasen isompaa kaveria piireissä. Pia onkin fiksu ja luomusti kaunis! Eli Pialle ei kelvannut Jare. Jarea taisi vielä sen verran ottaa juttu päähän että piti ihan kirjaan asti leuhkia.
Sofialla nousi pissa päähän hänen viimeisimmän fittness-voittonsa myötä. Astui ammattilaispiireihin. Jenkkilä alkoi kutkuttaa mimmin mieltä ja jo aukeni silmät: mähän olen naimisissa silkan BB-talo/Hunks-pellen kanssa. Ei sovi mun pirtaan. Mä liikun piireissä,, joissa pitää olla tasoa. Ja juu, mun tähtäin on Jenkkilä.
En vain ymmärrä millä nämä body-miisut elävät? No, kaiketi noissa piireissä suhteet ovat kova sana. Mitä he tekevät täyttäessään 50v.? Kaiketi tuohon maailmanaikaan kehon muokkaus on viety jo niin pitkälle, että kaiken voi rakentaa ulkoisesti uusiksi. Mutta miten on aivojen laita?
Cisu kirjoitti:
Sofia on NHL-vaimo matskua, köyhä ja kaljuuntuva bb-Niko oli ehkä kuuluisa joskus 10 vuotta sitten mutta ei hänessä juuri muuta ole. Olenkin odotellut pidempään että tämä pari eroaa, Sofia saa vaan paljon tasokkaammankin miehen joten miksi ei hyppäsi rikkaisiin naimisiin kun alkaa lastentekoikä olla käsillä.
Niin. 🤔
Niin.
Sofia löysi varakkaan elättäjän ja hyvin menee... Elämässä on sisältöä, aitoutta, rehellisyyttä ja turvallisuutta! Mitä enää puuttuisi!?
Kyllä Sofialle on arvot kohdallaan! Paiskii töitä ahkerasti, puhuu rehellisesti, toimii vastuullisesti ja tukee monia nuoria ja heidän perheitään... Hyvä ihminen kyllä!
On missi. Miss Helsinki.