Kuinka kauan suihkussa saa olla? Kysely
Eli mikä on mielipiteesi? Kuinka kauan mielestäsi ihminen saa suihkutella päivittäin? Tämä asia on nyt ollut pinnalla, joten laitetaas kyselyä pystyyn.
Kommentit (24)
Mulla on tukka persuksiin saakka ja sheivaan suihkussa. Rasvauksineen, dödöineen yms. suihkuun menee noin 30 minuuttia, mutta tästä ajasta vesi valuu vain huuhteluiden ajan, ehkä 5 min. Muuten sitä ei tarvitse juoksuttaa.
Niin kauan kuin haluan. Lämmin vesi tuntuu mukavalta, aukoo lihasjumeja ja on rentouttavaa. Maksan itse veren.
Ilmeisesti täällä samanlaisia kyttääjiä, kuin toisten lihansyönnistä nalkuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin haluan. Lämmin vesi tuntuu mukavalta, aukoo lihasjumeja ja on rentouttavaa. Maksan itse veren.
Ilmeisesti täällä samanlaisia kyttääjiä, kuin toisten lihansyönnistä nalkuttavat.
Hahaa eli ihan veden maksan!
Riippuen siitä, miten suihkussa käy. Itse suljen suihkun aina, kun otan purkista pesuainetta tai sheivaan tai sienitän, mutta kaverini valuttaa suihkua silloinkin. Aika eri määrä kuluu vettä. Luonnonvarojen tuhlaaminen ei muuten ole kenenkään yksityisasia.