Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri edelleen polttaa jouluvaloja. Lähemmäs 5kk päällä jo ollut, 24h.

Vierailija
10.03.2017 |

Eivoi kuin ihmetellä. Siellä vissiin joku masentunut asuu, kun ei jaksa sammuttaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri jonka joulukuusi loistaa kauas olohuoneen ikkunasta. Ei siinä mitään, taitaa olla niitä jouluihmisiä hän.

Meidänkin naapurilla olkkarissa vielä valkoinen muovijoulukuusi.

Vierailija
22/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh!

Ja meidän takana oleva metsikkö on ollut vuodet ympäriinsä täynnä JOULUKUUSIA koko sen 14 vuotta mitä on tässä asuttu.

Tuo on kyllä kaiken huippu!! Miten voi olla noin saamatonta porukkaa!

Kyllä syvä mssennus on iskenyt kamalaa eikä tarvitse edes  sairalloisesti naapurin valoja kytätä..on merkilllistä touhua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvaloni ovat vähitellen hajonneet yhä enemmän ja enemmän, eikä siellä montaa tuikkua enää pala. Elätän toivoa, että ne loputkin pian sammuvat, eikä minun tarvitse ikinä käydä ottamassa niitä pois.

Vierailija
24/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta purin jouluukuusen pois :D Ei vain saanut aiemmin aikaiseksi, eikä tuo mitenkään haitaksi ollut olohuoneen nurkassa.

Jouluvalot taas ei nykyään useinkaan enää ole jouluvaloja vaan ihan koristevaloja tai talvivaloja, mitä olen havainnoinut niin aika monessakin talossa on vielä ulkona "jouluvalot" valaisemassa.

Vierailija
25/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukava levittää joulun tunnelmaa näin kesäaikaan siirtymisen kynnyksellä. Meidän perällä on enää yhdellä juntilla jouluvalot ja -tonttu pihalla. 

Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

Kun tarkkaan luet siitä laatikon kyljestä, niin lukeeko siinä "Jouluvalot" vai kenties "Ulkovalosarja"?

Ihanaa :) Lisää juntteja.

Onko sinulla tatskoja ja läväreitä?

Eli et osaa lukea? No, pyydä äitiäs lukemaan.

Vierailija
26/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, minä tykkään niistä, siksi en ole raskinut ottaa pois. Ei tosin ole muuta kun tähdet ikkunoissa. Otan ne pois kunhan mielestäni on tarpeeksi keväistä. Vielä ei ole... 

Vierailija
27/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos se piristää ,kun ulkona sataa räntää ja haisee kakka!

Vierailija
28/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo? Ihmiset masentavat minua.

Vierailija
29/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin sisustusvalot enkä aio ottaa niitä pois kuin vasta kesällä, jos silloinkaan kun joku saa tästäkin näköjään ongelman. Meillä on naapurissa semmonen kyylä joka kulkee kaikki "virheet" kuvaamassa niin häntä varmaan toisten valot myös risoo. Pidänpä siis tahallani.

Vierailija
30/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse polttaa, ihan itse tuolla palavat. Ei niistä minulle mitään vaivaa ole, miksi siis hakisin ne pois?

Aika creepyä, et itsestään palavat. Oletko varma, ettet ole laittanu seinään töpseliä?

Laitoin töpselin seinään joulukuun alussa, mutta enää en seiso parvekkeella pitelemässä sitä seinässä ja polttamassa valoja.

Hyvä kun olet oppinut ettei siellä kannata seisoskella. 

Vierailija
31/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun naapuri? Talomme välipohjassa asusti orava syksyllä. Se löysi sinne kulkureitin asentamistamme metalliverkoista huolimatta. Edes orava loukkuun se ei mennyt.

Mutta asennettuamme räystäisiin valosarjat, orava häipyi. Liekö sattumaa, vai pelottiko valot sitä? Nyt ehkä voisi jo luottaa, että orava on muuttanut muualle, ja ottaa valot pois.

Vierailija
32/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Esimerkiksi sitä, että meillä on jo nyt suomessa pulaa sähköstä näin talviaikaan. Aloitteilla on ehdotus, että Suomeen tulisi voimaan kiertävät sähkökatkot sähkön säästämiseksi. Ei ihan kauheasti enää tarvihtis yötäpäivää poltella jouluvaloja.

Vierailija
33/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukava levittää joulun tunnelmaa näin kesäaikaan siirtymisen kynnyksellä. Meidän perällä on enää yhdellä juntilla jouluvalot ja -tonttu pihalla. 

Kun tarkkaan luet siitä laatikon kyljestä, niin lukeeko siinä "Jouluvalot" vai kenties "Ulkovalosarja"?

Eli siis on. Mutta ei se mitään, ne sopivat sinulle. Ja niiden tarkoituskin on korostaa persoonallisuutta ja luonnetta, eikä jää kenellekään arvoitukseksi, että juntti mikä juntti.

Vierailija
34/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se on jo joulu taas, vuosi menee niin äkkiä että kannattaako miitä enää pois ottaakaan. Kesälläkin on jo heinäkuussa pimeetä.

Vierailija
35/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun aikana kyllä tarkoitus ottaa pois, kun päivä alkaa olemaan yötä pidempi. Ja valotkin laitetti jo hyvissä ajoin ennen joulua, ei päätarkoitus ollut joulu noille valoille, vaan piristämään pimeää arkea.

Vierailija
36/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis on. Mutta ei se mitään, ne sopivat sinulle. Ja niiden tarkoituskin on korostaa persoonallisuutta ja luonnetta, eikä jää kenellekään arvoitukseksi, että juntti mikä juntti.

Tiesin ettet ymmärrä lukemaasi. Ilmeisesti jotain mielenterveysongelmaakin? Ainakin toisten ihmiset asiat kiinnostaa enemmän kuin omat. Perinteinen verhon takaa kurkkija ja nettiin valittaja.

Vierailija
37/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on vielä pihalla "jouluvalot". Minulla on vielä ikkunassa tähtikin! Ei tosin ole varsinaisesti mitenkään joulun värinen, ei siis punaista. Ihanaa vielä illan pimeydessä kun tulee tuollaista tunnelmavaloa. Olen jo monta kertaa meinannut ottaa pois, mutta erityisesti mies pitää näistä valoista. Pidän itsekin. Minusta nuo valot ovat nimenomaan tunnelmavalot, lämmin valkoinen valo tuo kivaa fiilistä. Jotenkin levollisempi ja rauhallinen tunnelma tulee iltaisin. Tuollaiset valot ovat ihanat myös kesällä pihalle laitettuna jos tulee vaikka vieraita pihajuhliin. Pidämme siis kesälläkin mutta eri paikassa. Eipä kuulu muille toisten pihavalot jos eivät häiritse välkkyen tai liian kirkkaina.

Vierailija
38/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan ne pois sitten keväällä kun on niin lämmin, että tarkenee mennä parvekkeelle.

Miksi niitä pitäisi ottaa pois? Meillä on valot kaiteissa kiinni ihan ympäri vuoden ja ne syttyy aina automaattisesti kun tulee pimeää. Ei ne ole jouluvalot vaan ihan vaan valot.

Vierailija
39/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Esimerkiksi sitä, että meillä on jo nyt suomessa pulaa sähköstä näin talviaikaan. Aloitteilla on ehdotus, että Suomeen tulisi voimaan kiertävät sähkökatkot sähkön säästämiseksi. Ei ihan kauheasti enää tarvihtis yötäpäivää poltella jouluvaloja.

Eiköhän nyt vaan ihan suosiolla pistetä vielä alulle kaksi uutta ydinvoimalaa, sen verran meillä olisi tarvetta.

Vierailija
40/54 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ympäri vuoden kirkkaat sirkusvalot parvekkeella tunnelmaa tuomassa.

Ja talviaikaan lisään vielä ikkunoihinkin valosarjoja. Pidän näitä ylimääräisiä valoja läpi syksyn ja talven, kunnes illat eivät ole enää niin pimeitä.

Tämä on ihan on oma päätökseni, jonka olen kaikissa sielun ja järjen voimissa valinnut. Ei saamattomuutta, vaan valinta, jonka olen tehnyt viihtyisyyden lisäämiseksi itselleni omassa kodissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi