Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kävi vähän sääliksi kirppismyyjä

10.03.2017 |

Tosiaan, tein älyttömän hyvän löydön: Kummituslinna-pelin. Moni varmaan muistaa pelin. Tästä pakkauksesta ei puuttunut ainuttakaan osaa ja se oli todella hyvässä kunnossa, tuskin on pelattu paljoa. Netissä nämä ovat hinnoissaan, halvimmillaan olen löytänyt neljälläkympillä. Minä maksoin tuosta kolme euroa. Ei varmaan myyjä tiennyt, millainen arvo tuollakin pelillä on.

Vielä kun löytäisi Pekingin mysteerin noin halvalla.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole niin köyhiä kuin sinä ap.

Vierailija
22/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin köyhiä kuin sinä ap.

Itse ainakin myyn kirpparilla tavaroita harrastuksen ja ylimääräisen rahan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää sesonkitorilla ostamassa pois. Mulla on siel lähes ilmaiseks aina jotain rojua.

Hei vastaa nyt oikeasti, vai huijaatko vaan  -  sano missä kirpparilla sä myyt lähes ilmaiseksi, että tietää tulla ostamaan?

Vierailija
24/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää sesonkitorilla ostamassa pois. Mulla on siel lähes ilmaiseks aina jotain rojua.

Hei vastaa nyt oikeasti, vai huijaatko vaan  -  sano missä kirpparilla sä myyt lähes ilmaiseksi, että tietää tulla ostamaan?

Ilmainen vinkki: Googleen "Sesonkitori"

Vierailija
25/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, meillä seisoo kaapissa käyttämätön Pekingin mysteeri, ei tullut mieleen että sillä voisi olla _mitään_ arvoa.

Haha, sama. Tosin minä myös myyn kirpparilla päästäkseni kamasta eroon, en varsinaisesti tehdäkseni voittoa. Toki jos tiedän että jostain voi vähän enemmän rahaa saada niin miksei, mutta liian ahneeksi ei pidä ruveta koska tärkeintä on että tavara häviää nurkistani. Mutta nyt kun tiedän mitä tuosta pelistä näköjään Torissa pyydetään niin voisihan siitä kympin tai kaksi pyytää sen sijaan että antaisin ilmaiseksi pois, jos siis nyt siitä eroon lähitulevaisuudessa haluan hankkiutua. 

Vierailija
26/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä pääsi eroon turhasta tavarasta ja ostajakin on tyytyväinen löytöönsä. win-win tilanne :) Itse myyn myös kirpparilla tavaraa halvalla, koska haluan niistä eroon ja vaihtoehtona on heittää ne roskiin.

Vanha kunnon kirpparihenki kunniaan! Jes!

Tätä soisi näkevänsä enemmänkin. Ihan liikaa nykyään toista äärilaitaa, eli kysellään ihan järjettömiä hintoja puhkikulutetusta tavarasta.

Minä en ole vuosiin jaksanut myydä mitään kirpparilla vaan vien ylimääräiset Konttiin. Meneepähän edes joku euro hyvään tarkoitukseen sen lisäksi, että itse pääsen turhasta tavarasta eroon.

Hyvään :D, kontti on SPR:n ja mietippä mitä hyvää ne muka tekee, etdnkin Suomessa

Vierailija
27/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki: Googleen "Sesonkitori"

Ai hemmetti, olis pitänyt googlata Kuopion kirppikset. Kävin siellä tällä viikolla ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen eikä edes tullut mieleen, että siellä olis voinut olla joku käymisen arvoinen. :D

Vierailija
28/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyyliin merkittömiä kuluneita vauvan vaatteita niin ne antaa ilmaiseksi. Ihmisiä on kuitenkin työttöminä ja he voivat ihan itse hinnoitella merkkivaatteet kirpputorille. Minä olen antanut paljon ilmaiseksi ja siltikin tiedän myyväni kirpparilla hieman halvemmalla kuin toinen vastaavasta merkistä. Kenenkään ei tarvitse ostaa. Sitten menee kauppaan ja ostaa tai huutaa netin fb ryhmistä.

Vierailija
29/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saa 2 eurolla käytetyn tavaran, jota joku myy kympillä, niin onhan siinä prosentuaalisesti suuri ero, mutta taskunpohjakolikoista kuitenkin kysymys.

Vierailija
30/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin joskus tollasen kierrätyshyllyltä ja se vietti meillä jonkin aikaa, kunnes meni taas vissii kierrätyshyllylle tai johonki... mut tästä on jo aikaa.

Vierailija
31/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin muissa maissa tavarat vain lahjoitetaan kirppareille, eikä niistä siis saa edes sitä 3 euroa, mutta toisaalta ei tarvitse tietty maksaakaan kirpparipöydästä. Toinen vaihtoehto on tietty netin kautta myydä mutta sekin on hieman hankalaa.

Mä asun Tanskassa ja teemme juuri noin. Lahjoitamme tavarat kirkon kirpparille ja sieltä ne myydään tuoton mennessä hyväntekeväisyyteen. Noilla rahoilla ylläpidetään mm kodittomien asuntoloita.

Itse lahjoitan ja ostan myös paljon tuolta kirpparilta. Saa hyvän mielen ja hyvää tavaraa halvalla. Ja joku koditon saa yöpyä lämpimässä, saa syödäkseen, voi peseytyä jne. Kaikki voittaa. Mä pääsen helpolla eroon kaikesta tarpeettomasta, voin ostaa halvalla vaatteita, huonekaluja, kodintavaraa... ja autan vähäosaisia.

Miljoona kertaa parempi systeemi kuin suomalaiset kirpparit. 👍🏻

Vierailija
32/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin muissa maissa tavarat vain lahjoitetaan kirppareille, eikä niistä siis saa edes sitä 3 euroa, mutta toisaalta ei tarvitse tietty maksaakaan kirpparipöydästä. Toinen vaihtoehto on tietty netin kautta myydä mutta sekin on hieman hankalaa.

Mä asun Tanskassa ja teemme juuri noin. Lahjoitamme tavarat kirkon kirpparille ja sieltä ne myydään tuoton mennessä hyväntekeväisyyteen. Noilla rahoilla ylläpidetään mm kodittomien asuntoloita.

Itse lahjoitan ja ostan myös paljon tuolta kirpparilta. Saa hyvän mielen ja hyvää tavaraa halvalla. Ja joku koditon saa yöpyä lämpimässä, saa syödäkseen, voi peseytyä jne. Kaikki voittaa. Mä pääsen helpolla eroon kaikesta tarpeettomasta, voin ostaa halvalla vaatteita, huonekaluja, kodintavaraa... ja autan vähäosaisia.

Miljoona kertaa parempi systeemi kuin suomalaiset kirpparit. 👍🏻[/quot

Vaihtosysteemi olisikin hieno juttu! Minä annan sinulle nämä ja sinä annat minulle ne. Moni kirpputorilta ostava ei kuitenkaan tiedä mitä myyjä maksaa pöydästään, hävikistään ja provikasta kirpparin omistajalle. Voi kun olisin rikas niin antaisin kaiken ilmaiseksi, mutta myyntituotolla hankin lapselleni lenkkarit ja kevättakin.

Vierailija
33/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä pääsi eroon turhasta tavarasta ja ostajakin on tyytyväinen löytöönsä. win-win tilanne :) Itse myyn myös kirpparilla tavaraa halvalla, koska haluan niistä eroon ja vaihtoehtona on heittää ne roskiin.

Tätä soisi näkevänsä enemmänkin. Ihan liikaa nykyään toista äärilaitaa, eli kysellään ihan järjettömiä hintoja puhkikulutetusta tavarasta.

Minä en ole vuosiin jaksanut myydä mitään kirpparilla vaan vien ylimääräiset Konttiin. Meneepähän edes joku euro hyvään tarkoitukseen sen lisäksi, että itse pääsen turhasta tavarasta eroon.

Hyvään :D, kontti on SPR:n ja mietippä mitä hyvää ne muka tekee, etdnkin Suomessa

No kerro sinä, mitä pahaa se tekee?

Vierailija
34/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Jack. What´s the deal?

Sinkkumies

Vierailija
35/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein annan ilmaiseksi fb:n lahjoitusryhmissä kaikkea rahan arvoista mistä haluan eroon. Lähinnä siksi että jossain oikealla kirppiksellä myymisestä tulisi liikaa vaivaa ja fb-kirppareilla tai muuten netissä myymisestä vain harmaita hiuksia. "Laita kuva siitä ja siitä kulmasta" jne tinkaukseen ja lopulta valitus että löytyikin joku pieni tahra/lommo mitä en ollut huomannut.

Ja kun varsinaisesti ei rahan tarvetta ole niin paljon helpompaa näin. Useamman kympin arvoista tavaraa olen antanut.

Vierailija
36/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavaraa olen antanut.

Jokainen tavaraa saanut mies on tyytyväinen.

Sinkkumies

Vierailija
37/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä usein annan ilmaiseks

Kiitos. 

Sinkkumies

Vierailija
38/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan sääli - se tuotteen hinta on se minkä hän haluaa.

- JA ennen muuta, päästä turhasta paskasta eroon.

T. Halvaksi hinnoitteleva

Vierailija
39/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro sinä, mitä pahaa se tekee?

Herranen aika, etkö tiedä mitä kaikkea kamalaa ne siellä SPR:ssä touhuaa? Täälläkin Suomessa?

Oletko kuullut veripalvelusta, hätäavusta kotimaisissa onnettomuustilanteissa, ystäväpalvelusta, ensiapuryhmistä, päihdetyöstä, nuorten turvakodeista... Sellaista kamalaa pahantekoa, ihan hirveä laitos on se!

Vierailija
40/55 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin muissa maissa tavarat vain lahjoitetaan kirppareille,

Mä asun Tanskassa ja teemme juuri noin. Lahjoitamme tavarat kirkon kirpparille ja sieltä ne myydään tuoton mennessä hyväntekeväisyyteen. ---

Miljoona kertaa parempi systeemi kuin suomalaiset kirpparit. 👍🏻

Luuletteko tosissanne, ettei Suomessa ole (esim. kirkon) kirppareita, joille voi lahjoittaa ilmaiseksi? Oletteko ihan yksinkertaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi