En löydä vanhaa aloitustanu, mutta ei tule nyt vauvaa minulle. -se 44-vuotias
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Tulet vielä katumaan varmasti vanhoilla päivilläsi ja jossittelemaan. Tämä lapsi on tarkoitettu sinulle, ota hänet vastaan suurena ihmeenä ja lahjana. Pyydä apua neuvolasta.
En tarvitse mitään apua mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lisää luettavaa -palkissahan se sun keskustelu on.
Ja sanoisin että älä mee sinne aborttiin jos voit vielä peruuttaa sen. Tiedän että sitä miettii että olisi enemmän vapautta ilman pientä lasta ja niin pois päin, mutta eihän sitä lasta koskaan kadu. Voi se mieskin tulla toisiin aatoksiin ajan kanssa.
Tiedän että mies tapaisi lasta, mutta ei hän sitä nyt halua. Meillä ei ole suhdetta. Enkä minäkään halunnut tulla raskaaksi.
Ap
Ja minä nimenomaan voisin ottaa sen vauva-ajan mutta en sitä loppuelämää. Olen vielä nuori, eron myötä nuorempi kuin ennen, elämä edessä.
Ap
Kannattaa abortin jälkeen heivata ukko elämästä ja hankkia sitten myöhemmin uusi ukko.
Laitata sit uus kierukka heti ensi viikolla.
Epäreilua. Tuommoiset lapsensa tappajat tulevat raskaaksi. Iltatähteä ollaan monta vuotta yritetty ja nyt ikää minulla yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Tänä viikonloppuna se tapahtuu. Ei tarvitse olla yksin onneksi.
Ap
Häpeä! Tapatat siis lapsesi??
Ikää on mutta ei mitään moraalia.
Jestas että oot tyhmä ihminen. Pelkäät omaa lastasi.
Tiesitkö että lapset kasvavat joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus miehen saamiseen menee siis edelle lapsen elämästä.
Jotkut naiset saavat miehiä, jotkut eivät. Oli lapsia tai ei.
Typeriä kommentteja, että lapsi pitäisi tehdä ehdoin tahdoin, vaikka ei edes saisi syntyä ns. toivottuna lapsena molemmille vanhemmille. Taas niin av:ta, järki käteen nyt ja tsemppiä ap!
Pidä lapsi! Jaksat kyllä, luota itseesi. Lapset ovat parasta elämässä ja luulen että kadut paljon ja pitkään jos teet abortin! Tsemppiä!
En ihmettele. Olisihan se aikamoista...52 lapsen mennessä kouluun, 64 ylppäreiden aikaan...Ja kaikki yksin.
Voimia ap:lle tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Olisihan se aikamoista...52 lapsen mennessä kouluun, 64 ylppäreiden aikaan...Ja kaikki yksin.
Voimia ap:lle tulevaan.
Mikä tuossa nyt aikamoista on. Itse olin 53 v, kun lapsi meni kouluun.
Mullako on elämä ihan piloilla, kun oon about ap:n ikäinen yh ja reilusti alle kouluikäinen lapsi?
Kaikilla on tietysti ihan omanlaisensa elämä. Yksi haluaa yhtä ja toinen toista elämältään, eikä aina saa sitä unelmiensa elämää, vaikka miten lukisi loitsuja. Otan osaa ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus miehen saamiseen menee siis edelle lapsen elämästä.
Tarkoitan että kuuntele sydäntäsi, vaikka järjen ääni jylisee voimakkaammin.
Mulla ne sydämen äänen perusteella tehdyt päätökset ovat olleet järjestään niitä huonoimpia. Mitä isompi asia, sen vähemmän tunteilusta on apua.
Te olette niin oksettavia te aborttiin tsemppaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap:lle tulevaan.Mikä tuossa nyt aikamoista on. Itse olin 53 v, kun lapsi meni kouluun.
Aiemman aloituksen perusteella AP kaipailee jo omaa aikaa, hänellähän oli isompia lapsia. Tekemällä iltatähden 45-vuotiaana sitä saa odotella eläkeikään saakka, ja AP ei ilmeisesti ole halukas siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap:lle tulevaan.Mikä tuossa nyt aikamoista on. Itse olin 53 v, kun lapsi meni kouluun.
Aiemman aloituksen perusteella AP kaipailee jo omaa aikaa, hänellähän oli isompia lapsia. Tekemällä iltatähden 45-vuotiaana sitä saa odotella eläkeikään saakka, ja AP ei ilmeisesti ole halukas siihen?
Niin minullakin oli,mutta tottakai se lapsi otettiin, kun kerran tulossa oli. Miksi pitäisi odottaa eläkeikään? Kyllä minulla nytkin on omaa aikaa.
Olin 13 vuotta sitten saman päätöksen äärellä. Valitsin miehen sijaan lapsen.
Tyttäreni, sen lisäksi että on tärkein asia elämässäni, on myös paras ystäväni.
Monikaan ei ajattele vauva/taapero aikaa pidemmälle kun pohtii keskeytystä.
Tulet aina tietämään että tänä vuonna lapsi olisi aloittanut koulun, käynyt rippikoulun, päässyt ehkä ylioppilaaksi jne.
Tutustuin nykyiseen mieheeni tytön ollessa 1,5v. Hän ei voinut sairauden vuoksi saada omia lapsia. Nykyään puolitutut eivät edes tiedä ettei hän ole tytön biologinen isä.
Tarkoitan että kuuntele sydäntäsi, vaikka järjen ääni jylisee voimakkaammin.