"Antasit ny..."
Ilmainen vinkki kaikille miehille: jos haluatte hyvän ja antoisan seksielämän, älkää sortuko otsikon repliikkiin.
On ihan älytön haluntappaja, jos mies mankuu saada. Naiselta on pitkin päivää ties kuinka moni vailla jotakin, etenkin jos on pieniä lapsia. Yksi mankuja lisää aiheuttaa välittömän päänsäryn ja mies alkaa vaikuttaa ruikuttajalta.
Toinen ilmainen vinkki: ehdota jotain yhteistä mukavaa. "Tule sänkyyn, tehdään jotain kivaa" tai vaikka " Haluaisin pitää sinua hyvänä, mennään, niin teen sinulle (tähän joku kumppanin mieleinen ehdotus)"
Kuulostaa paljon kiinnostavammalta ja herättelee haluja, jos tarjolla kuulostaa olevan yhteinen, nautinnollinen hetki. Mieskin saa silloin varmasti enemmän kuin huokailevan, kattoon tuijottavan naisen seksikumppanikseen. "Anna ny" kuulostaa ihan siltä, että mies on sekä vässykkä, että vain vailla mitä tahansa pantavaa, oma etu edellä.
Kommentit (47)
Te olette kyllä pariutuneet niin väärien ihmisten kanssa
Wur kirjoitti:
Naiselta on pitkin päivää ties kuinka moni vailla jotakin, etenkin jos on pieniä lapsia. Yksi mankuja lisää aiheuttaa välittömän päänsäryn ja mies alkaa vaikuttaa ruikuttajalta.
Ei liity lapsiasiaan ja muiden vailla olemiseen mitenkään.
Wur kirjoitti:
"Anna ny" kuulostaa ihan siltä, että mies on sekä vässykkä, että vain vailla mitä tahansa pantavaa, oma etu edellä.
Vaan koko juttu kiteytyy näihin sanoihin. Miehen pitää vaan ottaa nainen turhia mankumatta.
Onko naiset tosiaan sellaisia pihtaajia kuin nettikeskustelut antavat ymmärtää?
Ymmärrän kyllä, että esim synnytyksen jälkeen, vauva-aikana ei haluta tai kun työstressi ja valvomiset lasten kanssa vievät mehut ja halut (tätä muuten sattuu miehillekin...), mutta eikö suhteessa ole jotain vikaa jos toinen on täysin haluton? Kannattaisi ainakin keskustella mistä kiikastaa....
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vonkaaminen on opittu tapa ja sitä tehdään, koska se on joskus onnistunut. Koirat ja kissat tekevät samaa herkkujen ja huomion suhteen.
Eikö tunnu yhtään pahalta, että on nujertanut toisen tahdon niinkin intiimissä asiassa kuin seksi?
9En tiedä, minä puhun vain yleisellä tasolla.
Niin no ei ehkä tarvitse olla omaa kokemusta, mutta ilmeisesti tavatessasi netissä tai kaveripiirissäsi vonkaajamiehen (siis ei sinua vaan naisia vonkaavan, joka kertoo siitä sinulle) niin et ilmeisesti havahtuisi siihen, että se mies ei siinä ole mikään ressukka, joka ei saa vonkaamatta, vaan naisen tahdon nujertaja.
Siis tietysti naisen kuuluisi kyetä sanomaan ei, mutta varsinkin nuori nainen voi olla epävarma omasta riittävyydestään miehille ja menee sitten "antamaan" tuollaisesta johtuen... Se tuntuu naisesta ihan helvetin pahalta, mutta viis te miehet siitä. Kunhan itse "sai". Hyi että!
Olen ehdottomasti samaa mieltä, että sääliseksi on vastenmielistä seksiä. Jos sitä hait takaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset tosiaan sellaisia pihtaajia kuin nettikeskustelut antavat
Näyttävät olevan ja seksikin tuntuu olevan pelkkää valtapeliä, jonka tehtävä on vain hallita ja tarvittaessa nöyryyttää miestä. Seksin saaminen näyttää miehelle olevan vain palkkio jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset tosiaan sellaisia pihtaajia kuin nettikeskustelut antavat
Näyttävät olevan ja seksikin tuntuu olevan pelkkää valtapeliä, jonka tehtävä on vain hallita ja tarvittaessa nöyryyttää miestä. Seksin saaminen näyttää miehelle olevan vain palkkio jostakin.
Tällaisessa suhteessa on jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Henrikki Hirvi kirjoitti:
No mitenkäs olisi se, että NAINEN kerran tuhanteen vuoteen tekisi sen aloitteen? Tyyli vapaa, mutta antaisi kerrankin ihan omasta tahdostaan ymmärtää, että haluaa omaa miestään ja haluaa olla tämän kanssa sillä intiimimmällä mahdollisella tavalla. Mutta ei, tällaisesta ei varmasti ole pelkoa.
Naisten aloitteet ovat ilmeisesti hillitympiä sekä verbaalisesti että fyysisesti? Käsi sydämelle: miltä sinusta tuntuisi jos nainen mankuisi ja roikkuisi puntissasi kun olisit rättiväsynyt?
Aivan mahtavalta. Tai vaihtoehtoisesti, kun minä olen ensin ilmaissut haluttomuuteni, hän vetää litsarin ja sanoo että hänen mies ei kyllä pihtaa! Tälle ei vois kun naurahtaa ja pistää toimeksi.
Ite en kyllä alentuisi mihinkään kerjäämiseen.
-eri
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vonkaaminen on opittu tapa ja sitä tehdään, koska se on joskus onnistunut. Koirat ja kissat tekevät samaa herkkujen ja huomion suhteen.
Eikö tunnu yhtään pahalta, että on nujertanut toisen tahdon niinkin intiimissä asiassa kuin seksi?
Niin no ei ehkä tarvitse olla omaa kokemusta, mutta ilmeisesti tavatessasi netissä tai kaveripiirissäsi vonkaajamiehen (siis ei sinua vaan naisia vonkaavan, joka kertoo siitä sinulle) niin et ilmeisesti havahtuisi siihen, että se mies ei siinä ole mikään ressukka, joka ei saa vonkaamatta, vaan naisen tahdon nujertaja.
Siis tietysti naisen kuuluisi kyetä sanomaan ei, mutta varsinkin nuori nainen voi olla epävarma omasta riittävyydestään miehille ja menee sitten "antamaan" tuollaisesta johtuen... Se tuntuu naisesta ihan helvetin pahalta, mutta viis te miehet siitä. Kunhan itse "sai". Hyi että!Olen ehdottomasti samaa mieltä, että sääliseksi on vastenmielistä seksiä. Jos sitä hait takaa?
No siis joo, sitä. Mutta kirjoiti ensin, että se on joskus onnistunut, vähän sillä klangilla, että itsekin ottaisit mieluummin sääliseksiä, kuin olisit ilman, jos olisit aloittajan mies.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Siis tietysti naisen kuuluisi kyetä sanomaan ei, mutta varsinkin nuori nainen voi olla epävarma omasta riittävyydestään miehille ja menee sitten "antamaan" tuollaisesta johtuen... Se tuntuu naisesta ihan helvetin pahalta, mutta viis te miehet siitä. Kunhan itse "sai". Hyi että!Olen ehdottomasti samaa mieltä, että sääliseksi on vastenmielistä seksiä. Jos sitä hait takaa?
No siis joo, sitä. Mutta kirjoiti ensin, että se on joskus onnistunut, vähän sillä klangilla, että itsekin ottaisit mieluummin sääliseksiä, kuin olisit ilman, jos olisit aloittajan mies.
Jos et ole huomannut, niin olen sellainen vierestä seuraava keittiöpsykologi.
Henkilökohtaisesti kannatan itsetyydystystä, jos läheisyyttä ei oikeasti ole tippumassa tarpeeksi usein, niin suhde on ohi.
Meillä minä (nainen) teen huomattavasti enemmän aloitteita, mies jo käytännössä odottaa että homma hoidetaan näin :D Eikä minulla ole valittamista, sitten teen aloitteita kun tekee mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten biologiaan ei kuulu haluta eikä tarvetta seksiin ole muutoin kun lisääntymistarkoituksessa. Miehen tarkoitus on jakaa siementään mahdollisimman laajalti. Tähän seikkaan törmätään jatkuvasti.
Niinpä. Naiselta on noloa olla valmiina seksiin ja osoittaa se miehelle aloitteella, jos miestä ei sitten kiinnostakaan. Mies ei ota siitä nokkiinsa, koska ymmärtää, ettei aina voi saada kun halut on yleensä naaraita isommat. Yksilöllisiä poikkeuksia toki on. Mutta missä eläinmaailmassa naaras tekee aloitteen?
Feminismiin eli tasa-arvoon kuuluu että selväsanaisia aloitteita tehdään molemminpuolin 50/50%, myös kilttimiehille keskellä kirkasta päivää. Näin siitä tulee uusi normaali ja kaikki ok tason ihmiset saavat säkit tyhjiksi ja pirteyttä päivään ilman nykyisenkaltaista suurta kärsimysnäytelmää.
Henrikki Hirvi kirjoitti:
No mitenkäs olisi se, että NAINEN kerran tuhanteen vuoteen tekisi sen aloitteen? Tyyli vapaa, mutta antaisi kerrankin ihan omasta tahdostaan ymmärtää, että haluaa omaa miestään ja haluaa olla tämän kanssa sillä intiimimmällä mahdollisella tavalla. Mutta ei, tällaisesta ei varmasti ole pelkoa.
Vau, melko radikaali ajatus. Että nainenkin joskus osoittaisi haluavansa. Huhhuh.
No, totta puhuen minun suhteissani näin on tapahtunutkin ilahduttavalla tahdilla. Miksi ei kaikissa suhteissa? Niissä pitää sitten miehen ruikuttaa. Eikö nämä miehet pidä huolta siitä, että nainenkin nauttii?
"Kassit täynnä,,, annakko ny heti vaiko saunan jälkeen?"
Argghhh...
Eikä tässä aloituksessa ole taaskaan siitä kysymys ettei naisilla tee koskaan mieli, vaan nuo "taikasanat" tekevät maskuliinisesta miehestä ruikuttajan. Nainen ei voi syttyä tällaisesta.
Joo no, yks fiksulta vaikuttava meinas jo saada mut sänkyynsä. Mut unohti roolinsa ja töksäytti annatko paljaalla vai onko pakko käyttää kumia. Vastasin, että en anna ollenkaan, näkemiin..
Sano sille, että 'hae muualta!'... Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että 'hae muualta!'... Eiku...
Joku palstan neljästa miehestä on niin hauska. Anna ny-miesten kohdalla voi jättää tuon "eiku" pois
Naiset suostuvat seksiin vain jotain tarvitessaan kuten autoa, taloa, statusta tai lasta. Mitään muuta funktiota naisen seksielämällä ei ole. Kun materiaaliset tarpeet on saavutettu nainen ei näe mitään syytä vaivaantua miellyttämään elättäjäänsä. Seksi on naisella välttämätön riesa joka on niin sotkuista ja ikävää. Nelikymppinen nainen pistää kioskinsa pysyvästi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tässä aloituksessa ole taaskaan siitä kysymys ettei naisilla tee koskaan mieli, vaan nuo "taikasanat" tekevät maskuliinisesta miehestä ruikuttajan. Nainen ei voi syttyä tällaisesta.
Maskuliinen mies: " Mä otan nyt", ja nainen syttyy hetkessä kun mies ei ole ruikuttaja. Vai kuinka?
Meillä tosin kysytään, että sopisiko tänä iltana kymmeneltä?
Eli sinä olet aloittajan kanssa samaa mieltä? Hienoa!