Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Antasit ny..."

Wur
09.03.2017 |

Ilmainen vinkki kaikille miehille: jos haluatte hyvän ja antoisan seksielämän, älkää sortuko otsikon repliikkiin.

On ihan älytön haluntappaja, jos mies mankuu saada. Naiselta on pitkin päivää ties kuinka moni vailla jotakin, etenkin jos on pieniä lapsia. Yksi mankuja lisää aiheuttaa välittömän päänsäryn ja mies alkaa vaikuttaa ruikuttajalta.

Toinen ilmainen vinkki: ehdota jotain yhteistä mukavaa. "Tule sänkyyn, tehdään jotain kivaa" tai vaikka " Haluaisin pitää sinua hyvänä, mennään, niin teen sinulle (tähän joku kumppanin mieleinen ehdotus)"

Kuulostaa paljon kiinnostavammalta ja herättelee haluja, jos tarjolla kuulostaa olevan yhteinen, nautinnollinen hetki. Mieskin saa silloin varmasti enemmän kuin huokailevan, kattoon tuijottavan naisen seksikumppanikseen. "Anna ny" kuulostaa ihan siltä, että mies on sekä vässykkä, että vain vailla mitä tahansa pantavaa, oma etu edellä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset viitsikö valehdella ettei seksi ole teille mitään muuta kuin keino ajaa päämääriänne läpi.

Vierailija
42/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset viitsikö valehdella ettei seksi ole teille mitään muuta kuin keino ajaa päämääriänne läpi.

Älä yleistä. Oon niin onnellinen, kun tänään reilun puolen vuoden tauon jälkeen sain seksiä. Nainen olen ja seksi on tärkeä osa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ehkä ainut syy miksi miehet on suhteissa ja sitäkin joutuu kerjäämään. Ajatelkaa jos olisitte miehen asemassa.

Vierailija
44/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop, ja tossa on se, että riippuen rinsessan mielentilasta voit joutua oikeuteen maskuliiniutesi kera...

Vierailija
45/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suostuvat seksiin vain jotain tarvitessaan kuten autoa, taloa, statusta tai lasta. Mitään muuta funktiota naisen seksielämällä ei ole. Kun materiaaliset tarpeet on saavutettu nainen ei näe mitään syytä vaivaantua miellyttämään elättäjäänsä. Seksi on naisella välttämätön riesa joka on niin sotkuista ja ikävää. Nelikymppinen nainen pistää kioskinsa pysyvästi kiinni.

Totta. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa hikinen äijä toimittamassa seksiä ja hinkkaamassa ihoa. Iso yöks. Mut sitte kun on saanu on tyytyväinen ja itekki hyötyy. Periaatteessa ajattelen että miksi hänen pitää saada hyvää seksiä enhän minäkään saa hyvää puhekumppania. Siis älykästä ja huomioon ottavaa.

Vierailija
46/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännös psykologia. Teisittekä tötä enkuk?

Vierailija
47/47 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suostuvat seksiin vain jotain tarvitessaan kuten autoa, taloa, statusta tai lasta. Mitään muuta funktiota naisen seksielämällä ei ole. Kun materiaaliset tarpeet on saavutettu nainen ei näe mitään syytä vaivaantua miellyttämään elättäjäänsä. Seksi on naisella välttämätön riesa joka on niin sotkuista ja ikävää. Nelikymppinen nainen pistää kioskinsa pysyvästi kiinni.

Mä aina mietin näitä lukiessani, että olenko todella harvinainen vai onko tästä valittavia miehiä vain paljon. Olen nykyisessäkin suhteessani se aloitteellinen osapuoli, miehet ovat pihdanneet ja osaa ahdisti kun olin kuulemma "koko ajan vaatimassa". 

Varmaan me halukkaat ollaan sitten niitä lorttoja, joihin kunnon mies ei katso. Sitten on kuivia parisuhteita. Valintojen maailma. :)

n41