"Axl Smith on tekopyhä raukka, joka yrittää luistaa vastuusta esittämällä epämääräisiä vihjailuja mediasta"
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Lähes mitätön oli akselin rikos. Kuvasi jotain tissibimboja, monet kertoi tienneensä. Näytti parille jäbälle.
Niin minunkin mielestä. Ja naiset olivat aikuisia. Ja jos nyt ajattelematta keksi typeriä valheita, yritti pelastaa mainettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes mitätön oli akselin rikos. Kuvasi jotain tissibimboja, monet kertoi tienneensä. Näytti parille jäbälle.
Tissibimbot eivät saa päättää omasta kehostaan ja siitä kenelle niitä tissejä näyttää?
Rikoksen uhrit ansaitsivat tulla kuvatuksi?
Onneksi en tunne sinua niin ei tarvitse pelätä tulevansa salakuvatuksi.
No toivottavasti eivät bimboile viidakon tähtösissä tai lehdissä enää. Nämä viattomat naapurin tytöt. Axl on viestin heille lähettäny ja pyytänyt seksiseuraa ja niin sitä vain lähetään pitämään hubaa. Axl on kuvannut videot itselleen. Ehkä olisi saanut ainakin osalta tytöiltä luvan kuvaamiseen jos olisi pyytänyt. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No, tuomioistuin oli eri mieltä ja otti tämän todesta. Suomen oikeuslaitos ei pitänyt tätä ihan mitättömänä rikoksena, mikä on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuomioistuin oli eri mieltä ja otti tämän todesta. Suomen oikeuslaitos ei pitänyt tätä ihan mitättömänä rikoksena, mikä on hyvä asia.
Ennakkotapaushan tästä tietysti piti tehdä, piti viestittää että tämä ei ole sallittua. Ja hyvä niin, mutta mielestäni rikos tässä tapauksessa oli minimaalisen pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä uutisilla taas lisätään raivoa ihmisissä.
Axl on saanut tappouhkauksia ja vaikka mitä. En ymmärrä ihmisten vihaa ja raivoa, jotka eivät liity tapaukseen. En puolusta Axlia, mutta toimittajien ei enää pitäisi lietsoa vihaa ihmisissä. No eihän noi Axlin jutut terveitä ole, hän tarvii terapiaa. Me ei edes tiedetä hänen mielenterveyttään, onko nuo jutut valheita, vai uskooko hän niihin itseEikös hän itse ole myöntänyt oikeudessa, että Piidör ja Trevor olivat sepitettä? Ei siis mitenkään itse usko näihin.
Voi olla jopa asianajajan neuvosta. En tiedä hänen pääkopan sisällä olevia asioita.
"On helppo uskoa, etteivät kaikki yksityiskohdat Smithin salakatseluvyyhdin uutisoinnissa ole pitäneet sataprosenttisesti paikkaansa, vaikka tiedotusvälineillä on ollut aito pyrkimys totuudenmukaiseen uutisointiin."
Vai vielä uskoa, sehän on täysin selvää ettei uutisointi pitänyt paikkaansa. Pikemminkin näytti siltä ettei kohukiimassa viuhtovalla medialla ollut mitään kiinnostusta faktojen paikkansapitävyyteen, kiire oli vaan tuupata uutta kohuotsikkoa seurauksista välittämätta ja kaiken kruununa erään median radiosoittokiellot koska media itse loi (tyhjästä) kohun.
Vasta jälkeenpäin kun yksi lehtimies väänsi rautalangasta että pieleen meni ja pahasti ruvettiin peruuttelemaan ja nyt näköjään media koittaa kääntää huomion omasta megasählingistään axl:in niskaan.
Mikähän idea tällä jutulla on? Minun mielestä juttu oli pelkästään Axlin haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän idea tällä jutulla on? Minun mielestä juttu oli pelkästään Axlin haukkumista.
No tuleepa hoviin lisää materiaalia negatiivisesta julkisuudesta.
Syyttäjä ei taida lehdistöä kiitellä viimeaikaisista kohuista.
Tissibimbot eivät saa päättää omasta kehostaan ja siitä kenelle niitä tissejä näyttää?
Rikoksen uhrit ansaitsivat tulla kuvatuksi?
Onneksi en tunne sinua niin ei tarvitse pelätä tulevansa salakuvatuksi.