Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, miten saatte ajan kulumaan?

Vierailija
09.03.2017 |

Tuun hulluksi kun en saa töitä. En jaksa lukea koko päivää ja ulkona sataa vettä tai räntää. Asun yksin. En osaa tehdä käsitöitä. Miten muut vastaavassa tilanteessa saatte aikanne kulumaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä auttaa

https://rarbg.to

Vierailija
2/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemalla työttömyyskorvauksella ja töitä hakemalla. Ei ole aikaa tylsistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, lenkkeilen, joogaan, opiskelen, maalaan, suunnittelen reissua, palstailen, leivon, siivoan... Puol vuotta jo takana ja tuntuu että enää ei riittäisi aikaa työlle. Monesti menen kirjastoon, kaupungille ja kahville, sit huomaan olleeni 12h pois himasta.

Vierailija
4/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, ulkoilen, teen kotihommia, huolehdin lasten asioista ym..

Vierailija
5/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät kuluu lasten kanssa. Teen paljon vapaaehtoistyötä, esim. spr:n kautta olen vanhuksen kaveri (kerran viikossa käyn tapaamassa häntä: kahvilla, kävelyllä, kaupungilla tms. Joskus on käyty elokuvissakin).

Vedän perhekerhoa kerran viikossa + järjestön tapahtuma päälle ja osallistun ruokajakeluun, kun apua tarvitaan (olen "vain" varahenkilö ja käyn ehkä n. kerran kuussa tekemässä, mitä käsketään).

Opetan koiralle temppuja, jos tylsyys iskee xD

Kyllä tässä aika kuluu eikä ehkä haittais, jos ei ihan heti niitä töitä löytyisikään. En toisaalta kuitenkaan vuositolkulla jalkais työttömänä roikkua...

Vierailija
6/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen (koiran kanssa), käyn uimassa, luen (tähän liittyen käyn usein kirjastossa), haen töitä, teen kotitöitä, leivon ja laitan ruokaa. En kaikkea tätä joka päivä, mutta kyllä ajan saa kulumaan kohtuullisesti.Jos lukeminen tökkii, kokeile äänikirjoja.

Vierailija
7/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen koti- ja pihatöitä, olen lasteni kanssa, luen, ulkoilen (paljon), tapaan ystäviä, uin, joogaan, teen käsitöitä, roikun netissä, nukun, kierrän kirppareita, katson tv:tä (vähän), kuuntelen musiikkia, käyn näyttelyissä.

Vierailija
8/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan vielä ahdista (alle vuosi työttömyyttä takana). Valvon yömyöhään ja nukun pitkään, katson rikossarjoja, youtube-videoita, syön ja käyn ulkona kun huvittaa. Koskaan ei stressaa kiire tai työhuolet. Ainoa huono puoli on, että rahaa on rajoitetusti ja aina täytyy laskea mihin riittää rahat. Lisäksi huono omatunto kun elää tuilla toisten paiskiessa töitä. Laitan kyllä hakemuksia menemään, mutta työttömyyttä on vain alallani liikaa.

N23

Vierailija
9/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kerään pulloja, ja mökillä marjastan sienestän ja kalastan. Lisäksi luen, kuuntelen musiikkia, teen palapelejä ja nain.

Vierailija
10/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoituna työvoimapoliittisessa koulutuksessa,nyt työharjottelussa 3kk,sitten luultavasti nukun aamulla pitkään

Vierailija
11/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiat hitaasti. Kokkaan ja leivon kaikessa rauhassa, siivoan hitaasti, samalla kuunnellen hyvää musiikkia, luen kirjastossa lehtiä, teen pitkiä kävelylenkkejä, keväästä syksyyn pitkiä pyörälenkkejä, olen netissä, katson töllöä, luen kirjoja.

Päivät kuluvat ihan mukavasti.

Vierailija
12/33 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn tosi hyvin yksin ja pystyn haahuilemaan vaikka koko päivän. Minulla ei tarvitse olla koko ajan jotain tekemistä. Nautin kun ei ole mitään. Se on parasta.

Pidän kuitenkin vähän jöötä itselleni. Ulkoilen, teen kotiruokaa, autan vanhempiani. Töitäkin haen mutta en ahkerasti.

Vierailija
13/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä harjottelen html koodia, niitä löytyy läjäpäin kun vähän yrittää, tulevaisuuden työt on netissä!

fyysiset työt tekee robotit...

Vierailija
14/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen maailmanvalloitusta. Jo vuodesta 2005, mutta hitaasti tuntuu etenevän. Tai no, se maailmanvalloitus tulee sivutuotteena itse projektissa, pääasiallinen tarkoitus on poistaa nälänhädät ja muut kurjuudet, tarjota puoliääretön määrä materiaa ja palveluja ilmaiseksi jokaiselle. 3D-tulostuksella eksponentiaalisesti lisääntyvän automatisoidun tuotantokoneiston kautta hoituu. Ehkä vähän niinkuin Grey Goo -skenaariot, mutta makromaailman laitteistoista kyse, eikä nämä robotit liikuskele ympäriinsä ja ovat mekaniikaltaan superyksinkertaisia ja rakentuvat yhdestä ainoasta yleisestä alkuaineesta. Teoria toimii loistavasti, mutta pitäisi löytää luotettava kemisti jostain kaveriksi.

Vierailija
15/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen paljon leffoja ja sarjoja, kokeilen uusia reseptejä ja kerrankin on aikaa pitää koti jatkuvasti siistinä! Toki päiviin mahtuu myös ulkoilua ja joogaamista mm. youtube videoiden avulla.

Hankin lisäksi juuri maalaus välineitä ja tarkoitus olisi harjoittaa piirtämis- ja maalaus taitoja.

Miehen päästessä töistä vietetään yhdessä aika tiiviisti aikaa.

Lähinnä siis teen niitä asioita, jotka töissä ollessa helposti jää tekemättä.

Vierailija
16/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä työttömyydessä on se, että on aikaa itsensä hoitamiseen. Ulkoilua, lenkkeilyä, kotona kuntopyöräilyä ja jumppaamista, saunomista ja tietysti vain rentoutumista esim. Netflixin parissa. Vihdoinkin on aikaa hengittää ja tehdä mitä haluaa (varojen puitteissa). Tietysti on myös se toinen ahdistava puoli ja totta kai menisin töihin jos mahdollista, mutta oman mielenterveyteni takia yritän keskittyä kuitenkin siihen valoisampaan puoleen. ☀️

Vierailija
17/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen avoimessa ja teen remonttia säästöillä.

Vierailija
18/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, opetan myös kissoilleni aktiivisesti uusia temppuja. Tähän asti opitut temput on istuminen, tassun antaminen, yläfemma, kieriminen ja kahdella jalalla seisominen :D

Kyllä ne pirulaiset vaan oppii kun on tarpeeksi hyvät herkut ja paljon toistoa.

Vierailija
19/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

minä harjottelen html koodia, niitä löytyy läjäpäin kun vähän yrittää, tulevaisuuden työt on netissä!

fyysiset työt tekee robotit...

Ja kukas ohjelmoi robotit?

Vierailija
20/33 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa haahuilu ja muu puuhastelu omaan tahtiin on ihan parasta.

Siitä haaveilen, työt loppuu kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi