16v poikani on hirveä kukkakeppi 170cm/60 kg
Miten saada lihomaan? Näyttää tosi laihalta ja on vielä siro kropaltaan.
Kommentit (17)
Minä painoin tuon verran armeijassa ja olen 182cm.
T. Mies42
Perheloma thaimaalaisten apteekkien aarteiden äärelle?
Viimevuatinen kelekannaru....
Kyllä se siitä turpoo kun pituuskasvu loppuu.
Oma lapseni on 63/184 eikä mulle tulisi mieleenikään nimitellä häntä miksikään kukkakepiksi.
Hän on kaunis ja siro kuin keväthenkäys.
Ei noilla mitoilla ole mikään kukkakeppi. 10kg pois niin sitten voidaan puhua kukkakepistä, jos halutaan olla ilkeitä. Kuka kehtaa haukkua omaa lastaan noin?
Sitä paitsi myös kukkakeppien mallisilla miehillä on oma fanikuntansa naisten keskuudessa, joten en olisi senkään puolesta huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Perheloma thaimaalaisten apteekkien aarteiden äärelle?
Personal fitness traineria julkki-medioihin uskottavilla kemikaal,,,,ruisleivällä.?
Itse olen ollut 171cm ja 54 kg kahden lapsen aikuinen äiti. Olin toki hoikka mutta en järkyttävän laiha.
Kasvavan nuoren kuuluu olla hoikka, yleensä siitä kyllä paksuunnutaan, liikaakin.
Mieheni on 184 cm, ja painoi 59 kg tavatessamme. Nyt 25 v myöhemmin painaa 72, toivottavasti ei tuosta pyöristy.
Anustappi se pituudeltaan ainakin on.
Poika on 16- vuotias. Jos hänen fyysinen olemuksensa on sinulle noin tärkeä, odota edes vielä kymmenen vuotta ennen kuin teet pysyviä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Useimmat miehistyvät olemukseltaan vasta paljon myöhemmin. Kummassakaan tapauksessa syöttämällä et onnistu muuta kuin lihottamaan (mahdollisesti geneettisesti pienikokoisen) pojan.
Kysymys on 16-vuotiaasta! Ihan painoa tarpeeksi tuon ikäiseksi. Nuoret miehet, juuri kasvaneet, on keveitä, lihasmassaa tulee perässä. Ei pelkoa. Ellei tule lihasta, tulee mahaa joka tapauksessa.
Esimerkiksi oma siippani painoi 18-vuotiaana 62-63kg ja pituutta 187cm. Oli aivan ruippana. Armeijasta päästyään oli mennyt jo 70kg rikki. Nyt 34-vuotiaana painaa 85-90. Ihan sopiva paino. Korkeimmassa painossa on aivan pientä mahaa, jota ei vaatteet päällä edes huomaa. Sellainen sopusuhtaisen roteva.
Taidat itse olla pullukka, jos noilla mitoilla kukkakepiksi arvostelet. Minun poika on 176cm ja 58kg. On salskea ja komea! Tullut isäänsä. Hän oli tavatessamme 183cm ja 70kg.
Vierailija kirjoitti:
Keskikaljalla saa ihmeitä aikaan.
Tämä on taivahan tosi! Mieheni oli armeijassa 191cm/68kg, mutta iloinen teekkarielämä korjasi painon päälle sadan kilon muutamassa vuodessa.
No eikä ole mikään kukkakeppi. Ja 16-vuotiaan pojan laihuudessa ja siroudessa nyt ei ole mitään ihmeellistä, katotaan kymmenen vuoden päästä uudestaan.