Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tatuoinneista?

Vierailija
09.03.2017 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

On kiinnostavaa kuulla minkälainen asenne suomalaisilla on tatuointeja kohtaan vuonna 2017.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tatuoinneista ja muutama löytyy omaltakin iholta. Taidokkasti tehdyt tatuoinnit ovat tyylikkäitä. Puutteellisilla taidoilla tehty tai huonosti sommiteltu tatuointi harvemmin näyttää hyvältä.

Tatuoinnit ovat varsin kiehtovia ja tatuointitaiteella on jo varsin pitkä historia (tämä huomautuksena niille, jotka pitävät tatuointeja pelkkänä ohimenevänä muotivillityksenä) ja usein ne kätkevät sisäänsä mielenkiintoisia tarinoita kantajastaan.

Vaikka itse musteella koristellusta ihosta pidänkin niin en tuputa intressiäni ihmisille, jotka evät siitä välitä. Toistaiseksi tämä on toiminut toisinkin päin, en ole saanut osakseni tiukkaamista miksi olen ihoni mennyt pilaamaan ja markkina-arvoni (:D) alentamaan.

N 30-v.

Vierailija
22/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kummallakaan sukupuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen hyvin tehty tatska on tosi hyvän näköinen. Tykkään! 

Jos baarissa on kaksi neitoa tyrkyllä ja vain toisella on tatska(t), niin hän lähtee mukaani. 

Tatskatun naisen kanssa pääsee tosi helposti juttusille. Yhdenkin kapakan kuumimman mimmin sain kaverieni pettymykseksi puhuttua mukaani sillä, että sanoin itselläni olevan samanlaisen tatskan kuin hänellä. Minun on vain sellaisessa paikassa, että hänen pitäisi tulla meille se näkemään. Minulla ei ole ainuttakaan tatuointia ;-)

Vierailija
24/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tatuoituja rumina ja miespuolisia linnankundeina. He eivät pääse töihin sellaisiin yrityksiin, joissa vaaditaan matkustelua sellaisiin maihin, joissa tatuointeja ei katsota hyvällä. Samalla he riskeeraavat terveytensä. M47.

Vierailija
25/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tatuoituja rumina ja miespuolisia linnankundeina. He eivät pääse töihin sellaisiin yrityksiin, joissa vaaditaan matkustelua sellaisiin maihin, joissa tatuointeja ei katsota hyvällä. Samalla he riskeeraavat terveytensä. M47.

Kerro miten siinä riskeeraa terveyden?

Vierailija
26/59 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aivan valtavasti, tekee nuoresta naisesta todella paljon viehättävämmän näköisen.

M21

Vierailija
27/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytnäköistä huomion kerjäämistä. Tatuointi kiinnostaa about 5 minuuttia ketään muuta.

Persoonattomuutta. Halutaan samaistua kouluttamattomaan luuseriporukkaan.

Rahojen tuhlaamista. Tatuoitu kansanosa ei tunnetusti rahassa kylve (koska edesmenneiden Siwojen kääntämisellä ei tienaa).

Vierailija
28/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä ainuttakaan syytä miksi täytyisi ihonsa pilata. Surullinen näky esim. todella veistoksellisen kaunis nainen upeine vartaloineen, ja onneton mennyt tikkauttamaan noita kauhean näköisiä punavihreitä kuvia itsensä täyteen. Ja vielä jotain täysin mauttomia, kuten vaikka nuo "pin up" ja mitä old school'ia ne ovat. Ja voi taivas, entäs sitten nuo pääkallot ja niistä kiemurtelevat ruusuköynnökset, mä niin oksennan.

Mietin joskus Sini Arielia, kuinka noin upea nainen on tuhonnut täysin ulkonäkönsä. Kuvitelkaas myös esim. Marilyniä noiden hirvittävien töhryjen peitossa! Ei voi kuin sääliä, varmasti kaduttaa ja veituttaa joskus ihan törkeesti. Ikävän näköinen on myös julkkiskokki Tomi Björck, ja tuo "loskat suuhun" oikein korostaa tuota ylimielistä kuvaa. Ne käsivarret, yöks.

Jos rakastuisin, en pystyisi elämään noiden kuvien kanssa. Se suhde olisi tuhoon tuomittu. Onneksi miehelläni ei ole kuin yksi käsivarressa, nuorena merenkulkijana hankittu tuhannen päissään. Aito merimies, vuosien seilaukset takana. Tämä sentään ihan ok. Itse sanoo, että kaikkea tyhmää sitä on tullutkin tehtyä.

Ja erityisesti huvittaa, kun ollaan olevinaan jotain jengiä, kuten moottoripyöräkerholaiset :D "Onks sul tatskoi"? "Millasii"? "Kui monta"? "Ootko blondi"? kysellään jossain palstalla jne...

Vierailija
29/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehen kanssa ällöttää se mtv3:n naiskokki siinä mitä tänään syötäisiin -ohjelmassa.

Ei tee ollenkaan mieli katsoa, kun tyttelillä käsivarsi täynnä punavihreitä tatuointeja, jotka niin rumia kuin olla ja voi.

Peittäis ne kunnolla, jos haluaa, että ohjelmaa katsotaan.

Vierailija
30/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ysärillä ja vuosituhannen alussa huomasin tatuoinnit käytännöllisiksi kun olin irtoseksin perässä. Tatuoidulta naiselta sitä irtoseksiä sai helpommin ja niitä pikkunarsisteja oli helppo lähestyä ottamalla tatuoinnit puheeksi.

Parisuhteeseen en moista kyllä ottaisi ja yhdestä suhteesta tuli erokin kun nainen hakusi tatuoinnin, oli toki muutakin vikaa.

Vierailija
31/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin old skool -tatuoinnit (jos osaava henkilö tehnyt) ovat todella kauniita, sekä naisilla erittäin seksikkäitä. 

T: Mies 29

Vierailija
32/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
33/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää. jokainen saa nahkansa piirtää mut omasta mielestä ovat yleensä aika typeriä. juri näin kuvan kun tuttu on vetäny jonku hervottoman englanninkielisen tekstin reiteen. peitti siis koko reiden. hyi. en tykkää.

Vierailija
34/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehdyt ja uniikit tatuoinnit on ihan jees (tosin ei kaulassa, kämmenselissä eikä naamassa). Väkivaltaiset aiheet, "sisustustarra"-iskulauseet, sarjishahmot, heimotatuoinnit ei-heimolaisilla ja huumoritatuoinnit ovat mauttomia hyvin toteutettunakin.

Tatuoinneissa oli ennen jotain tuhmaa, mutta nykyisin ilmiö on liian valtavirtaa. Melkein anarkistisempaa olla ilman.

N32

Vierailija
35/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
36/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan puhdasta ihoa. Olen nähnyt kun ihosyöpä vetää läheiselläni ihon tummaksi, yhdistän nykyään mustat tuhrut iholla sairauteen.

Vierailija
37/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kauniita, jotkut rumia. So simple. Hyvä tatuointi oikeassa paikassa kaunistaa/komistaa kantajaansa, ruma tai mauton tatuointi ja/tai väärä paikka rumentaa.

N 53

Vierailija
38/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tatuointeja hyvän näköisinä.

Vierailija
39/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä miehen kanssa ällöttää se mtv3:n naiskokki siinä mitä tänään syötäisiin -ohjelmassa.

Ei tee ollenkaan mieli katsoa, kun tyttelillä käsivarsi täynnä punavihreitä tatuointeja, jotka niin rumia kuin olla ja voi.

Peittäis ne kunnolla, jos haluaa, että ohjelmaa katsotaan.

Mä tykkään, Linnea Vihonen näyttää muutenkin sievältä niin tatuoitu käsivarsi tuo vaan lisää kauneutta ja persoonallisuutta.

Vierailija
40/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 48v. Otin ensimmäisen , ja ainoan kuvani  26vuotiaana ja olinkin sen jälkeen melkoinen silmätikku, eihän kunnon perheenäidillä voi moista olla .D  Kuvaa on vahvistettu ja päivitetty, mutta enempää en ota.  Miehellä ei ole tatuointeja .