Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tatuoinneista?

Vierailija
09.03.2017 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

On kiinnostavaa kuulla minkälainen asenne suomalaisilla on tatuointeja kohtaan vuonna 2017.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tippaakaan.

Melkein ylitsepääsemätön turnoff naisella.

Jotenkin pilaa ihan täysin sen kiltin ja kunnollisen fiiliksen naisesta. En halua mitään jännänaista.

Vierailija
42/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itselleni tatuointia, mutta kyllä jotkut tatskat ovat ihan kivoja ja sopii joillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tattat on jees.

Vierailija
44/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita.

Vierailija
45/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hankkia pienen kuvan pikapuoliin.

Vierailija
46/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen ihmisen oma henk.koht asia. Ei kiinnosta mitä joku iholleen haluaa tehdä, ei ole minun asiani.

N40 ja tatuointeja ei ole

Vierailija
47/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niistä jos ovat hyvin tehtyjä ja yleisvaikutelma ei ole mikään tilkkutäkki. Esim. uusnatsihenkisistä kännitöhryistä ei varmaan pidä oikeasti kukaan.

Itse vierastan ja kammoan liikaa meikkaamista (siis kunnon paksua pakkelinaamaa), täyteaineita, irtoripsiä yms. mitkä tekevät ihmisestä ihan jonkun avaruusolennon näköisen. Miehillä taas inhottaa karvaisuus ja parrat, tulee saastainen vaikutelma sellaisesta karvaturrista, partakarvoissakin on tutkitusti ihan ulostebakteerejakin löytynyt, hyh hyh.  

Vierailija
48/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tatuoituja rumina ja miespuolisia linnankundeina. He eivät pääse töihin sellaisiin yrityksiin, joissa vaaditaan matkustelua sellaisiin maihin, joissa tatuointeja ei katsota hyvällä. Samalla he riskeeraavat terveytensä. M47.

Olen hieman eri mieltä.

T: tatuoitu lastentarhanopettaja (;

Vierailija
49/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tatuoinnista mutta en kuitenkaan tykkää jos niitä on liikaa. Jos on muutama taitavasti tehty kuva, joku pieni tekstitatuointi tms. niin ok mutta jos on jotain huonosti tehtyä suttua tai muuta rumaa niin en tykkää. Jengitatskojen näköiset kuvat ja kaikki kaulassa, kasvoissa tai sormissa olevat tatskat on mulle totaalinen turn-off.

Miss Suomi Shirly Karvinen on hyvä esimerkki siitä miten tatskoja voi ottaa hillitysti niin ettei yleisilme ole tatuoitu. Sillä on pieni tekstitatuointi yläselässä ja joku kuvio ranteessa.

Vierailija
50/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehtyjä tatuointeja on ilo katsella. Rumat tatuoinnit ovat rumia.

Mutta noin muuten itselleni on aivan se ja sama mitä ihminen iholleen tekee. Ihmettelen todella ihmisiä, joita asia jaksaa niin kovasti vaivata, että jaksavat esimerkiksi avata tatuoitujen haukkumiskeskusteluja lähes päivittäin tänne (en tarkoita tietenkään tätä keskustelua).

Itselläni on neljä tatuointia ja huomenna tulee muutama lisää. Minusta on aivan turha yrittää tehdä mitään henkilökuvausta tämän perusteella - tai voi jos tahtoo, mutta todennäköisesti menisi aika puihin puhumattakaan siitä ettei itseäni kiinnosta.

Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, etten värjää tukkaani, minulla ei ole mitään lisäkkeitä (hius/ripsi/kynsi), meikkaan todella kevyesti, toimin asiantuntijatehtävissä, en harrasta irtosuhteita, olen vela, bmi on 20, en polta kuin viihteellä ollessani, en vedä viinaa, en käytä huumeita, poliittisilta arvoiltani en ole vasemmalla mutten täysin oikeallakaan...

Jos joku sanoisi että pelkät kuvat ihollani olisi este meidän tutustumiselle, olisi se minulle täysin ok - en usko menettäväni mitään siinä tapauksessa. Arvotan ihmisissä avarakatseisuuden todella korkealle. 

Se on myös ihan kiva ajatus, että hautaamme emme täältä mitään saa mukaan, mutta on minulla loppujen lopuksi ainakin tatuointini.

Vierailija
51/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tatuoituja rumina ja miespuolisia linnankundeina. He eivät pääse töihin sellaisiin yrityksiin, joissa vaaditaan matkustelua sellaisiin maihin, joissa tatuointeja ei katsota hyvällä. Samalla he riskeeraavat terveytensä. M47.

=D =D

No niin varmaan. Minulla on 4 tatuointia, ja olen lentoemäntä. Kuvat ovat pieniä, eivätkä esillä. Tavallinen pukeutuminen peittää ne täysin.

Ja aivan se ja sama kuka pitää jonain wt:nä tai tai suoraan rikollisena. En tee henk.koht päätöksiä sillä varjolla ketä ne ei nyt satu miellyttämään. Ei mua kyllä kiinnosta muittenkaan ihmisten henk.koht päätökset elämässään.

Musta tää suomi on siinä mielessä hauska maa, että saa usein lukea kaikenmaailman mielensäpahoittajien juttuja ja just tollasia ihme olettamuksia.

Vierailija
52/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat jotenkin alaluokkaisia, vaikka tiedän, että niitä on ollut kuninkaallisillakin. En koskaan pilaisi ihoani tatuoinnilla.

N38

Vierailija
53/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D =D

No niin varmaan. Minulla on 4 tatuointia, ja olen lentoemäntä. Kuvat ovat pieniä, eivätkä esillä. Tavallinen pukeutuminen peittää ne täysin.

Ja aivan se ja sama kuka pitää jonain wt:nä tai tai suoraan rikollisena. En tee henk.koht päätöksiä sillä varjolla ketä ne ei nyt satu miellyttämään. Ei mua kyllä kiinnosta muittenkaan ihmisten henk.koht päätökset elämässään.

Musta tää suomi on siinä mielessä hauska maa, että saa usein lukea kaikenmaailman mielensäpahoittajien juttuja ja just tollasia ihme olettamuksia.

No nimenomaan!

Jos tämä palsta jotain on opettanut niin sen, että mielipide löytyy kaikilta, mutta niin löytyy myös peräreikä ja yhteistä näille on se, miten täynnä shaibaa ne on!

Hauska miten täällä ihmiset huutelevat omia mielipiteitään kuin jonain yleisenä totuutena, vaikka faktahan on se, että tatuoituja ihmisiä ei kiinnosta tippaakaan mitä muuta tekevät ihollaan kun taas suurimmalle osalle tatuoituja tuo näyttää olevan elämää suurempi ongelma. Siinä voi sitten miettiä, kummalla on enemmän järkeä päässä.

Vierailija
54/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvilläni, että en nuorena ottanut tatuointia, vaikka mieleni  teki. Harvoin ne ovat hyviä ja kestävät aikaa. Mutta jokaisella on oma nahkansa, saa tehdä sille mitä itse tahtoo.

Vierailija
55/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mitä muut ajattelee kuvistani, mutta itseä on alkanut tympimään. En tiedä halusinko niitä alunperinkään.

Nuorena kännissä otetut, ei hyvä.

Olen aina tuntenut alemmuutta, vaikka hassulta kuulostaakin. Kuin kantaisi leimaa jostain turmiosta.

Jos yhtään epäröi, ei kannata ottaa.

Vierailija
57/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/59 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tuosta oli tutkimus, että tatuoinnin ottaneilla on parempi vastustukyky. Mutta joo, kaikki tatuoinnit EI OLE KAUNIITA. Minulla on tatuointi ja se on hankittu minua varten ja on minun silmissäni kaunis ja mielenkiintoinen. Kaikki eivät varmasti siitä tykkää, taikka tatuoinneista yleensä, mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että minun ei tarvitse olla heidän kanssaan enempää tekemisissä kuin on pakko.

Saa tykätä ja olla tykkäämättä :)