Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestätte psyykkisesti kuukautiset? Etenkin kun miehet eivät joudu niistä kärsimään!

Vierailija
09.03.2017 |

Jo neljäs päivä menossa ja vain runsastuu... menen kohta lakkoon kunnes loppuvat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa joskus joutunut ottamaan rauhoittavaa lääkettä, ja se käy parina päivänä kuukaudessa.

Vierailija
2/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen kiitollinen siitä ettei enää ole fyysisiä kipuja, mielialojen vaihtelun nyt vielä kestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ajattele niitä. Ibuprofeeni auttaa sekä tieto etten taatusti ainakaan ole raskaana.

Vierailija
4/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. First world problems

Vierailija
5/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun kestän paskomisen ja kusemisen. Tavallisia ruumiintoimintoja, joskus ne vaikeuttavat elämää mutta sille ei voi mitään.

Vierailija
6/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vituttaa olla perse veressä 12 viikkoa vuodessa.

Vierailija
7/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole tuollaista. Mulla se on yksi päivä, ja yksi kupin tyhjennys. Älä siis yleistä, ei läheskään kaikilla ole mitään kestämistä...

Vierailija
8/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin naisiin, jotka ei juurikaan joudu miettimään asiaa. Ei kipuja ja vuoto kohtuullinen.

Vierailija
9/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää näissä ei ole kestämistä... Kierto säännöllinen, kesto 3 päivää, vuoto niukkaa... ei kipuja. Toista se oli 20-30 vuotiaana.... Niistä kivuista meinasi taju mennä...

Vierailija
10/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielialanvaihteluita, parina päivänä vähän särkylääkettä, 3. päivän jälkeen homma selvä. Eipä ole psyykettäni haitannut.

Vierailija
11/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt ettei miehet joudu tästäkään kärsimään. Miten kostaa se miehille? Ap

Vierailija
12/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen kiitollinen että olen (oletettavasti) hedelmällinen ja terve. Niiden poisjääminen olisi henkilökohtaisesti minulle kuin syntymättömän lapseni ja tulevan äitiyteni kuolema. Eli hyvin jaksan.

Vierailija
13/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on hormonikierukka, niin ei oo ollut tota riesaa 15vuoteen.

Vierailija
14/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt ettei miehet joudu tästäkään kärsimään. Miten kostaa se miehille? Ap

Pihtaamalla ja nalkuttamalla nyt ainakin.

Vierailija
15/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän löröttää ja mieshän ehkä eniten kärsii kun joutuu hieromaan alavatsaa ja joutuu kestämään minun lemmen- ja hellyydenkipeää pörräilyä. Hän tekee ruokaa ja tuo herkkuja, pitää huolta ja pitää sylissä. Minun ei tarvitse tehdä mitään minä vain vuodan, eli kyllä se mies paljon enemmän vaivaa näkee menkkojen aikana kuin minä vaikka kipuja on mutta on niitä kaikkina muinakin päivinä kuusta 😀

Vierailija
16/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole tuollaista. Mulla se on yksi päivä, ja yksi kupin tyhjennys. Älä siis yleistä, ei läheskään kaikilla ole mitään kestämistä...

YKSI PÄIVÄ. Ihan oikeasti nyt tuli kateus ja mustasukkaisuus. Minulla 7 päivää. Osaatko kuvitella tuskaani?

Vierailija
17/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ne menee, kärsimystä tää elämä on muutenkin.

Vierailija
18/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin tasa-arvon nimissä kuukautisia miehillekin.

Vierailija
19/19 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YKSI PÄIVÄ. Ihan oikeasti nyt tuli kateus ja mustasukkaisuus. Minulla 7 päivää. Osaatko kuvitella tuskaani?

Otan osaa. Mulla 3 päivää ja kierto 35 päivää.