Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naiset olette naisellisista miehistä

Vierailija
09.03.2017 |

Sellaisista passiivisista ja itkuherkistä herkistä runopojista jotka tykkää huomiosta ja sisustamisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverina menettelee, mieheksi ehdoton no-no

Vierailija
2/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan noista tykkäävät. Tietenkin on ne jännämies murhaaja ihailija naisetkin. Kultaista keskitietä vaan ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin

Vierailija
4/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala kun ärsyttää toi sun kuvaus "naismaisista miehistä". Mehän kaikki naiset ollaan itkuherkkiä, materialisteja...

Ja mitä itkuherkkiin ja huomiosta pitäviin miehiin tulee, niin itelläni on just semmonen ja paras mies jota voin kuvitella.

Nainen 20, 60kg ja 170 cm, blondi, sinisilmänen, korkeekoulutettu, urheilullinen, tykkään muodista ja sisustuksesta, meikkaan ja näytän kyl hyvältä.

Vierailija
5/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset on passiivisia ja itkuherkkiä ja tykkää sisustuksesta? No mieluummin otan sellaisen kuin sunlaisen juntin.

Vierailija
6/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin matsin sisäisen runopoikani kanssa, ja olen melko varma että se pysyy poissa seuraavan vuosikymmenen. 

Minulla ei sinänsä ole mitään sisäistä romantikkoani vastaan, mutta hän pärjäisi tässä elämässä.

Vierailija
7/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset haluaa just tommosen. Tohon vielä hintisti kammattu ananastukka, laiha olemus ja muotivaatteet niin saanti on varmaa.