discandooo - onko kokemuksia?
Kysymys otsikossa. Nettisivut vaikuttivat asiallisilta. Mutta onko joku tilannut jotain ja kuinka homma toimi?
Kommentit (31)
...... ja toimituskulut 19.99 kotiin tuotuna :)
Tilasin 2vk sitten,tänään tuli juuri kuten tilattu ja hyvin pakattuna. Seuraava tilaus jo tehty :)
Älkää tilatko rahat meni eikä sähköpostiin vastata.
Tilasin viikko sitten ja ei mitään kuulunut niin 2 sähköpostia laitoin ja muutaman messenger - viestin Discandoolle tänään ja kas kummaa ... muutama tunti ja nyt postnord ilmottaa että paketti on matkalla.
Eka tilaus tuolta ja hyvin toimi! Paketti tuli 6 päivän päästä tänne pohjois-Suomeen ja kaikki tilatut tuotteet oikein. Hyvin pakattu. Post nord toi kotiin asti! Minä olen kyllä oikein tyytyväinen! Tilaan joku päivä uudestaan.
Tilasin heinäkuun alussa, toimitus vei noin viikon, oikeat tuotteet ja PostNord toi paketit kotiin saakka
Minulle discandoo on aina toiminut hyvin. Tuotteet ovat olleet mitä tilasinkin,toimitus nopeaa ja tilausvahvistus ja saamani tuotteet ovat aina olleet mitä pitikin. Voin suositella lämpimästi kaikille.
Tilasin Discandoosta, mutta Shippii ei onnistunut toimituksessa. Peruin tilauksen 14 päivän kuluttua, koska kukaan ei tiennyt missä minun tilaukseni on. Duscandoo sanoi pakanneensa, mutta postnord, jonka se piti toimittaa, ei saanut toimitusta. Välimuehenä sekoileva Shippii ei osannut myöskään kertoa missä tuotteet ovat. Rahojakaan tosin ei meinannut tulla takaisin. Annan nolla pistettä viidestä.
Pari kertaa tilannut aiemmin ja aina on hyvin tullut, ei valittamista. Ihmettelen vain, miksi ei postnord voi soittaa, että paketti olisi kohta tulossa, ihan turhaan tulevat sen takia uuden reissun. Soittamalla olisin ollut vastaanottamassa sen heti.
Nyt lähti kolmas tilaus menemään. Shippilltä tuli vahvistusmaili heti, discandoolta tai tulla tunnin sisään tjsp. ja ainakin siinä on tuotteet ja lukumäärät oikein.
Sellainen huomio, että se shippiin kuljetuskuludialogi, mikä webbisivulla näkyy, listaa hinnan lähimpään postitoimi- tmv. jättöpaikkaan. Kotiinkuljetuksen valitsemalla tuli lisämaksua vielä ilmoitettuun hintaan 3€, eli varsin vähän kuitenkin.
Minkä verran ne nyt perivät rahtimaksua tilauksesta?
Huhtikuussa tilasin ja 12 päivää toimitusaika.
Hyvin oli pakattu pullot ja oikeat tavarat tuli.