Sub-kanavan Riisutut
Kommentit (71)
Kaikki käpertyi patterin viereen. Jäämme odottamaan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
miksi sensuroidaan sukupuolielimet? ollaanko muututtu amerikkalaisiksi? jos ei haluta näyttää suoraan niin eri kuvakulma
Ois hauskaa jos tässä ois ollu vaikka joku ope mukana. Miten luonnistuisi töihin meno?
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää noi koirat. Ihan ihmeissään ovat.
Mulla meni toi koira-asia ohi, kuuluuko koiran ruoka viikkobudjettiin?
Minä ottaisin ensin housut ja sitten kännykän.
Oli kyllä rumia naisia. Kumitissejä, tatuointeja sun muuta. Koirat olivat plussaa.
Mites näiden työt, ovatko lomalla tämän ajan tai osan edes? Entä perushygienia, siis tamponit, hammasharja ja tahna..? Naisilla tietysti armottomat ripsienpidennykset niin naama näyttää jo ihan erilaiselta ilman muuta meikkiä. Ja mitä nää kauhisteli että *vain* 60e viikossa ruokaan. Kyllähän sillä saa jo vaikka mitä ostettua!
Saiko ripset jäädä silmiin?
Vähän epistä jos sai.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä rumia naisia. Kumitissejä, tatuointeja sun muuta. Koirat olivat plussaa.
Noh, ei ne miehetkään mitenkään komeita ollu.
Toivottabasti tavarat on eritelty kunnolla esim. jos haluaa puhelimen, saa todellakin vaan puhelimen (ei laturia, ei modeemia)
Miks se Laineen (?) kämppis ei asu lapsensa kanssa? 26v tais olla ja äiti. Outoa että elää jotain pissiselämää ja toisaalla lapsi on dumpattu ties kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Miks se Laineen (?) kämppis ei asu lapsensa kanssa? 26v tais olla ja äiti. Outoa että elää jotain pissiselämää ja toisaalla lapsi on dumpattu ties kenelle.
Aika monella eronneella parilla lapset on vuoroviikoin iskällä ja äiskällä. Ihan yleinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella eronneella parilla lapset on vuoroviikoin iskällä ja äiskällä. Ihan yleinen ratkaisu.
Jostain syystä tuli olo, että siinä kämpässä ei asuisi pientä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää kokeilu sopii paremmin lapsettomalle? Kauanko tätä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Kas vaan, pari röökimuijaa mukana.
Ilmeisesti röökimuijista vain toinen polttaa. Kummatkin tosin imutteli höyrypiippua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tolla yhdellä neidillä on varaa laittaa 700 kuussa omiin ruokiin?
No näkyyhän se kyllä päällekin...
Mä ottaisin aamutakin tai kylpytakin ekana :)
Mä ostaisin ennen ohjelman alkua sellasen onesie-haalarin ja hakisin sen ekana.
up