Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

180 cm pitkälle miehelle, joka ei ole koskaan treenannut lihasmassaa, 67 kg on sopiva paino

Vierailija
09.03.2017 |

Sanotaan että 66-71 kg on sellainen ideaalipaino tuossa tapauksessa, kun mennään yli 75 kg:n yli alkaa mies näyttämään laihaläskiltä, jollei omaa keskimääräistä enemmän lihasmassaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset painavat tuon verran ja ovat lyhyempiä joten heille tuollainen väite on hyökkäys ja tarkoittaa epäsuorasti sitä että joku kutsuu heitä läskeiksi.

Se on totuus.

Vierailija
2/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Itse olen tuon pituinen ja painoa 130kg. Toki treenaan aktiivisesti voimaa ja sanotaan reilun 10kg pois otolla olisin mahaton ja rasvat luokkaa 15%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Itse olen tuon pituinen ja painoa 130kg. Toki treenaan aktiivisesti voimaa ja sanotaan reilun 10kg pois otolla olisin mahaton ja rasvat luokkaa 15%

Enemmistöllä noilla mitoilla varustetuista miehistä kuitenkin vaan löytyy pieni elintasovatsa. Vaatteet päällä näyttävät yleensä kyllä hoikilta.

Vierailija
4/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ole kiinnostunut tuollaisista tuulennussimista vinkuheinistä.

Vierailija
5/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä. Itse en vilkaisisikaan noin laihaa miestä.

Vierailija
6/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioista ei voi kiistellä. Itse en vilkaisisikaan noin laihaa miestä.

No jos se mies treenaisi lihaksia, niin sitten on ihan ok painaa tuota enemmän. Tässä puhuinkin vaan niistä miehistä, jotka eivät ole koskaan treenanneet.

AP

Vierailija
7/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mun mies on 183 ja painaa tuon verran. Tekee kyllä fyysistä työtä, että on niitä lihaksiakin, mut hoikka on.

Vierailija
8/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 172cm/62kg ja on just hyvännäköisen hoikka vaikka ei treenaa.

Vierailija
9/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ite painan suunnillen ton verran ja mulla on vitun iso maha. Ei todellakaan tarkoita etteikö voisi olla laihaläski noilla spekseillä.

Vierailija
10/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kuikeloa kutsutaan pulkannaruksi. Ei jatkoon...

Vierailija
11/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä naiset... tuo menee täysin normaaliin painoindeksiin! Hoikka, mutta normaali on noilla mitoilla. On sitä paljon laihempiakin nähty.

Vierailija
12/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh mitä sää nyt selität? Mun mies on ton pituinen ja painaa 76 kiloa. Mun mielestä jopa olis hieman lihomisen varaa. Mieheni liikkuu paljon ja kroppa on hyvä, mutta pari kiloa ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
13/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä naiset... tuo menee täysin normaaliin painoindeksiin! Hoikka, mutta normaali on noilla mitoilla. On sitä paljon laihempiakin nähty.

Kuten sanottu: makuasioista ei voi kiistellä. Itse en pidä laihoista tai edes hoikista miehistä. Mieluummin vaikka iskämaha kuin pulkannaru. Hartia-peppulinja on ratkaiseva: V-muoto pitää löytyä ainakin takaapäin, vaikka mahaa hieman olisikin.

Vierailija
14/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 172cm/62kg ja on just hyvännäköisen hoikka vaikka ei treenaa.

Täsmälleen samat ja aika perusvartalo löytyy. Muutamakin kilo lisää, niin alkaa tulla taikinaa sinne tänne. Tiedän koska painoin joskus 10 kg enemmän ja olin melko levinneen näköinen.

Vierailija
15/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tuli käytyä salilla pari kertaa joskus kymmenisen vuotta sitten, niin saan oikein ap:n luvalla olla hieman painavampikin. :)

t. 179 cm, 88 kg

Vierailija
16/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alle 70-kiloiset miehet näyttävät nälkiintyneiltä ruipeloilta.

Vierailija
17/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot kuin sopiva vaan. Mulle ei kelpais.

Vierailija
18/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että 66-71 kg on sellainen ideaalipaino tuossa tapauksessa, kun mennään yli 75 kg:n yli alkaa mies näyttämään laihaläskiltä, jollei omaa keskimääräistä enemmän lihasmassaa.

Kiitos ei  mitään tuulen n*ssimaa vinkuheinää mulle. Sellaset kaksiulotteisen laihat miehet ovat kauhea turn-off.

Vierailija
19/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa juoksemista, tuo on hyvä paino. Muuten ei ole mitään järkeä. :)

Vierailija
20/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaapa joskus vaikka 100 metrin juoksijoiden pituus-/painosuhdetta. Esimerkiksi Justin Gatlin, joka on melkoinen mörssäri, painaa 185 senttisenä 83 kiloa.

Siitä voi päätellä jotain 180 senttisen normimiehen ideaalipainosta. Ei se ainakaan kasilla ala, tai sitten on läskiä. Itse olen about tuon pituinen, suht lihaksikas ja joudun kyllä 80-kiloisena jonkin verran katsomaan, mitä syön. Ei näy sixpackia, mutta jonkun verran jenkkakahvoja näkyy.

En yritä valehdella itselleni millään pulkannarujutuilla, eli ainakin 5 kiloa pois, niin sitten kroppa olisi hyvässä kuosissa. Toisaalta tämäkin riittää, kunhan ei yhtään mene 80 kilosta yli. Ikätovereista moni menee, mutta kyllä ne suoraan sanoen aika läskejä ovat. Varmaan on niitäkin, joilla 180 senttisenä lihasmassa tekee painoksi yli 80 kiloa, mutta pirun harvoin niitä näkee edes 3-kymppisinä, saati tällaisena reilusti yli 4-kymppisenä.