Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jos tapaat naisen joka onvahva ja itsenäinen nainen

Vierailija
09.03.2017 |

Mitä ajatuksia se herättää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun unicafesta.

Vierailija
22/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emansipaatiota tarvitaan edelleen, kun "vahva ja itsenäinen" mies on ok ja toivottava, mutta vastaava nainen ei olekaan.

Olisko teillä asennevamma? Tulkitsette heti, millainen ämmä se "vahva ja itsenäinen" nainen on. Kyllä samat ominaisuudet naisessa ovat yhtä ok kuin miehessäkin.

*pyörittelee päätään*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tituleerata itseni vahvaksi ja itsenäiseksi naiseksi. Olen ollut myös parisuhteessa seitsemän vuotta ja niissä naimisissa kaksi. Mieheni itse kertoo että teen hänestä paremman ihmisen. Eli ilmeisesti energiastani riittää myös miehelle voimaa pyrkiä parempaan elämään, kun ei tarvitse joka hetkellä paapoa ja passata.

Ainiin, nautin kuitenkin siitä, että minulle aukaistaan ovi tai kannetaan ruokakassit sisälle. Itsenäinen ja vahva nainen osaa arvostaa myös miesten halua panostaa parisuhteeseen. Vahvuutta on näyttää myös heikkoutensa.

Vierailija
24/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilahtunut, koska hän ei silloin voi olla ainakaan feministi.

Aivopesty laumaihminen ja uhriutuja ei ole koskaan vahva ihminen. 

Vierailija
25/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainen on sellainen, joka pärjää arjessa myös ilman miestä. Saa talousasiat hoidettua omalla ehkä jopa pienellä palkallaan. Selviää lastensa kanssa yksin ja jaksaa myös kasvattaa heidät. Ei ala eikä roiku parisuhteessa siksi, että ei uskalla olla yksin. Puhun nyt itsestäni. Minulle tullaan usein sanonaan, että minusta näkee kauas, että olen vahva.

Vierailija
26/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on kaksi eksää. Muistan, kun hän tapaamisemme alkuvaiheessa sanoi, että hänen eksänsä ovat olleet vahvoja.

Tässä vuosien mittaan ole kuullut ja huomannut:

- eksä nro 1 on tosi tarmokas, joka ei ollut koskasn väärässä, kritisoi koko ajan. Kun oli lomalla, valitti, jos satoi. Jos paistoi aurinko, niin valitti, että häikäisi.

- eksä nro 2:n kanssa on lapsia. Hän ei anna miehen tavata lapsia, eli nyt toista vuotta kestänyt oikeusprosessi lopuillaan, ja nainen häviää koska ei perusteita. Nuo lapset ovat tiukassa kurissa, tosi kuuliaisia.

Tuosta olen päätellyt, millainen on vahva nainen:

Ei koskaan väärässä, negatiivinen, ei anna ikinä periksi, kontrollifriikki - miehet, mitä ajattelette tällaisista naisista?

Vierailija
27/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, koska semmoset naiset ei ikinä kiinnostu minusta.

LOL :D

Eipä tietenkään, vahva ja itsenäinen nainen tykkää itsevarmoista, lempeistä feministimiehistä. Mitä me nössöillä tehdään? Ei perässävedettävää ressukkaa, kiitos!

Jos olisit oikeasti vahva ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen, ei sinulla olisi tarvetta nälviä ja yrittää polkea toisia ihmisiä alaspäin. Vahvuus on sitä, että pystyy olemaan kohtelias ja rakentava myös itseään heikommille, joiden kanssa ei välttämättä ole samaa mieltä. Kehoittaisin sinua vielä vähän tutkiskelemaan itseäsi. Nyt kuulostaa lähinnä siltä, että uhoat olevasi parempi kuin väestönosa X, vaikka todellisuudessa nahistelet samalla tasolla niiden ihmisten kanssa, joita ylempänä koe olevasi.

T. itsevarman ja lempeän feministimiehen kanssa naimisissa oleva terveellä itsetunnolla varustettu nainen

Vierailija
28/30 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin merkkejä sukupuolenkorjauskäsittelyistä

Vierailija
29/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa se, että naisesta pitää jotenkin erikseen mainita, että se on vahva ja itsenäinen. Rivien välistä voi lukea, että mainitsija ei yleisesti pidä naisia vahvoina ja itsenäisinä. En ole kuullut miehen sanovan että "olen vahva ja itsenäinen mies."

Vierailija
30/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtaa varmaan itse autonsa renkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän