Isän uusi nainen odottaa lasta exälleen. Isäni haluaa alkaa sen lapsen isäksi.
Mun elämä on ihan kuin jostain salkkareista. Täytin syksyllä 18 ja mulla on kaks alaikäistä sisarusta. Faija jätti mun äidin meidän lasten kanssa joskus pari vuotta sitten. Eipä oo paljon mun ja mun sisarusten elämä sen jälkeen kiinnostanut.
Näin faijaa tänään ekaa kertaa pitkään aikaan ja se oli jo aikaisemmin puhelimessa kertonut sen uudesta naisesta. Nyt sit sain kuulla että SE NAINEN ON RASKAANA EXÄLLEEN. Exä kuulemma jätti kun nainen ei halunnut tehdä aborttia. Kusipäistä exältä, mutta en tosiaan ymmärrä miks faija haluaa seurustella sen naisen kanssa. Kysyin että alkaako se sen vauvan "isäks" näin viiskymppisenä ja vastaus oli "voi hyvinkin olla, katsotaan mihin asiat etenee". Kiva kun tuntemattoman lapsi kiinnostaa noin paljon mutta mä ja mun sisarukset, siis sen biologiset lapset, ei kiinnosta yhtään niin paljoa. Itkettää ja raivostuttaa. En tajua miten se voi ottaa tollaisen naisen.
Kommentit (50)
Se on vaan mies. Jos se nainen on vaan tarpeeksi nuori ja seksikäs, niin vanhat miehet on valmiita tekemään vaikka mitä.
Sano isällesi entäs te? Voisi hieman tulla teitä omia lapsia vastaan olette kuitenkin isänne lapsia jos vieraan naisen vauva menee teitä edelle, niin kertoo millainen isänne on. Älä huoli sanot isällesi suoraa mitä ajattelet
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika siinä naisessa on?
Mun mielestä on vaan ihan käsittämätöntä että se on mun isän kanssa. Lapsi syntyy ihan kamalaan sotkuun. Ainoa tässä on vaan se, että nainen ei ilmeisesti oo mikään kauhean hyvätuloinen (asuinalueesta ja ammatista päättelin) ja faija taas tienaa aika hyvin. Saa tukea ja rahaa mieheltä, joka hylkäs omat alaikäiset lapsensa. Mua itkettää. Ap
Hyi hitto mikä draama. Yksi onnenonkija taas päässyt tavoitteeseensa. Seuraavaksi naimisiin, adoptio ja sen jälkeen kynnet tiukasti testamentissa kiinni. "Toivottavasti" isälläsi ei ole omaisuutta. Otan osaa.
T: Yksi isänsä jättämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vaan ihan käsittämätöntä että se on mun isän kanssa. Lapsi syntyy ihan kamalaan sotkuun. Ainoa tässä on vaan se, että nainen ei ilmeisesti oo mikään kauhean hyvätuloinen (asuinalueesta ja ammatista päättelin) ja faija taas tienaa aika hyvin. Saa tukea ja rahaa mieheltä, joka hylkäs omat alaikäiset lapsensa. Mua itkettää. Ap
Se, että sun faijas on kusipää ei ole sen naisen vika. Syyttelisit vain faijaasi, älä tulevaa äitipuolta.
Mä koen syyllisyyttä siitä että toivon sille naiselle keskenmenoa. Keskenmeno on kamala asia (mun äiti on kokenut useamman) mut en vaan tajua miten se kehtaa synnyttää lapsen tohon sotkuun. En itsekään haluais syntyä tollaiseen tilanteeseen. Oon joo itsekäs, mutta oon kuitenkin isäni biologinen lapsi ja mun sisarukset on alaikäisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuskin oo naisessa vikaa vaa isässä, joka laittaa muut asiat omien lastensa edelle vaikka ovat jo isoja, silti hämmästyttää jättää lapset äidin kaa sitten tulee uusi ihminen joka odottaa lasta isä haluaa olla naisen että lapsen elämässä. Eli ap varmaa tarkoittaa isänsä ei ollut läsnä.
Ja mun faija on ihan kamalan itsekäs ollut jo ennen tätä enkä tosiaan pidä siitä ihmisestä, mut ajattelin että se on itsestäänselvyys... on vaan aika kummallista siltä naiseltakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% onnenonkija lompakkoloisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen syyllisyyttä siitä että toivon sille naiselle keskenmenoa. Keskenmeno on kamala asia (mun äiti on kokenut useamman) mut en vaan tajua miten se kehtaa synnyttää lapsen tohon sotkuun.
Ei se taida olla kehtaamisesta kiinni. Harva vauva jää vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuskin oo naisessa vikaa vaa isässä, joka laittaa muut asiat omien lastensa edelle vaikka ovat jo isoja, silti hämmästyttää jättää lapset äidin kaa sitten tulee uusi ihminen joka odottaa lasta isä haluaa olla naisen että lapsen elämässä. Eli ap varmaa tarkoittaa isänsä ei ollut läsnä.
Niin eli taas haukutaan naista miehen teoista. Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen syyllisyyttä siitä että toivon sille naiselle keskenmenoa. Keskenmeno on kamala asia (mun äiti on kokenut useamman) mut en vaan tajua miten se kehtaa synnyttää lapsen tohon sotkuun. En itsekään haluais syntyä tollaiseen tilanteeseen. Oon joo itsekäs, mutta oon kuitenkin isäni biologinen lapsi ja mun sisarukset on alaikäisiä. Ap
Älä maalaa piruja seinille, jos isäsi ei ollut läsnä teidän elämässänne älä laita viettomia ihmisiä kärsimään.
Vanha itsekäs ukko ja onnenonkijanainen = match made in heaven. Ansaitsevat toisensa.
Unohda ne ja keskity omaan elämääsi. Tsemppiä ja aurinkoisempaa kevättä. =)
Ja vielä lisäyksenä, isä asuu meidän kanssa samassa kaupungissa eikä halua auttaa koskaan missään, ei puhu mun äidille, tekee ohareita mun pikkuveljelle joka oikeesti vielä välittää isästään...
Mä oon ainoa meidän perheestä joka tietää siitä että se nainen on raskaana. Äiti hajoais täysin jos kertoisin mutta en mä pysty kantamaan tällaista asiaa yksin. En tiedä yhtään mitä teen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli taas haukutaan naista miehen teoista. Nainen on naiselle susi.
En tollee tarkoittanut että syy on jonkun vaa että tälleen sen tulkitsen asian. En haukkunut ketään teoista vaa ajattele nyt sinäkin jos olisit tossa samanlaisessa tilanteessa kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen syyllisyyttä siitä että toivon sille naiselle keskenmenoa. Keskenmeno on kamala asia (mun äiti on kokenut useamman) mut en vaan tajua miten se kehtaa synnyttää lapsen tohon sotkuun.
Ei se taida olla kehtaamisesta kiinni. Harva vauva jää vatsaan.
Pointtina se, miten se kehtaa pitää mun isää siinä. Mä en tosiaan kehtais laittaa jotain vanhempaa miestä elättämään toisen miehen lasta. Kaikki menee muutenkin päin helvettiä, niin tälläistä sit vielä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä lisäyksenä, isä asuu meidän kanssa samassa kaupungissa eikä halua auttaa koskaan missään, ei puhu mun äidille, tekee ohareita mun pikkuveljelle joka oikeesti vielä välittää isästään...
Mä oon ainoa meidän perheestä joka tietää siitä että se nainen on raskaana. Äiti hajoais täysin jos kertoisin mutta en mä pysty kantamaan tällaista asiaa yksin. En tiedä yhtään mitä teen. Ap
Ymmärrän. Et ole tässä se joka huolehtii isäsi asioista jos päättää haluaa olla naisen kanssa niin sun täytyy hyväksyä tosi asia. Äitisi ei tuskin ilahdu mutta ei kukaan voi päättää isäsi puolesta. Harmi että oot keränyt vihaa ja kaunaa, mutta onko se sittenkään kauhea asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sun faijas on kusipää ei ole sen naisen vika. Syyttelisit vain faijaasi, älä tulevaa äitipuolta.
Hyvin silti kelpaa lutk...naiselle rahat. Nuo rahat pitäisi mennä lyhentämättömänä omien lasten tilille, ei millekään huoripennulle, jolla on oikeakin isä. Ja joo, ei ole lapsen vika, ei ei ei ole, mutta lumperska voisi vaikka kieltäytyä ottamasta toisille kuuluvaa. Voi vtt kun sylettää nämä jakorasiat.