Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän uusi nainen odottaa lasta exälleen. Isäni haluaa alkaa sen lapsen isäksi.

Vierailija
09.03.2017 |

Mun elämä on ihan kuin jostain salkkareista. Täytin syksyllä 18 ja mulla on kaks alaikäistä sisarusta. Faija jätti mun äidin meidän lasten kanssa joskus pari vuotta sitten. Eipä oo paljon mun ja mun sisarusten elämä sen jälkeen kiinnostanut.
Näin faijaa tänään ekaa kertaa pitkään aikaan ja se oli jo aikaisemmin puhelimessa kertonut sen uudesta naisesta. Nyt sit sain kuulla että SE NAINEN ON RASKAANA EXÄLLEEN. Exä kuulemma jätti kun nainen ei halunnut tehdä aborttia. Kusipäistä exältä, mutta en tosiaan ymmärrä miks faija haluaa seurustella sen naisen kanssa. Kysyin että alkaako se sen vauvan "isäks" näin viiskymppisenä ja vastaus oli "voi hyvinkin olla, katsotaan mihin asiat etenee". Kiva kun tuntemattoman lapsi kiinnostaa noin paljon mutta mä ja mun sisarukset, siis sen biologiset lapset, ei kiinnosta yhtään niin paljoa. Itkettää ja raivostuttaa. En tajua miten se voi ottaa tollaisen naisen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Ymmärrän tuskasi, sillä kaikella viestinnälläsi huudat pohjimmiltasi sitä, että olisit saanut varauksetonta rakkautta, huomiota ja aikaa isältäsi. Niinhän sen normaalisti kuuluisia mennäkin. Jos isällä tai äidillä on tunne-elämä kaikin puolin kunnossa, tottakai hän kaikintavoin ymmärtää lastensa edun ja toimii niiden mukaisesti. Isäsi nyt vain valitettavasti ei jostakin syystä omaa tällaista tunne-elämää, ja siihen puolestaan on moninaisia syitä esim. lapsuuden kokemukset, neurokemiallinen tasapaino jne.

Koska et voi vaikuttaa isäsi tekemisiin eivätkä ne muuksi näemmä muutu, vaikka mitä tekisit, sinun tulisi keskittyä niihin asioihin, joihin voit vaikuttaa. Mieti, mitkä asiat ovat hallinnassasi esim. opiskelut ym. millaiseksi oman elämäsi luot. Siitä voit tehdä sellaisen, jossa voit kunnioittaa itseäsi ja omia valintojasi. Jos toimit omantuntosi ja arvojesi mukaan, saat vielä kokea monta monituista kertaa ylpeyttä itsestäsi ja valinnoistasi.

Mieti, mistä voit olla kiitollinen elämässäsi. Itse tunnen olevani todella siunattu, koska olin sairauden vuoksi menettää kaiken, ja siksikin itaw varsinkin nyt  ymmärrän, että elämästä löytyy kaiken p#¤n  ohella uskomaton määrä asioita, joista saa olla onnellinen ja kiitollinen. Olet vielä nuori ihminen, kaikki on edessäsi, ja sinä voit siihen vaikuttaa. Tsemppiä!

Vierailija
42/50 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu, koska raskaana oleva miehetön ja rahaton nainen on valmis valehtelemaan ja uskottelemaan suut ja silmät täyteen turvatakseen oman tulevaisuutensa. Ja koska mies olisi valmis antamaan vaikka pikkusormensa pirulle saadakseen seksiä nuorelta kauniilta naiselta.

Sympatiat ap:n puolella, mutta koska et voi asialle mitään ja tilanne järkyttää sinua henkisesti, niin kannattaa ehkä ottaa etäisyyttä isipappaan ainakin toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tapahtuu, koska raskaana oleva miehetön ja rahaton nainen on valmis valehtelemaan ja uskottelemaan suut ja silmät täyteen turvatakseen oman tulevaisuutensa. Ja koska mies olisi valmis antamaan vaikka pikkusormensa pirulle saadakseen seksiä nuorelta kauniilta naiselta.

Sympatiat ap:n puolella, mutta koska et voi asialle mitään ja tilanne järkyttää sinua henkisesti, niin kannattaa ehkä ottaa etäisyyttä isipappaan ainakin toistaiseksi.

Tätä minäkin yritin selittää, mutta "Ei se ole naisen vika, ei se ole naisen vika, ei se ole..."

Mun miehen työkaverilla meni ns. vttu päähän, kuten itse myöhemmin totesi, kun perhettään yritti takaisin saada. Ja kyllä, ihan oli mies yhteiskuntakelpoinen ja vastuussa oleva, mutta onko horon pakko mennä viettelemään ja perhettä hajottamaan? (Tässä tap naikkonen vielä tunsi miehen perheen!!!!)

Vaikka ap:n tapauksessa ei nainen sitä hajottanutkaan, on aivan yhtä surullinen asia tuo lapsilta pois viety aika ja jopa rahatkin. Ja kyllä tässäkin hajotetaan. Hajotetaan  isän ja lasten välejä. Ymmärtäisi, jos olisi tulossa ap:n sisarpuoli, mutta kun täysin jonkun minkäliejolpin panema ja hylkäämä. Eli kyllä tämä on naisenkin vastuulla. Maailma on miehiä täynnä, olisi varmaan jonkun toisenkin saanut kaapattua. Toivon todella irvokasta jatkoa tarinan naiselle, provo tai ei.

Vierailija
44/50 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin yritin selittää, mutta "Ei se ole naisen vika, ei se ole naisen vika, ei se ole..."

Mun miehen työkaverilla meni ns. vttu päähän, kuten itse myöhemmin totesi, kun perhettään yritti takaisin saada. Ja kyllä, ihan oli mies yhteiskuntakelpoinen ja vastuussa oleva, mutta onko horon pakko mennä viettelemään ja perhettä hajottamaan? (Tässä tap naikkonen vielä tunsi miehen perheen!!!!)

Vaikka ap:n tapauksessa ei nainen sitä hajottanutkaan, on aivan yhtä surullinen asia tuo lapsilta pois viety aika ja jopa rahatkin. Ja kyllä tässäkin hajotetaan. Hajotetaan  isän ja lasten välejä. Ymmärtäisi, jos olisi tulossa ap:n sisarpuoli, mutta kun täysin jonkun minkäliejolpin panema ja hylkäämä. Eli kyllä tämä on naisenkin vastuulla. Maailma on miehiä täynnä, olisi varmaan jonkun toisenkin saanut kaapattua. Toivon todella irvokasta jatkoa tarinan naiselle, provo tai ei.

Sun miehesi työkaveri teki virheen ja sekin taas tyypilliseen tapaan laitetaan "horon" syyksi. Kyllä se mies ihan itse päätti pettää, jos se "horo" ei fyysisellä väkivallalla tai muuten pakottamalla raiskannut sitä miestä.

Toi sinun esimerkkisihän höystettynä suhtautumisellasi antaa oikein miehellesi vapaakortin pettää. Sekin voi sitten tulla sanomaan sulle kuinka vieras vittu sekoitti hänen pään ja sinähän ampaiset heti haukkumaan sitä naista, kun on kehdannut sinun pienen, tahdottoman miehesi vietellä. Miestä taputtelet sitten päähän ja lohdutat.

Todellisuudessa tämä miehen työtoveri on varmaan itse ollut aktiivinen asiassa ja varmaan sanonut vaimonsa olevan tunnekylmä pihtari, joka ei ymmärrä miestään.

Vierailija
45/50 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on ihan kuin jostain salkkareista. Täytin syksyllä 18 ja mulla on kaks alaikäistä sisarusta. Faija jätti mun äidin meidän lasten kanssa joskus pari vuotta sitten. Eipä oo paljon mun ja mun sisarusten elämä sen jälkeen kiinnostanut.

Näin faijaa tänään ekaa kertaa pitkään aikaan ja se oli jo aikaisemmin puhelimessa kertonut sen uudesta naisesta. Nyt sit sain kuulla että SE NAINEN ON RASKAANA EXÄLLEEN. Exä kuulemma jätti kun nainen ei halunnut tehdä aborttia. Kusipäistä exältä, mutta en tosiaan ymmärrä miks faija haluaa seurustella sen naisen kanssa. Kysyin että alkaako se sen vauvan "isäks" näin viiskymppisenä ja vastaus oli "voi hyvinkin olla, katsotaan mihin asiat etenee". Kiva kun tuntemattoman lapsi kiinnostaa noin paljon mutta mä ja mun sisarukset, siis sen biologiset lapset, ei kiinnosta yhtään niin paljoa. Itkettää ja raivostuttaa. En tajua miten se voi ottaa tollaisen naisen.

Mistä sä päättelet, että isääsi kiinnostaisi tuntemattoman lapsi pätkääkään? Sen naisen takiahan se siinä suhteessa pyörii, eikä varmastikaan minkään lapsen takia. Ei se nyt hirveän todennäköisesti lapsetonta naistakaan tuossa iässä enää löydä, pieni ihme että jonkin ensimmäistään(?) odottavan ylipäätänsä saanut.

Tarina ei kerro, että miksi teidät jätti, mutta tuskin ihan hupiin. Kiinnostuksella teihin ei välttämättä ollut asian kanssa mitään tekemistä. Toki se voi olla niinkin tylsä tapaus, ettei lapset sitä kiinnosta, mutta voi myös olla, ettei tiedä mitä teidän kanssa tekisi tai miten pitäisi yhteyttä.

Vierailija
46/50 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP siis mustasukkainen isäsi uudelle naiselle ja hänen lapselleen antamasta huomiosta/rahoista? Ikävää, että isäsi rikkoi perheenne, mutta uusi nainen ei ole mitenkään osallinen asiaan. Kysy isältäsi, miksi hän ei vietä enemmän aikaa teidän kanssa? Jos välit äitisi kanssa ovat tulehtuneet, voi siinä olla yksi tekijä.

Vierailija
47/50 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet (ainakin kohta) aikuinen ja vastuussa itse itsestäsi. Samaten ovat äitisi ja isäsi. Nyt keskityt itseesi ja kirjoituksiin. Sinun velvollisuutesi ei ole huolehtia äitisi mielenterveydestä tai kuunnella isäsi uusia parisuhdekuvioita. Ensinnäkin voit tehdä isällesi selväksi, ettei enää kerro noista jutuistaan sinulle. Ne eivät pohjimmiltaan sinulle edes mitenkään kuulu. Elatusvelvollinen isäsi on vielä nuoremmista lapsista ja sinustakin vielä opiskeluajan, kunnes pystyt itsesi elättämään.

Vierailija
48/50 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voit ap, oppia sen, että valitset joskus paremman isän omille lapsillesi. 

Vierailija
49/50 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika siinä naisessa on?

Ei tuskin oo naisessa vikaa vaa isässä, joka laittaa muut asiat omien lastensa edelle vaikka ovat jo isoja, silti hämmästyttää jättää lapset äidin kaa sitten tulee uusi ihminen joka odottaa lasta isä haluaa olla naisen että lapsen elämässä. Eli ap varmaa tarkoittaa isänsä ei ollut läsnä.

Niin eli taas haukutaan naista miehen teoista. Nainen on naiselle susi.

Lapsen oikea isä jätti, ja hupsista vaan kun tapahtui jotain taianomaista, eli se rakkaus iski kuin salama taivaalta seuraavaan mieheen. Ja vielä oudompaa on, kun ihan toinen mies alkaa kustantaa naisen elatusta ym. Vai onko se nyt niin kummallista, kun tuntuu siltä, että olen samanlaisia tarinoita kuullut jostain ennenkin?

Näin naisille vaan tapahtuu, eihän ne mitenkään tarkoituksella, ei toki. Lompakkoloinen? No hui, ihan kauhea sanakin!

Meillä oli naapurina tällainen, joille näitä hassuja juttuja sattui. Ensin vahingossa rakastui toisen naapurinsa mieheen, mutta sai pakit ja naisen raivon päälleen. Seuraavaksi rakastui mun mieheen. no senhän arvasi miten siinä kävi :D Välillä rakastui pariin muuhunkin naapurin ukkoon, kunnes tuon ekan vaimo kuoli aivoverenvuotoon ja tie oli vapaa. Söi elävältä surun murtaman miehen, olihan se hirvittävää. Mies itki vaan, ja tämä kusipää ei hellittänyt. Meni onneton miesparka panemaan, ja herrasmiehenä korjasi jäljet. Ihan sama kuin olisi humalaisen sänkyynsä taluttanut. Mutta ihan vahinkojahan nämä ovat.

Yritä nyt ymmärtää, että ap:n isä on tarinan roisto. Hän jätti perheensä. Ihan omasta päätöksestä. Ap ei ole ainakaan vielä missään viestissä sanonut, että isä olisi lähtenyt tämän kyseisen naisen matkaan jättäen perheensä. Ap on vihainen, ja ihan syystä, isällensä, mutta tällä naiselle on turha vihoitella. Ap ei vaan hyväksy sitä seikkaa, että koko sopan vastuun kantaa vain ja ainostaan hänen isänsä. Uusi nainen ei tietääkseni ole huijannut tai pakottanut miestä mihinkään.

Mistä sinä tiedät että isä on tarinan roisto ja jätti perheensä? Aivan mainiosti voi myös olla, että äiti jätti miehensä. Aika harvoin mies vain kyllästyy perhe-elämään (ero jo pari vuotta sitten) ja lähtee jatkamaan eloa yksin (uuden naikkosen kanssa oltu yhdessä viikkoja max kuukausia).

Jos mutsi on heittänyt isän pellolle/esim henkisellä väkivallalla karkoittanut niin tarkoittaako se sitä että isän kuuluu hamaan hautaan asti elää yksin? Uusi ihmissuhde parin vuoden päästä ei ole mitään roistomaisuutta, vaikkakin se nyt hieman erikoisesti pitää sisällään tuon uuden melkein-sisaruspuolen aplle.

Vierailija
50/50 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isäsi mieltää asian niin, että hän voi olla isänomainen aikuinen heidän yhteiselossa, ja auttaa pitämään lapsesta huolta.

Jos hän ja nainen ovat vasta tunteneet viikkoja tai kuukausia hänestä voi tulla isä virallisestikin vain jos hän joko menee nyt heti naimisiin naisen kanssa TAI adoptoi lapsen syntymän jälkeen. Jos he eivät ennen syntymää ole asuneet yli 6kk avoliitossa hän ei voi vain ilmoittautua isäksi, vaan lastenvalvoja lähtee selvittämään isyyttä. Turhaan siis vielä pelkäät perintösi puolesta AP.

Toki kuvio kuulostaa hieman erikoiselta mutta myös siltä että isäsi on ollut hyvin yksinäinen (ja sinä et ehkä tiedä kaikkia taustoja siinä, miksi hän ei ole enemmän tekemisissä pikkuveljesi kanssa - erossa on AINA kaksi osapuolta eikä se jätetty ole aina se syytön uhri...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi