Mitä katsot naisessa ensimmäiseksi?
Minä katson kasvoja ja silmiä. Naisen pitää olla kasvoiltaan todella kaunis. Sen jälkeen katson, että on hoikka.
Kommentit (26)
Mä en edes noteeraa lihavia eli eiköhän se sitten ole hoikka kroppa mihin ekana kiinnitän huomiota.
Kasvoja. Takaapäin katsoessa persettä.
Camel-toen checkkaan salilla aina ekana. Kyllä on meinaan seksikäs sellainen pullea pimppi!
onko aasialainen. jos on olen kiinnostunut. muuten tulee muitakin vaatimuksia
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes noteeraa lihavia eli eiköhän se sitten ole hoikka kroppa mihin ekana kiinnitän huomiota.
Sama täällä, "runkohan" se tulee tsekattua ensin. Löysyys ei kiinnosta...
Vaatteet. Tykkään katsella millaisia tyylejä muilla naisilla on. Salaa katson onko hyvä takapuoli ja onko se parempi kuin omani. Näin kerran uimalassa törkeän hyvät rinnat. Haluaisin itselleni juuri sellaiset.
Ensin katson millaiset housut ja sitten onko juurikasvua.
ghdfgfdgh kirjoitti:
Kasvoja. Takaapäin katsoessa persettä.
Alapeukutuksia tälle, ihan oikeasti? "Väärät mieltymykset ja biologiset ohjaukset". :D
Voi teitä. Mitä pitäisi katsoa, teidän sieluanneko? Ei tahdo millään näkyä, tiedättekö? Kasvakaa aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä.
Plaa plaa plaa. Toivottavasti tää oli provo.
Katson löytyykö aataminomenaa ja yritän selvittää, virtsaako seisaaltaan ja löytyykö pöksystä kulli.
Tutkailen lorttosen vartaloa päästä varpaisiin ja lipsuttelen kielelläni jos koen, että voisin ottaa siitä pillunkantotelineen käyttööni.
Kasvoja, onko kaunis. Sitten kroppa, että onko hyväkroppainen eli lihava vatsa- ja selkämakkaroilla
"Naisen pitää olla kasvoiltaan todella kaunis." Entä, jos nainen ei ole kasvoiltaan todella kaunis?