Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen vaalikone aukesi

Vierailija
09.03.2017 |

Tuolta pääsee http://bit.ly/2m34HIz

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä.

Paras ehdokas (73%) itselle tuli SKP:stä...

Olen vauras maahanmuuttokriittinen Etelä-Helsingistä.

Vierailija
2/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä ja "yllättäen" kokoomus ja vihreät oli kauimpana mielipiteissä.

Vierailija
4/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa ja luultavasti yllättymässä, millaisia ehdokkaita se minulle tarjoaa. Puolueen, jonka ehdokasta äänestän, olen kuitenkin jo melko varmasti päättänyt. En ole koskaan äänestänyt vaalikoneen tuloksen perusteella.

Vierailija
5/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, Kommunistisen puolueen ja Feministisen puolueen ehdokkailla suurin osuvuus. Kolmanneksi parhaiten Vihreillä, ja sen puolueen ehdokasta aion taas äänestää nytkin, kuten aiemminkin.

Vierailija
6/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Käyn katsomassa ja luultavasti yllättymässä, millaisia ehdokkaita se minulle tarjoaa. Puolueen, jonka ehdokasta äänestän, olen kuitenkin jo melko varmasti päättänyt. En ole koskaan äänestänyt vaalikoneen tuloksen perusteella.

En  ole minäkään, mutta tänä vuonna voisin niin tehdä.

Surettaa monet asiat omassa kunnassani Helsingissä, enkä löydä hyvää ehdokasta.

Vierailija
7/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketä tuossa oli jo esillä A.A ihan hyvät vaalilupaukset, kannatan häntä ei tarvinnut enempää edetä.

Vierailija
8/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä näpyttelemässä, mutta jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin tulos on ihan haistapaskatasoa, sillä ehdokkaat valehtelee niihin minkä kerkiää, eivätkä vastaa rehellisesti, vaan siten kuin olettavat suurimman osan äänestäjistä odottovan vastattavan.

Joskus olen käynyt katsomassa vahnoja vastauksia ja ne ovat olleet todella kaukana siitä politiikasta mitä edustaja on myöhemmin harjoittanut.

Vierailija
9/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy käydä näpyttelemässä, mutta jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin tulos on ihan haistapaskatasoa, sillä ehdokkaat valehtelee niihin minkä kerkiää, eivätkä vastaa rehellisesti, vaan siten kuin olettavat suurimman osan äänestäjistä odottovan vastattavan.

Joskus olen käynyt katsomassa vahnoja vastauksia ja ne ovat olleet todella kaukana siitä politiikasta mitä edustaja on myöhemmin harjoittanut.

Tämän lisäksi isot puolueet pistää tuntemattomia ehdokkaita vastaamaan muitten puolueiden ideologian mukaisesti, että saadaan kalastettua lisää ääniä typeryksiltä. Kokoomus ainakin tekee tätä.

Vierailija
10/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Kannattaa ainakin käydä katsomassa että mitä se ihminen on vastaillut ketä olet aikonut äänestää.

Itselle on ensimmäinen kynnyskysymys se että ehdokkaani täytyy vastata näihin vaalikoneisiin. En äänestä sellaista joka ei kerro mielipiteitään tai vieroksuu tekniikkaa.

Vierailija
11/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lisäksi isot puolueet pistää tuntemattomia ehdokkaita vastaamaan muitten puolueiden ideologian mukaisesti, että saadaan kalastettua lisää ääniä typeryksiltä. Kokoomus ainakin tekee tätä.

Ottakaapa huviksenne sellainen asenne kyselyyn että olette muka rikas, hyvätuloinen ja menestyvä ihminen. Ei kuule löydy ehdokasta, koska kaikki ehdokkaat ovat muka köyhän ja kiepeän asialla. Kuka rikkaiden etuja ajaa?

Vierailija
12/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjessä 5 kokoomuslaista, kuten aina ennenkin vaalikonetta kokeillessani.

Vierailija
13/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo oli valaisevaa! 4 ensimmäistä lähes samoilla prosenteilla on vasemmistoliitto, kokoomus , vihreät ja persut. Miten tuo edes voi olla mahdollista!  Ja demareita kun ajattelin äänestää...

Pitääkin tarkistaa mistä minä juuri niiden kanssa olen eri mieltä kun noinkin sekalainen sakki kuitenkin tuli kärkeen.

Vierailija
14/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaalipuoluetta tarjoaa Helsingissä

Vierailija
15/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin löysin hyvän ehdokkaan nopeasti. Puolueelle olin avoimempi kuin ennen ja äänestänkin sellaista, jota en ole aiemmin.

Vierailija
16/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos linkistä.

Oliko Olli? Se on kyllä hyvä tyyppi.

Mutta en mä skp:tä pysty äänestämään :D

Vierailija
17/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Aku Ankkaa

Vierailija
18/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos linkistä.

Oliko Olli? Se on kyllä hyvä tyyppi.

Mutta en mä skp:tä pysty äänestämään :D

Ei, JP. EN ole koskaan äänestänyt SKP.tä. Nyt mietin.

Vierailija
19/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Olli? Ja miksi on hyvä tyyppi? 

Vierailija
20/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Olli? Ja miksi on hyvä tyyppi? 

No siis kun minäkin olen aika lailla lähinnä naureskellut vihreille ja muulle vasemmistolle viime vuosina. Olin eilen Helsingissä vaalitilaisuudessa, jossa oli joka puolueesta edustaja paikalla. Ja tämä Olli, SKP, sekä vihreiden ehdokas olivat kirkkaasti fiksuimmat ja eniten itseni kanssa samaa mieltä. Tämä SKP:n kaveri on tehnyt 30 vuotta sosiaalityötä Helsingissä. Hän tietää mistä puhuu.

Nyt sitten mietin, äänestänkö huippuhyvää tyyppiä vastenmielisestä puolueesta, vaiko hyvää tyyppiä paremmasta puolueesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi