Mitä tapahtuu jos vegsu syö vahingossa lihaa?
Tuleeko manaajaoksennusefekti... YÖÖÖÖÖÖÖÖKKKK!!!
Kommentit (72)
Voi mennä vatsa sekaisin. Ja tietenkin varmasti morkkis jos vahingossa näin pääsee käymään ja sen huomaa jälkikäteen. Luulisi sen kuitenkin suussa tuntevan.
Olen melko varma, että vegsu saa suolitukoksen ja muuttuu niskapaskantajaksi. 😱
Ei mitään. Kaikki on paskapuhetta.
Ei siinä mitään käy.
Miten kehtaa väittää tuollaista.
Ei sellaista ole kuin kasvisruokavalio.
Täyttä paska puhetta.
Palaa poroksi niinkuin vamppyyrit jotka joutuvat päivänvalon kanssa kosketuksiin. Hohhoijaa..
Kokemukseni mukaan ei mitään. Kerran sorruin matkalla kauheassa darrassa syömään valtavan kebab-aterian jossa oli lihaa vaikka kuinka, 16 vuoden vegetarismin jälkeen. Maha ei mennyt sekaisin eikä mitään. Tosin sen verran ankara oli itse darra että mitään kovin vähäistä lihan aiheuttamaa huonoa oloa ei olisi edes huomannut :D
Ei mulle ainakaan tapahdu mitään. Kertausharjoituksissa vedin viikon lihaa eikä tuntunut missään aloittaminen eikä lopettaminen.
Miyä tapahtuu jos tulee kriisi/nälänhätä ja kasviksia/hedelmiä/soijaa ei kuljeteta ulkomailta? Kuoleeko vegsu mieluummin vai syökö sitä, mitä on?
Vai saako vegsu Afrikasta hätä-apua?
Kyllähän se voi aiheuttaa melkoisia omantunnontuskia jos uskonnollisista syistä menee syömään.
Varmaan riippuu henkilöstä. Kaverini, joka oli ollut monta vuotta kasvissyöjä, söi kerran vahingossa kastiketta, jossa oli lihaa ja sanoi, että maha oli mennyt aivan sekaisin.
Kasvaa kulmahampaat ja kuola valuu lihatiskin edessä kuten ennenkin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se voi aiheuttaa melkoisia omantunnontuskia jos uskonnollisista syistä menee syömään.
Siis uskonnollisista syistä on tämän tien valinnut ja menee syömään.
Tulispa sellainen kriisi et Suomessa ei peruna kasva niin saiskin jotain vaihtelua..
Vierailija kirjoitti:
Miyä tapahtuu jos tulee kriisi/nälänhätä ja kasviksia/hedelmiä/soijaa ei kuljeteta ulkomailta? Kuoleeko vegsu mieluummin vai syökö sitä, mitä on?
Vierailija kirjoitti:
Niin et meinaat että jos on sota niin pekonia on jatkuvasti rekkalasteittain mutta perunaa, porkkanaa, lanttua jne ei kun ei voi ulkomailta tuoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskonnollisista syistä on tämän tien valinnut ja menee syömään.
...Vai sulkeutuuko portit kertakaikkisesti "paratiisiin" ja on erottava uskosta?
Olin kasvissyöjä, mutta aloin syömään muutama vuosi sitten taas lihaa. Alussa pieretti ihan hirveästi, tuli oikein semmosia lihapullapieruja. Nyt on onneksi jo rauhoittunut.
Varmaan riippuu henkilöstä. Kaverini, joka oli ollut monta vuotta lihansyöjä, söi kerran vahingossa kastiketta, jossa oli kasviksia ja sanoi, että maha oli mennyt aivan sekaisin.
Korttipakka.
Vierailija kirjoitti:
Olin kasvissyöjä, mutta aloin syömään muutama vuosi sitten taas lihaa. Alussa pieretti ihan hirveästi, tuli oikein semmosia lihapullapieruja. Nyt on onneksi jo rauhoittunut.
Pidä lihapullas kaukana.
Ei.