Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Monen miehen mielestä unelma kroppa naiselle"

Vierailija
09.03.2017 |

"MUODONMUUTOKSIA ESITTÄÄ, ETTÄ NAISIA ARVIOIVA KATSE ON MIEHINEN. Dokumentissa lajiliiton johtaja Ville Isola toteaa, että bikini fitness -kroppa on ”monen miehen mielestä unelmakroppa naiselle”. Kilpailutilanteissa tuomaristoissa näkyy runsaasti vanhempia, ylipainoisia miehiä."

Jotenkin ällöttävää, ja tähän vapaaehtoisesti suostutaan..:(

http://www.hs.fi/nyt/art-2000005120135.html

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkään näköisiä ilmestyksiä, ei tippaakaan naisellisuutta. Noita kuvia silmäillessäni mieleeni juolahti drag queenit. Ei tippaakaan sellaista feminiinistä pehmeyttä (ei liikalihavuutta). Yököttävää suorastaan.

M34

Vierailija
62/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Missä aitous, herkkyys, kauneus, lempeys ja ilo, jotka nuoren naisen elämään saisivat kuulua? Oranssia lihaa, nälkää ja teeskentelyä.

En ole mikään bikinifitness-kisaaja, mutta en siltikään koe olevani lempeä tai herkkä, vaikka olenkin nuori nainen. Aika sovinistinen näkemys sinulla.

Olin just tulossa sanomaan samaa. Kaikki nuoret naiset eivät ole lempeitä, herkkiä tai kauniita (kaikkia kolmea tai mitään näistä) eikä osaa kiinnostakaan tavoitella yhtä tai kaikkia kolmea näistä elämänsä kulmakiviksi. (Ilo ja aitous lienevät sen sijaan universaalisti tavoiteltavia asioita kaikille ihmisille.) Esimerkiksi itseäni ei hirveästi kiinnosta tämä lempeyden, herkkyyden ja kauneuden kombo elämän ohjenuorana, vaikka noissa kaikissa on puolensa joissakin tilanteissa, yhdistettynä muihin juttuihin. Sen sijaan koen noiden nostamisen muun, esimerkiksi uteliaisuuden, omanarvontunnon, itsensä kehittämisen ja suoraselkäisyyden ohi aika surullisena.

Toisaalta taas bikini fitness -tyypit voivat vallan mainiosti olla aitoja, herkkiä, kauniita, lempeitä ja iloisia. Jos ei mennä syömishäiriön tai muun mielenterveyden ongelman puolelle, tuo on harrastus, joka ei tee kaikista harrastajistaan tunne-elämältään ja mielensisällöiltään identtisiä, vaikka se muokkaakin ulkonäköä yhtenäiseen suuntaan.

Hyviä pointteja! Nuo luettelemani ominaisuudet tuli ekana mieleen kun mietin, millainen on omasta mielestäni ihana nainen. Tietysti älykkyys, rohkeus, peräänantamattomuus ja kaikki muut mainitsemanne hyveet ovat tärkeitä meille kaikille, ja varmasti jokaisesta jotain löytyy.

t. Alkuperäisen kommentin kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.pippalaukka.fi/fi/onko-bikini-fitness-pahoinvointiurheilua/

Kyllä tuo ajatuksia taas herätti, kun on taas ilmiö joka menee täysin övereiksi liian monilla. 

Vierailija
65/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillu näkyy paremmin kun on thigh gap. Itse olen nainen, biseksuaali. Minulla värähtää jalkovälissä lähes ainoastaan todella laihojen naisten kuvia katsoessa, mutta todellisuus on eri. Nainen luonnossa on paljon muutakin. Naisen on hyvin paljon vaikeampaa pitää rasvaprosentti alhaalla ja lihakset näkyvillä, ellei halua täysin ajatella ruokaa polttoaineena ja ryhtyä vegaaniksi. Keskimäärin näin. Eivätkä kaikki tajua että fitnessmalleista suurimmalla osalla ei ole kuukautisia. Miehet haluaisivat usein kuuman misun, synnyttävän naisen ja kotivaimon jota pettää, samassa pakkauksessa.

Vierailija
66/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaton keho oranssilla feikkirusketuksella ja kumitisseillä, ei kiitos.

Kumitisseistä olen samaa mieltä. Tässäkin ketjussa haukutaan noiden naisten ulkoanäköä, varsinkin tekorusketusta ja olematonta rasvaprosenttia. Mutta tuo on kilpailutilanteessa. Kilpailujen ulkopuolella kroppa näyttää paljon terveemmällä ja silloin on unelmakunnossa.

Vierailija
67/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaton keho oranssilla feikkirusketuksella ja kumitisseillä, ei kiitos.

Ja elämänsisältönä, 24/7 kalorien laskeminen, maaninen ruokailutottumuksien kyttääminen, sekä "treenaaminen"

ei kiitos.

Vierailija
68/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi näkökulma täältä body fitness-kisaajalta. Entäs sitten kun sinulla on se täydellinen kroppa miesten mielestä? Sinua esineellistetään ja muuta, vaikka sinussa on niin paljon muutakin. Itse rakastan treenaamista, se on elämäntapa, en todellakaan tee sitä miesten miellyttämiseksi.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, miten sä kestät tuota? Rakastan itsekin treenaamista, mutta nautin siinä eniten sekä siitä itsensä haastamisesta ja hyvästä olosta että siitä, kuinka voi havaita kehittyneensä omassa jutussaan. Tuntuisi tosi ankealta, että mun oma jutussa niitä työn tuloksia arvioitaisiin asteikolla "yleisvaikutelma, ryhti, kauneus", eikä enemmän sellasilla "pystyn ja osaan" -mittareilla.

Ootko ikinä miettinyt, että kanavoisit treeni-innon johonkin muuhun? Vai onko bf tuntunut aina omalta lajilta? Lisäksi: mikä siinä vetoaa ja miten se palkitsee? Eikö pärjäämisen ja onnistumisen iloakin aina varjosta semmonen tunne siitä, että ei pärjännyt, koska on treenannut helvetin kovaa, vaan koska on nätti naama ja luonnostaan hyvät mittasuhteet? Ainakin itsellä on aina tuo, että kisaamisesta on vaikea saada sellasta menestymisen ja osaavuuden tunnetta, jos osaanotto on ollut jotenkin ei-urheilullisen perustein rajattu tai rajoittunut.

T. Se joka pitää bikinifitnessaajia urheilijoita, mutta ei pidä bikinifitnesstä urheiluna

En ole edellinen kirjoittaja, mutta body fitness ei ole sama kuin bikini fitness, niissä molemmissa on eri arvostelu perusteet.

Ryhti, yleisvaikutelma ja kauneus olivat suomenfitnessurheilu.fi-sivustolta poimittuja body fitnessin arviontikriteerejä, jotka ovat pilkulleen samat kuin bikini fitnessissä, kuten myös "kehon tasapainoisuus ja muoto". Body fitnessissä oli toki näiden lisäksi vielä lihasten harmonia.

Vierailija
69/80 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun surullista, siis ihan vitun surullista. Nuoret ja fiksut naiset tuhlaavat aikansa paskaan ollakseen miesten pällisteltävinä. En tiedä suunnilleen samanikäisenä miehenä melkein mitään asiaa mikä harmittaa enemmän kuin nuori nainen pelaamassa patriarkaatin ja kapitalistin pussiin. Miten paljon nuokin naiset voisivat oppia ymmärtämään maailmaa ja kehittää itseään henkisellä tasolla jos käyttäisivät aikansa ennemmin vaikkapa kirjojen lukemiseen.

Tasa-arvoista yhteiskuntaa ei rakenneta missään vitun bikinifitness-kisoissa tai kuntosalilla.

Vierailija
70/80 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aiemmin bikinifitness kisaajan kanssa. Tapasimme offilla ja kaikki oli taivallisen hyvin, toki alkuihastuskin vaikutti positiivisesti suhteeseen. Kun sitten jonkin ajan kuluttua hänen valmistautuminen kisoihin alkoi, muuttui suhdekin sen myötä.

Koko fitness oli minulle vierasta enkä ollut tajunnut kuinka suuri merkitys esim. someilulla on. Vaikka hän laittoi harkiten omia pyllykuviaan someen, niin tuntui että hänen elämä siirtyi kokonaan someen. Piti kuitenkin näkyä siellä koko ajan jollakin tavalla, sponssien vuoksi muka.

Koin todella ahdistavana kun yhdessä treenatessamme, hän saattoi treenata posetusta milloin missä. Privaatisti kivaa katsottavaa, mutta tuntui todella pahalta kun hän teki tätä salilla muiden treenaajien edessäkin. Keimailua ja flirttaamista peilille. Tosin ei bikineissä, vaan trikoissa. Sanomattakin selvää, että muidenkin miesten verenkierto pysähtyi sillä seisomalla...

Tuo loukkasi minua, koska se oli niin hiton huomionhakuista touhua. Mutta tämä tietenkin väitti että tarkoituksena ei ole hakea miesten huomiota :) Omakin treeni kärsi tuosta hitosti.

Mistään muusta hän ei dieetillä  innostunut enää puhumaan, kun ruoasta ja omasta kunnostaan. Mitä oli syöty ja mitä sai vielä syödä tänään.  Ja koska energiaa piti säästää, ei tehty muuta kun pantiin. Se oli suht kivaa :)

Tuo jatkuva peilin kautta itsensaä mittaaminen oli järkkyä. Onko perse tarpeeksi kireä? Onko etureidet liian lihaksekkat? Joskus mietin että tarpeeksi kireä  kenelle? Kaunis nuori nainen muuttui kuivaksi ja lihaksekkaaksi, kasvot olivat lommoilla, ja näin jälkikäteen sanottuna näky oli outo. En tunnistanut edes ulkomuodollisesti enää.

Kaikkein pahinta oli pinnallisuus. Jatkuva ripisien, kynsien , hiusten, huulten hoidattaminen, Siis aivan nonstoppina. Oli niin helvetin tärkee olla just sen näkönen että herättää huomiota. Rinnat oli jo laitettu edellisen poikakaverin kanssa. Valtaviksi. Kiitos hänelle :)

Mietin välillä myöskin, että pettääköhän minua miesvalmentajansa kanssa, koska suhde vaikutti todella läheiseltä. Tyttö kysyi lupaa ihan kaikkeen valmentajaltaan. Jeesus että oli raivostuttavaa.

En halunnut lähteä kisoihin kannustamaan, koska koko touhu oli niin sairasta että halusin vaan eroon tyypistä. Jos jotain positiivista täytyy löytää, niin tämä tyyppi oli yli-innokas harrastamaan seksiä. Offilla tuo oli kivaa, mutta kisakunnossa niin tuo kuivuus ja lihasten määrä alkoi kyllä laskemaan omaa innostustani.

Vierailija
71/80 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset noita anorektikkoja enemmän ihailevat kuin miehet.

Vierailija
72/80 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä, annetaan nuorten ja kauniiden naisten pelata pelata vapaasti patriarkaatin ja kapitalistin pusseilla. Olen vanhempi herrasmies jonka harrastuksena on deittailla näitä kauniita yli 20v fitness harrastajia. Suht hyvin toimeentulevana ja fyysisesti vieläkin huippuluntoisena minulla on ilo viedä karkki edes hetkellisesti nuorten miesten edestä :)

Vierailija
73/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir William kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä, annetaan nuorten ja kauniiden naisten pelata pelata vapaasti patriarkaatin ja kapitalistin pusseilla. Olen vanhempi herrasmies jonka harrastuksena on deittailla näitä kauniita yli 20v fitness harrastajia. Suht hyvin toimeentulevana ja fyysisesti vieläkin huippuluntoisena minulla on ilo viedä karkki edes hetkellisesti nuorten miesten edestä :)

Onko Porvoon Elite fitness clubilla ruuhkaa kesän ja rantakuntokauden lähestyessä?

Vierailija
74/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole monen mielestä 😁

Vierailija
75/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista paskaa.

Ensinnäkin en tiedä ketään jonka mielestä nuo olisi unelmavartaloita.

Toisekseen, miksi Hesari on niin kärkäs ylipainoisia vanhoja miehiä kohtaan? Ne sen leivän Hesarinkin pöytään tuo yhdessä vanhojen ylipainoisten naisten kanssa. Tosin leipä on käsittääkseni sanomalla käymässä aina vaan kapeammaksi. Ehkä lukijakunta ei tykkää kun heitä haukutaan..

Vierailija
76/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuosta drag queen -kilpailusta huolimatta muistaa, että miesten mielestä 50 % naisista on keskivertoa paremman näkösiä, mutta vain 20 % miehistä on naisten mielestä keskivertoa paremman näköisiä. 

Vierailija
77/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten joku edelleen haluaa tuohon myllytykseen itsensä pistää. Onhan näitä varoittavia esimerkkejä julkisuuteenkin tullut, kun kroppa on mennyt ihan sekaisin tuosta jojoilusta.

Vierailija
78/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä haukkuu fitness-vartalon, silikonit, tekoripset ja vastaavat sen takia, että eivät saa sen näköisiä naisia. Deittisivustojen kauneimmat naiset saavat ulkonäön arvottamisessa miehiltä ääripään tuloksia, puolet pitävät rumina ja puolen kauniina kun taas tavalliset arvostellaan tavallisiksi. Olen aivan varma, että kauniita haukutaan rumiksi miesten toimesta miesten oman riittämättömyyden takia. Kukaan ei muka pidä treenatuista vartaloista, mutta silti esimerkiksi tälläkin tavallisella kadun tallaajalla on neljä miljoonaa instagram-seuraajaa

https://www.instagram.com/p/BQN5FciA8ge/?taken-by=annanystrom&hl=fi

Vierailija
79/80 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä todellakaan kiinnosta mikään vitun botoxpillu =D

Vierailija
80/80 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaimomatskua ja sit on panokavereita. Fitnessvartalot ja pinnallisuus sopii paremmin jälkimmäiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi