Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuutto ja taloudelliset ongelmat

N27
09.03.2017 |

Hei ystävät, kaipaisin kommentteja. Olen ollut parisuhteessa 1,5 vuotta, emme asu yhdessä. Yhteen muuttamisesta on kyllä puhuttu useaan otteeseen. Mies ei ole ollut valmis enkä ole halunnut kysellä/painostaa. Nyt näyttää siltä että mies on jäämässä työttömäksi ja raha aiheuttaa riitaa. Haluaisin tarjota taloudellista apua ja tuntuu turhalta maksaa kahta vuokraa kun hällä on muutenkin tiukkaa. Puhuttiin asiasta ja tuli iso riita. Mies ei halua olla taloudellisesti riippuvainen naisesta ja sanoi, ettei itse olisi valmis jakamaan rahojaan mun kanssa jos tilanne olisi toisinpäin. Onhan se totta että pelkän rahan takia ei pidä muuttaa yhteen. Toisaalta nukumme muutenkin lähes joka yö yhdessä. Vähän umpikujalta tuntuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinulla on muuttaa yhteen?

Vierailija
2/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä riidan aihetta tuossa on? Mies ei halua sun rahoja, ja hänellä on oikeus kieltäytyä niistä. Olet tarjonnut apua, hän ei halua sitä, ja sillä sipuli. Asutte edelleen omissa kämpissänne ja mies hoitakoon raha-asiansa kuten parhaaksi näkee. Miksi draamailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt aikuisen miehen elää elämäänsä rauhassa. Sinä tarjosit apua, ei kiinnostunut. Nyt rauha.

Vierailija
4/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, etti mies ole varma sun suhteen. Voisiko olla näin? Monet on muuttanu yhteen lyhyemmänkin ajan päästä. Minusta tuossa voisi olla vakavan keskustelun paikka. Ihan millaiset tulevaisuudenkuvatkin teillä on.

Vierailija
5/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tässä oon miettiny, että ehkä minä yritän kiirehtiä turhaan. Se vaan harmittaa katsoa vierestä kun toisella on tiukkaa ja itse pystyisin auttamaan. Ap

Vierailija
6/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi muuttaa, jos olisin sen jälkeen toisesta taloudellisesti riippuvainen. 

Vierailija
7/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo kertoo vain hyvää miehestä. Ehdottomasti hänen ykkös hommansa nyt on löytää uusi työpaikka. Muutot yms. jutut voidaan hoidella sitten kun hänen työllisyystilanteensa on taas vakaa.

Tuollainen auttaminen kannattaa sitten lopettaa alkuunsa. Minulla oli tuollainen kaveri, joka yritti aina tuputtaa apua. Homma meni siihen, etten voinut paljastaa hänelle työttömyyttäni, koska hän olisi heti tuputtanut rahaa. Onpa kiva sitten säästää työttömyyskorvauksista että voi maksaa takaisin. Tietysti auttajat aina sanovat ettei tarvitse maksaa takaisin, minähän vain autan sinua, mutta sisällä kytee lopulta katkeruus. Usko minua kun sanon, opettele pois kiltin tytön roolista, tai sinusta tulee vanhempana todella katkera akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi