Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se normaalia että paino heittelee n. 2-3kiloa

Vierailija
09.03.2017 |

Olin eilen kaverin synttäreillä.
Tuli syötyä aivan törkeän paljon.
No painoa lisää tänä aamuna melkein kolme kiloa.
Niin onko tämä kolme kiloa nyt sitten rasvaa vai voiko mahdollisesti normaali ruokavalioon palatessa poistua tämä kolme uutta kiloani?
Onko mahdollista että tämä on ns. Pysyvä painon muutos vai väliaikainen jos ymmärrätte mitä tarkoitan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki se on läskiä. Eihän 3 kiloa ole kuin reilu 20 000 kcal, että sen verran helposti syö yksillä synttäreillä.

Vierailija
2/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs kakalla, niin paino putoaa 2 kiloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Nestettä ja turvotusta. Mulla vaihtelee joka päivä kilon verran.

Vierailija
4/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypäs kakalla, niin paino putoaa 2 kiloa...

Itse olenkin juuri laihduttamassa 💩

Vierailija
5/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola ja hiilarit turvottavat. Synttäreillä lienee ollut suolaista ruokaa (esim. piirakkaa, nakkeja, lihapullia, lohta, sipsejä...) ja runsaasti, runsaasti hiilihydraatteja (kaikki taikinaleivonnaiset, sipsit, sokeria kakuissa, karkeissa, muffinseissa, jäätelöissä, pullissa...). Myös alkoholi turvottaa.

Syö pari päivää vähäsuolaisesti ja käy kakalla, niin kyllä se siitä!

6/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Iltaisin paino voi olla sen pari-kolme kg enemmän kuin aamulla, vaikka ei olisi edes mitään syömisorgioita harrastanut.

Vierailija
7/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Keho ei millään ehdi vuorokaudessa syömääsi ruokaa muuttamaan rasvaksi, eli tuo kolme kiloa koostuu lähinnä mahassa ja suolessasi olevasta ruuasta, sekä suolan sekä muun ylimääräisen syömäsi ruuan keräämästä nesteestä. Huoli pois, yhden päivän syöpöttely ei sentään painoa kolmella kilolla nosta, mutta jos jatkat mieletöntä mässäilyä viikon, se alkaa jo olla mahdollista - tosin, kuten joku jo yllä totesikin, kolmeen kiloon tarvitaan se (HUOM. NOIN) 21000 kaloria, eli jos olet normaalipainoinen, normaalipituinen kevyttä työtä tekevä, kevyesti liikkuva nainen/mies, joudut viikon aikana syömään (HUOM. NOIN) 35000/39000 kaloria. Se tossa kevyemmässäkin, naisen viikottaisessa kalorimäärässä tarkoittaisi esim. n. 35:ttä 200:n gramman sipsipussia... tai suklaalevyä.

Vierailija
8/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kirjoitan niin hitaasti että kertasin näköjään samaa, jo mainittua. Sori!

7.

Vierailija
9/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivisesti yllättynyt kun kerrankin tuli näinkin monta asiallista vastausta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi