Onko sinulla jokin merkkilaukku?
Omistatko myös jotain muuta sen laukkusi merkkistä tuotetta esim.lompakon?
Kommentit (53)
Kaksi Calvin Kleinin laukkua ja lompakko. Kaksi Benettonia laukkua. Merkkejä nekin.
2 Louis Vuittonin laukkua
1 Prada
1 YSL
2 Chanelin laukkua.
1 Chanelin lompakko
1 Chanelin korttikotelo
1 LV:n lompakko
Laukkuja Hilfiger, Calvin Klein, Ralph Lauren ja lompakoista DKNY ja Guess.
Ted Baker lienee mun veskoista ainoa, jolla on joku mainittavampi merkki.
Jokin merkki siinä on, mutta en muista mikä. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Ostin sen neljä vuotta sitten halpahallin loppuunmyynnistä eikä ole tullut naarmuakaan, vaikka olen raahannut sitä mukanani päivittäin.
Ehkä vähän tilavampi voisi olla. Siellä oli tilavampiakin laukkuja, mutta niissä oli joku kromattu logo näkyvällä paikalla ja sellaisen kantaminen olisi hävettänyt liikaa.
Mulla on McKinleyn reppu. Ei muuta siltä merkiltä.
On mulla Guessin laukku ja liebeskindin lompakko.
Sit mulla on kaikkea kirppikseltä ostettua joiden merkkejä en muista.
On, mutta en muista sen nimeä. Merkki alkaa kuitenkin L-kirjaimella. Ostin sen koska pidin siitä ja vaikutti hyvälaatuiselta, en siksi, että se on jotain merkkiä.
On mulla Marimekon olkalaukkuja pari. (+vaatteita, mutta niitä ei lasketa)
Juu juu, mammoilla on Hermesiä, Chanelia, Pradaa... uskoiskohan?🤔
Lidlin muovikassi ja grillimaisteripaita.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, mammoilla on Hermesiä, Chanelia, Pradaa... uskoiskohan?🤔
Eikö tuollainen merkkisälä ole nimenomaan keskiluokkaisten suurimpia statussymboleja? AV-mammat ovat niiden todennäköisin käyttäjäkunta, juuri se, jolle noita kaupitellaan.
Reebokin ja Burtonin reppu plus kaikenlaisia kangaskasseja.
Korsia ja löytyy myös lompakko. Guessia on myös, mutta niitä tuskin lasketaan mukaan.
Michael Kors, pari Furlaa+lompakko ja Jimmy Choo. Viimeisen aitoudesta en ole ihan satavarma, se kun löytyi kirppikseltä. Aitoa nahkaa se kuitenkin on ja en ole löytänyt yksityiskohdista mitään epäilyttävää.
Yksi DKNY:n pienehkö/keskikokoinen nahkalaukku.
Mun lempilaukku on miehen mummon vanha käsilaukku 😊 On kestänyt loistavasti aikaa. Merkkilaukkuja en kaipaa.