Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella?
Luettele niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin ominaisuuksia. Tämä ketju nyt naistenpäivän kunniaksi. :)
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hankkinut mitään isompia traumoja seksin suhteen
Tyytyy elämässään johonkin tiettyyn saavutukseen, eikä koko ajan haikaile jotain suurempaa tai parempaa tai isompaa tai kalliimpaa tai jotain muuta, osaa olla tyytyväinen siihen mitä on.
Harmi. Mut raiskattiin nuorempana, niin en sitten ilmeisesti pysytellyt traumoista erossa.
Samoin mulla on koulutus, joka ei työllistä, joten osa-aikatyön ja työttömyyden sijasta ajattelin hakea korkeampaan koulutukseen, jossa on varma työllisyys.
Mies 36 vuotta kirjoitti:
Aivan loistava ketjun aihe.
Tässä on oma neljänkymmenen kohdan toivelista unelmien naisen luonteenpiirteistä.
1. Rakastava.
2. Lämmin.
3. Hellä.
4. Osaa kuunnella.
5. On hyvä kaveri.
6. Ei ole narsisti eikä itsekäs.
7. Ei ole riidanhaluinen.
8. Ei petä.
9. On lempeä luonteeltaan.
10. On ymmärtäväinen.
11. Ei ole väkivaltainen.
12. Ei ole manipuloiva.
13. Ei pyri alistamaan.
14. Ottaa toiset huomioon.
15. Omaa hyvän itsetunnon.
16. Ei yritä saavuttaa omia tavoitteita toisten kustannuksella.
17. Jolle ulkokuori ei ole kaikki kaikessa.
18. Ei ole kontrolloiva.
19. Järjestää omasta kalenterista yhteistä aikaa ja ymmärtää myös molempien tarpeen omalle ajalle.
20. Joka uskaltaa olla täysin oma itsensä ilman mitään peittelyä.
21. Jonka kanssa ei ole salaisuuksia.
22. Joka ei yritä muuttaa toista.
23. Joka haluaa olla reilu.
24. Joka ajattelee kaikessa yhteistä ja myös toisen parasta.
25. Haluaa saada lapsia ja rakastaa lapsia.
26. Ymmärtää isän merkityksen lapsille ja lasten merkityksen isälle.
27. Laittaa oman perheen toiminnassaan etusijalle.
28. Ei ole feministi ja arvostaa miehiä.
29. On naisellinen nainen.
30. Ei ole androgyyni.
31. Ei ole lesbo-, trans- tai biseksuaali.
32. Omaa konservatiiviset arvot - ei haikaile mistään polyamoriasta.
33. Tykkää liikunnasta ja luonnosta.
34. On eläinrakas.
35. Ei ole ylimielinen.
36. On empaattinen.
37. Haluaa toisen parasta.
38. Hyväsydäminen.
39. Ei ole ahne.
40. Ei ole materialisti.
Unelmien naisen kanssa voisi tehdä:
- Suunnitella tulevaisuutta.
- Rakentaa yhteistä kotia.
- Perustaa perhe ja saada lapsia.
- Laittaa yhdessä hyvää ruokaa ja kokeilla uusia reseptejä.
- Leipoa yhdessä.
- Viettää yhdessä koti-iltoja.
- Auttaa kaikessa toisiaan.
- Sovittaa molempien työt ja koti aina tilanteen mukaan lasten parhaaksi.
- Matkustella.
- Patikoida luonnossa ja tehdä retkiä.
- Valloittaa jokin matala vuori.
- Urheilla yhdessä.
- Olla piknikillä merenrannalla.
- Tavata ystäviä ja kavereita.
- Kannustaa toisiaan.
- Käydä teatterissa, ravintoloissa jne.
Saat kyllä aika kauan hakea, jos tuollaista etsit. Aika mahdottomat kriteerit sulla. Kokeile ensi kerralla tyytyä siihen, jos löydät jonkun, jolla on vain hyvä perse ja tissit.
Täällä edelleenkin nämä lihavat mammat, jotka eivät kestä katsoa itseään peilistä, mussuttavat kun joku mies ei haluakaan sellaista valasta kainaloonsa. Raukat. On teillä kestämistä kun ette edes itse pidä itsestänne :( Nyyh. Nooh, ei muuta ku karkkipussi kainaloon ja murheet lähtee.
Jare91 kirjoitti:
_Kireä_, posliini, ei lapsia, tisseillä ei niin väliä. Matala rasva%. Pitkät hiukset eikä mielellään mikään kusipää. _Vähän edellisiä kumppaneita_. Koulutuksella ei väliä mutta olisi hyvä että _antaisi piparia_ vähintään pari kertaa viikossa.
Tässä kirjoittaa taatusti hirveän huonolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies, jolla ei ole juurikaan aiempaa kokemusta naisista. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleenkin nämä lihavat mammat, jotka eivät kestä katsoa itseään peilistä, mussuttavat kun joku mies ei haluakaan sellaista valasta kainaloonsa. Raukat. On teillä kestämistä kun ette edes itse pidä itsestänne :( Nyyh. Nooh, ei muuta ku karkkipussi kainaloon ja murheet lähtee.
Jotenkin säälittävää, että näiden palstalla roikkuvien luuseriäijien on pakko vakuutella itselleen, että ne heihin nuivasti suhtautuvat kanssakirjoittajat ovat kaikki jotain "lihavia mammoja, jotka eivät kestä katsoa itseään peilistä" ja joita "kukaan mies ei halua kainaloonsa, raukkoja". Nooh, ei muuta kuin flesu handuun ja peiton alle nyyhkyttämään, kun ei taaskaan kelvannut edes sille "lihavalle mammalle". 😂
Ps. Vois teillä silmät tipahtaa päästä, jos joskus pääsisitte näkemään tämänkin "lihavan mamman"... terv. 24 v brunette, lapseton, bmi 20,2. (Ja kuulkaa, tasan ei irtoa tuollaisille luusereille huomiota kuin korkeintaan tälleen netissä silloin tällöin, kun sattuu olemaan muutama hetki joutoaikaa. Mutta sillähän te ääliöt ilmeisesti joudutte elämään, ette te muuten täällä alvariinsa notkuisi.)
Uusi asia on kyllä se, ettei nainen saisi olla biseksuaali. (Kaikki ihmiset kuitenkin on jossain määrin.)
Itse seurustelin nuorempana naisen kanssa, mutta sen jälkeen olen ollut kiinnostunut miehistä. Tuon takia kuitenkin karsiudun pois monien listoilta.
Vierailija kirjoitti:
Uusi asia on kyllä se, ettei nainen saisi olla biseksuaali. (Kaikki ihmiset kuitenkin on jossain määrin.)
Itse seurustelin nuorempana naisen kanssa, mutta sen jälkeen olen ollut kiinnostunut miehistä. Tuon takia kuitenkin karsiudun pois monien listoilta.
Olet nainen, jonka kanssa voisi varmasti viettää kivaa aikaa ja seurustella. Mutta jotakin vakavampaa... Ehkä ei sittenkään...
Kukaan vakavasti perhettä perustamassa oleva mies ei helposti sinusta kiinnostu - ehkä joku sinisilmäinen. Miehet ovat edelleen avioerotilanteissa altavastaajana. Ei auta vaikka mies olisi kuinka hoitanut kodin. Oikeudessa lapset määrätään edelleen äidille lähes poikkeuksetta. Biseksuaalisuus lisää avioeron riskiä huomattavasti. On tuplasti enemmän mitä varoa, kun molemmat sukupuolet kiinnostavat. Ystävästä voi tulla nopeasti jotakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niinpäin, että vauvapalstalla on parisuhteessa olevia äitejä, ja nykyään nähtävästi katkeria luuserimiehiä. Joille naisten palstalla provoilu on ainoa mahdollisuus saada kontakti naiseen.
Sori, mutta ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen, jonka kanssa voisi varmasti viettää kivaa aikaa ja seurustella. Mutta jotakin vakavampaa... Ehkä ei sittenkään...
Kukaan vakavasti perhettä perustamassa oleva mies ei helposti sinusta kiinnostu - ehkä joku sinisilmäinen. Miehet ovat edelleen avioerotilanteissa altavastaajana. Ei auta vaikka mies olisi kuinka hoitanut kodin. Oikeudessa lapset määrätään edelleen äidille lähes poikkeuksetta. Biseksuaalisuus lisää avioeron riskiä huomattavasti. On tuplasti enemmän mitä varoa, kun molemmat sukupuolet kiinnostavat. Ystävästä voi tulla nopeasti jotakin enemmän.
Tämän takia ei varmaan kannata koskaan kertoa olevansa bi. Muuten koko teksti oli aika järkyttävän ennakkoluuloista hölynpölyä. Onko joku bi antanut sulle pakit ja nyt se onkin ihan tyhmä ominaisuus? :D
Täydellinen nainen olisi kiltti, pienikokoinen, hiljainen, kirjallisuuden ja klassikkoelokuvien ystävä. Työssä käyvä, eläinrakas, uskollinen. Kokkaustaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ei varmaan kannata koskaan kertoa olevansa bi. Muuten koko teksti oli aika järkyttävän ennakkoluuloista hölynpölyä. Onko joku bi antanut sulle pakit ja nyt se onkin ihan tyhmä ominaisuus? :D
Aika lähelle arvasit. Olin aiemmin tuo sinisilmäinen hölmö. Ehkä ei saisi yleistää. Omat kokemukset ovat kuitenkin huonoja. Ex-vaimo karkasi naisystävänsä ja lastemme kanssa. En aiemmin ymmärtänyt, että seksuaalisuus kulkee joillakin sykleissä.
Täällä ihan tavismiehet vaativat itselleen jotakin kaunista fitnesspimua :D Luuletteko että tuollaiset kaikkein halutuimmat gimmat lähtevät jonkun perusmiehen matkaan? Ehei! Ne komeat jääkiekkoilijat, ja muut statusmiehet vievät tuollaiset kultakimpaleet nenänne edestä. Teille on niitä Tavis-Tiinoja kyllä tarjolla yllin kyllin, mutta veikkaan ettei ne teille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan tavismiehet vaativat itselleen jotakin kaunista fitnesspimua :D Luuletteko että tuollaiset kaikkein halutuimmat gimmat lähtevät jonkun perusmiehen matkaan? Ehei! Ne komeat jääkiekkoilijat, ja muut statusmiehet vievät tuollaiset kultakimpaleet nenänne edestä. Teille on niitä Tavis-Tiinoja kyllä tarjolla yllin kyllin, mutta veikkaan ettei ne teille kelpaa.
Sä olet unohtanut kolmannen kategorian, johon pääsee paljon helpommin - rentun. Ei naisten kanssa tarvitse olla komea, omata statusta tai olla edes jääpalloilija - riittää, että on renttu. Mitä pahempi renttu ja mitä vihaisemmaksi pystyy appiukon tekemään - sitä parempi. Anoppikin lämpenee, kun on osaa olla tarpeeksi renttu. Pitää olla vain tarpeeksi pokkaa ja kaikki on mahdollista.
Vaikea sanoa kun niin moni asia voi olla viehättävä. Mutta se tärkein joka ei onnistu 99,9% naisista: osaa ajatella miestä yksilönä ilman rivienvälistälukemisia ja yleistyksiä ja osaa kohdella miestä asiallisesti. Kaikki miehet eivät ole stereotyyppisiä känniääliöitä jotka ryyppäävät, katselevat vain naisen ulkoisia avuja seksi mielessään ja lopuksi raiskaavat tai hakkaavat turpaan. Vastavetona tällaiselle stereotyyppimiehelle stereotyyppinen nainen voikin sitten haistatella miten tahtoo ja ottaa ja jättää miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on, tietyllä tavalla, eli kiihottuu fyysisesti naisten välisestä seksistä. Suurin osa miehistä ei. Mutta yleistähän se on, että haluaa ajatella muidenkin olevan samanlaisia kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
Jare91 kirjoitti:
_Kireä_, posliini, ei lapsia, tisseillä ei niin väliä. Matala rasva%. Pitkät hiukset eikä mielellään mikään kusipää. _Vähän edellisiä kumppaneita_. Koulutuksella ei väliä mutta olisi hyvä että _antaisi piparia_ vähintään pari kertaa viikossa.
Tässä kirjoittaa taatusti hirveän huonolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies, jolla ei ole juurikaan aiempaa kokemusta naisista. :D
No minulla on reilusti yli 20 vuotta kokemusta parisuhteista yhteensä, penis on 19cm, ja voin sanoa että tuo nuorukainen on valinnut oikein fiksut kriteerit. Noilla kun menee niin voipi onnellinen elämä olla eessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia ei tarvitse olla kaunis, fitness-"pimu" kylläkin. Voinaamat tänne kiitos, parasta maailmassa (minulle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jare91 kirjoitti:
No minulla on reilusti yli 20 vuotta kokemusta parisuhteista yhteensä, penis on 19cm, ja voin sanoa että tuo nuorukainen on valinnut oikein fiksut kriteerit. Noilla kun menee niin voipi onnellinen elämä olla eessä.
No saattaa olla 19 cm pituutta, mutta paksuus lienee lyijykynän luokkaa jos normipinppi ei kelpaa vaan vaatimuksena on kireys. Ei normihepillä varustettu mies edes nauti tolkuttomasta kireydestä (tuntuu kuulemma pahalta, ei ollut kiva kuulla tätä). Vai tarkoittiko tuo kireys luonnetta?
Oon aika vaatimaton naisten suhteen, että ei hirveesti kriittisiä ominaisuuksia muutenkun että e-kupin tissit, hyvä perse, antaa sillon kun sanon, tekee hyvää ruokaa (oikeesti hyvää, ei mitään vegaanipaskaa vaan kunnon ruokaa) urheilee joka päivä ja sit mielellään tekis mallin töitä niin vois elättää mua siinä samalla kun itellä kaikki rahat tuppaa tuohon kaljaan menemään :)
On mulla. Mutta sulla on harvinaisen paskat vitsit.