Tarvitsisin apua!
Sain juuri ensimmäisen lapsen,ihanan tyttäreni Violan. Tytön isällä on ongelmia alkoholin kanssa ja hänellä on myös jotain mielenterveysongelmia. Minulla itselläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tytön isän törttöilyn takia on naapurit tullut muutaman kerran kyselemään,että onko vauvalla kaikki hyvin. Olen itse siis 21v. Mietin ihan tosissaan että antaisin tytön yksityisellä siotuksella, sellaiselle ihmiselle joka voi pitää tytön turvassa ja kasvattaa hänet hyvin. Onko kellään kokemusta siaisvanhemmuudesta tai lapsen siotuksesta? Minusta olisi ihanaa jos auttaisitte:)
P.S. kysyn teiltä lapsen pois antamisesta,sillä rakastan Violaa ja haluan että hänellä olisi hyvä kasvaa. Saa toki kysyä kaikkea tästä tilanteesta.
Kommentit (8)
Onko lapsen isällä esiintynyt väkivaltaa?
Jos on niin silloin on jo korkea aika antaa tyttö pois.
Ota asia puheeksi neuvolan tädin kanssa. Hän osaa neuvoa sinua eri vaihtoehdoissa.Tai soita sosiaaityöntekijälle. Lapsen pois antaminen ei ole ainoa vaihtoehto. Voit myös saada apua ja tukea lapsesta huolehtimiseen, vaikka pitäisitkin lapsen itse.
Minä (olen siis siasäiti) sain tyttäreni kun hän oli 2v. Olen aina pitänyt häntä omana tyttärenä. Hänen äitinsä käy meillä kylässä kerran kuussa. Eli minä kannatan yksityistä siotusta. Suomessakin on niin paljon ihmisiä jotka haluaisivat lapsen,mutta heille ei vain ole lapsia siunaantunut.
Kannattaa ottaa yhteyttä sosiaalityöntekijään, niin kuin joku jo sanoi. He voisivat auttaa.
Mun neuvo on tää: jätä se mies,ota lapsi ja lähe vetää sieltä. Kaikki säästyy yli määräiseltä harmilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun neuvo on tää: jätä se mies,ota lapsi ja lähe vetää sieltä. Kaikki säästyy yli määräiseltä harmilta.
Mä oon samaa mieltä. Tuo olisi mielestäni helpoin tapa.
Minä olen sais äiti. Minusta on ihanaa auttaa lapsia ja antaa heille turvallinen koti. Jos tilanne on tosiaan tuollainen,niin suosittelen antamaan lapsen jollekin.